Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamboy schreef:Hier juist een mindere dag. Ontzettend last van mijn rug en heupen. Maar ik weet waar het van komt. Gisteren teveel en te zwaar getild en dus vet over mijn grenzen heen gegaan. We zijn een schuur bij de buurman aan het leeg ruimen waar we stallen in gaan maken. Ik heb ze nu nog bij huis lopen, 24/7 buiten. Maar aangezien de wolf ook hier steeds dichterbij komt wil (of eigenlijk wil ik dat niet maar moet) ik ze voor de winter op stal kunnen zetten. Bij huis heb ik te weinig ruimte voor stallen maar gelukkig buurman bereidt gevonden zijn schuur, die hij al jaren niet meer gebruikt, af te staan. Het is dus voor een goed doel maar vandaag word ik even flink terug gefloten. Gelukkig morgen een vrije dag van werk.
Telpeva schreef:Dreamboy schreef:Hier juist een mindere dag. Ontzettend last van mijn rug en heupen. Maar ik weet waar het van komt. Gisteren teveel en te zwaar getild en dus vet over mijn grenzen heen gegaan. We zijn een schuur bij de buurman aan het leeg ruimen waar we stallen in gaan maken. Ik heb ze nu nog bij huis lopen, 24/7 buiten. Maar aangezien de wolf ook hier steeds dichterbij komt wil (of eigenlijk wil ik dat niet maar moet) ik ze voor de winter op stal kunnen zetten. Bij huis heb ik te weinig ruimte voor stallen maar gelukkig buurman bereidt gevonden zijn schuur, die hij al jaren niet meer gebruikt, af te staan. Het is dus voor een goed doel maar vandaag word ik even flink terug gefloten. Gelukkig morgen een vrije dag van werk.
Wow dat is echt ontzettend tof van je buurman dat hij je die ruimte gunt voor de veiligheid van de dieren!Ik hoop voor je dat je snel weer een beetje bij komt van het werken eraan, ik geloof je meteen dat het nu afzien is.
Dreamboy schreef:Iris82 schreef:Ik snap dat alles pijn doet. Ik zou wat extra magnesium voor de nacht nemen!
Dank voor de tip.