[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:08

xXGRIETJEXx schreef:
Tepel Haha!

gaaf!! deed die pijn??
vind het wel super mooi, maar je hebt er ook wel erg mooie piercings voor.. Haha!

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 18:15

Oeh pijnlijk!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 21:46

SuperQuinta schreef:
Citaat:
gaaf!! deed die pijn??

Om heel eerlijk te zijn, heb er helemaal niks van gevoeld, en is ook echt een aanrader als je er graag 1 wil hebben.
Ik vind het wel heel erg nadelig want een strak truitje kun je bijna niet aanhebben op stap want ze kijken allemaal maar naar 1 ding :S

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:42

xXGRIETJEXx schreef:
SuperQuinta schreef:

Om heel eerlijk te zijn, heb er helemaal niks van gevoeld, en is ook echt een aanrader als je er graag 1 wil hebben.
Ik vind het wel heel erg nadelig want een strak truitje kun je bijna niet aanhebben op stap want ze kijken allemaal maar naar 1 ding :S

hahah,ja dan maar slobbertruitjes Clown Tong uitsteken

fabiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:34

tja of een voorgevormde Bh dan zie je ook niks volgens mij.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:37

Ik heb altijd voorgevormde bhs aan maar je blijft het er doorheen zien, misschien komt het wel door de piercing die erin zit trouwens, moet maar eens kijken of ik ergens een doodnormaal staafje kan vinden Haha!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 00:31

als je niet tegen nikkel enzo komt, moet je titanium kopen. wel duur maar ja. ik heb van mn vriendin een titanium navelpiercing gekregen, zelfs zonder dat ik er sterilon op doe wordt hij niet rood en ik ben onwijs ontstekingsgevoelig!!

bij mijn vriendin (hebben tegelijk navelpiercing laten zetten op 19 augustus) is hij eruit gegroeid!!! ze zag ineens dat het vel waar hij onder zat heel dun was, en toen heeft de moeder van een vriendin van haar dat stukje huid doorgeknipt. ze is naar de huisarts geweest en die zei dat het nu moet genezen en dat ze over 6 weken als alles goed gaat een nieuwe navelpiercing kan laten zetten.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 19:25

Je moet geen sterilon op je piercing doen... Dat is helemaal niet goed.

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:15

waarom is dat niet goed???

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:40

xXGRIETJEXx schreef:
Ik heb altijd voorgevormde bhs aan maar je blijft het er doorheen zien, misschien komt het wel door de piercing die erin zit trouwens, moet maar eens kijken of ik ergens een doodnormaal staafje kan vinden Haha!

heb laats bij de piercingshop staan kijken naar de tepelpiercings,
jeetje wat een kunstwerken....
alleen al daarom zou ik er een laten zetten, super mooie met steentjes die helemaal rond gaan enzo..
maar wat ik me dan afvraag; geneest dat wel goed?
het lijkt me rot dat je bh er steeds over heen gaat, of valt dat mee?

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:31

@gemma waarom is sterilon niet goed?? ik merk er niks van, niet aan mn piercing en niet aan mn navel...??

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 14:07

@ SuperQuinta: Daarom heb ik dus ook een tepelpiercing laten zetten, omdat ik ze super mooi vond (stiekem wilde ik er ook allang 1 hoor hahaha).
Maar het geneest super, maar je moet wel 1 jaar een staafje erin hebben vanwege de genezing, BH´s zijn meestal glad van de binnenkant, dus je heb heel weinig kans dat je ergens achter blijft haken, tenzij je het veel te ruig doet natuurlijk.
Ik heb nu ook een piercing die er helemaal omheenvalt met strasssteentjes erin (ofzoiets) en die steken iets omhoog, dus ik zit regelmatig met mijn piercing vast in de bh hahaha.
Je moet natuurlijk wel erg goed jezelf aan de voorzorgsmaatregelen houden anders krijg je er ontstekingen bij en dan heb je een probleem, een kleine ontsteking kan zo erg zijn dat je al je gevoel kwijt raakt, en dat is de bedoeling natuurlijk niet.
Stel je gaat wel een tepelpiercing zetten, dan zou ik een aantal piercingstudio´s bezoeken en gewoon vragen of ze ervaring hebben met het zetten van tepelpiercings (veel studio´s zetten ze niet omdat het te intieme plekken zijn).
Een tepelpiercing staat op plaats nummer 1 samen met de tongpiercing qua sterkte, ik kan er zo een sleutelbos aanhangen en dan voel ik er nog niks van.
Het is een erge aanrader als je er 1 wilt hebben, natuurlijk wel ff met je vriend overleggen want sommige jongens vinden het niet zo´n succes (heb er zelf nog nooit afwijzingen om gehad hoor) maar ik ken er genoeg jongens die er niet aan moesten denken om een vriendin te hebben met een tepelpiercing.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:36

ik heb ook een tepelpiercing en bij mij deed het best zeer toen ie gezet werd.
ik moest de eerste weken een ringetje erin doen omdat het dan beter geneest doordat je het ringetje kan draaien.
nu heb ik een staafje erin en zie je er helemaal niks van als ik een strak truitje aan heb.
het geneest trouwens erg snel en het is mischien 1 of 2 week een beetje gevoelig maar echt pijn niet.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:25

* meld zich*

Ik heb een navel-tong-tragus en een labret piercing en ik heb er 1 in mn wenkbrauw gehad

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 22:28

nienke1208 schreef:
waarom is dat niet goed???

Omdat dat wel ontsmet maar de wond weer openmaakt. Je huid ziet de piercing als een wondje en dat moet genezen. De binnen kant van de wond groeit dicht zeg maar waardoor je dus een gaatje over houd. als je dit met sterilon ontsmet gaat het niet dicht en geneest het niet. Dit is net als dat er gezegt word dat je een tongpiercing moet spoelen met mondwater spul, dat is ook ontzettend slecht. gewoon wat water koken wat zout er bij af laten koelen en dan spoelen is het beste

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 22:37

Ja ik wil een tongpiercing + een navelpiercing
Ik mag van mn moeder NIET een tongpiercing, maar een navelpiercing ook liever niet maar dat is beter dan een tongpiercing zegt ze.
Maar ze houd niet van dat "geboor" door lichamen Tong uitsteken

Hoe kan ik haar het beste overhalen?
Zie ik kan nog wel een jaartje wachten, maar daar heb ik 't geduld niet voor

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:06

Breitling schreef:
Omdat dat wel ontsmet maar de wond weer openmaakt. Je huid ziet de piercing als een wondje en dat moet genezen. De binnen kant van de wond groeit dicht zeg maar waardoor je dus een gaatje over houd. als je dit met sterilon ontsmet gaat het niet dicht en geneest het niet. Dit is net als dat er gezegt word dat je een tongpiercing moet spoelen met mondwater spul, dat is ook ontzettend slecht. gewoon wat water koken wat zout er bij af laten koelen en dan spoelen is het beste

Inderdaad. Je huid heelt dus maakt nieuwe huidcellen aan en sterilon en andere zulk soort producten die breken dat weer af dus is echt niet goed. Ik heb voo rmijn tong nu Bocasan, hij heeft me echt afgeraden om Listerine ofzo te gebruiken omdat dat ook ongeveer zo werkt. ie man heeft 16 jaar in het ziekenhuis gewerkt dus die zal het ook wel weten Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 00:15

Gemma schreef:
Inderdaad. Je huid heelt dus maakt nieuwe huidcellen aan en sterilon en andere zulk soort producten die breken dat weer af dus is echt niet goed. Ik heb voo rmijn tong nu Bocasan, hij heeft me echt afgeraden om Listerine ofzo te gebruiken omdat dat ook ongeveer zo werkt. ie man heeft 16 jaar in het ziekenhuis gewerkt dus die zal het ook wel weten Haha!

toevallig in zwolle laten zetten? die man raad dat namelijk ook af en heeft ook in het ziekenhuis gewerkt Tong uitsteken

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 15:52

Uhmm blond! Wat is een labret

Zelf heb ik neus en navel piercing
Wil opzich wel een tongpiercing, maar iets houd me tegen, ben niet bang voor de pijn dat niet, maar heb wel rare verhalen gehoord, kan ook allemaal leugens zijn maar goed

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:09

labret is een lip piercing, een staafje met een balletje er op (zie je dus alleen een balletje onder je lip

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:01

Breitling schreef:
labret is een lip piercing, een staafje met een balletje er op (zie je dus alleen een balletje onder je lip

Ooh okeej, tnx Haha!

FlEuRXBoNnY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 13:27

ik zou ook wel een tong willen, alleen het schijnt slecht te zijn voor je tanden ofzo en ik wil geen rubbere want ik wil dat je echt zo'n glinstertje ziet Tong uitsteken dat vind ik nl alleen maar mooi,,
maar nu heb ik een navelpiercing en daar ben ik ook al blij mee dat ik die mocht Haha! Haha!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:00

rubbere? Ik wil geen rubber in mijn mond en als je wilt dat je altijd een glinstertje ziet moet je heel overdreven goed articuleren Tong uitsteken
Op mijn werk weten ze niet eens dat ik een tongpiercing heb en ik praat toch echt de hele dag door Haha!

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:24

Anna-Jelly schreef:
rubbere? Ik wil geen rubber in mijn mond en als je wilt dat je altijd een glinstertje ziet moet je heel overdreven goed articuleren Tong uitsteken
Op mijn werk weten ze niet eens dat ik een tongpiercing heb en ik praat toch echt de hele dag door Haha!

klopt je ziet er vrij weinig van,
maar ik heb ook veel verschillende bolletjes hoor... Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 18:10

de pilpiercing vind ik echt een hele leuke piercing heeft iemand die?? Haha!