xXGRIETJEXx schreef:Tepel
gaaf!! deed die pijn??
vind het wel super mooi, maar je hebt er ook wel erg mooie piercings voor..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:gaaf!! deed die pijn??
xXGRIETJEXx schreef:SuperQuinta schreef:
Om heel eerlijk te zijn, heb er helemaal niks van gevoeld, en is ook echt een aanrader als je er graag 1 wil hebben.
Ik vind het wel heel erg nadelig want een strak truitje kun je bijna niet aanhebben op stap want ze kijken allemaal maar naar 1 ding :S
xXGRIETJEXx schreef:Ik heb altijd voorgevormde bhs aan maar je blijft het er doorheen zien, misschien komt het wel door de piercing die erin zit trouwens, moet maar eens kijken of ik ergens een doodnormaal staafje kan vinden
nienke1208 schreef:waarom is dat niet goed???
Breitling schreef:Omdat dat wel ontsmet maar de wond weer openmaakt. Je huid ziet de piercing als een wondje en dat moet genezen. De binnen kant van de wond groeit dicht zeg maar waardoor je dus een gaatje over houd. als je dit met sterilon ontsmet gaat het niet dicht en geneest het niet. Dit is net als dat er gezegt word dat je een tongpiercing moet spoelen met mondwater spul, dat is ook ontzettend slecht. gewoon wat water koken wat zout er bij af laten koelen en dan spoelen is het beste
Gemma schreef:Inderdaad. Je huid heelt dus maakt nieuwe huidcellen aan en sterilon en andere zulk soort producten die breken dat weer af dus is echt niet goed. Ik heb voo rmijn tong nu Bocasan, hij heeft me echt afgeraden om Listerine ofzo te gebruiken omdat dat ook ongeveer zo werkt. ie man heeft 16 jaar in het ziekenhuis gewerkt dus die zal het ook wel weten
Anna-Jelly schreef:rubbere? Ik wil geen rubber in mijn mond en als je wilt dat je altijd een glinstertje ziet moet je heel overdreven goed articuleren
Op mijn werk weten ze niet eens dat ik een tongpiercing heb en ik praat toch echt de hele dag door![]()