zo fijn Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo fijn

Set_Elkol schreef:@linoleum, ik ben 3 jaar geleden behoorlijk onverwacht bevallen in het umcg, denk dat een rondleiding nu niet meer hoeftmaar ik wilde toen thuis bevallen dus vind het leuk dat het een ding is, zo'n rondleiding!
Set_Elkol schreef:@linoleum, ik ben 3 jaar geleden behoorlijk onverwacht bevallen in het umcg, denk dat een rondleiding nu niet meer hoeftmaar ik wilde toen thuis bevallen dus vind het leuk dat het een ding is, zo'n rondleiding!
. Op t moment wordt het een boom, waarin allerlei dieren terug komen. Een vos, katten aan een tak, een draak,... ik hoop volgende week t ontwerp af te hebben (maar goed, eeuwige twijfelaar he) en ean rustig aan te kunnen beginnen. Hopelijk kan ik dus over 2 weken een beetje beter en langer staan...
. Ik heb nog niets van de uitslag gehoord.. ik hoop dat ze voor t weekend nog bellen. Anders bel ik maandag zelf even.
Ga je je inderdaad niet lekker van voelen. Hopelijk is de uitslag goed.
Uiteindelijk een dutje gedaan op de behandeltafel, ik was zooo moe
Maar zou het zo weer doen hoor.
linoleum schreef:Set_Elkol schreef:@linoleum, ik ben 3 jaar geleden behoorlijk onverwacht bevallen in het umcg, denk dat een rondleiding nu niet meer hoeftmaar ik wilde toen thuis bevallen dus vind het leuk dat het een ding is, zo'n rondleiding!
Haha nee dan is het niet meer nodig. Ging er vanuit dat je het vroeg omdat je het zelf misschien ook wilde.
Misschien beetje brutale vraag, dus als je geen zin hebt om te antwoorden vooral niet doen. Hoe vond je het om ineens in ziekenhuis te bevallen terwijl je hoopte thuis te bevallen?