Ben erg lang niet in het topic geweest!In had in de herfst vakantie een navelpiercing laten zetten, en heb sinds gisteren een nieuwe erin. Geen 6 maanden gewacht, maar goed... Kon het niet laten 't ziet er goed uit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben erg lang niet in het topic geweest!MissDonna schreef:hij was te kort belemmerder mn pratern. dus in t ziekenhuis doorgeknipt en gehecht, nu heb ik een langere tong
Maar hij heeft nu wel een ergggg lange tong
) of maakt dat niet uit?

Maar hoe zit dat aan de onderkant eigenlijk? Want daar zit je tong immers vast aan zo'n dun velletje, gaat ie daar gewoon door heen ofzo? 
Maar ik vind iets snel pijn doen en kan niet tegen naalden. Raad je me het dan nog steeds aan? 
Sence schreef:Zo, alweer een nieuw topicBen erg lang niet in het topic geweest!
In had in de herfst vakantie een navelpiercing laten zetten, en heb sinds gisteren een nieuwe erin. Geen 6 maanden gewacht, maar goed... Kon het niet laten 't ziet er goed uit.

Mazzel-meid schreef:misschien een stomme vraag hoor, maar is ;t verstandig om de dag voor dat ze je tongpiercing zetten te drinken? (alcohol dus) of maakt dat niet uit?

Suusjwah schreef:Klopt het dat je met een tongpiercing de eerste 6 weken niet mag zwemmen?

?
Suusjwah schreef:Klopt het dat je met een tongpiercing de eerste 6 weken niet mag zwemmen?