Zwanger uitgerekend winter/voorjaar 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Zwanger uitgerekend winter/voorjaar 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 11:10

Zwangerschapsmassage <3 zo fijn

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 11:24

Maar echt! Heb het vorige zwangerschap meermaals gedaan en als eerste trimester nu voorbij is ga ik ook snel weer. Nam af en toe een mini Spa dag voor mezelf, massage, gezichtsbehandeling, lekker lunch ofzo erna <3
Heb nu bewust nog paar vrije dagen bewaard om eens een opvangdag vrij te kunnen nemen en dat deze zwangerschap weer te doen.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 11:57

Zo, ik heb afgelopen tijd wel bijgelezen, maar niet echt gereageerd. Was bij mijn ouders op visite voor een week in Portugal.
Zal even proberen op het een en ander te reageren, maar excuus als ik je gemist heb.

Dustinlover, wat mooi dat je je dochtertje gaat vernoemen naar je overleden zus, erg benieuwd naar de naam.
Jojoni, wat balen zeg dat het lichamelijk nog niet zo gaat als je wil. Wel heel goed dat je positief probeert te blijven. Die 3 km wandelen is toch ook al best knap!!
Daiswees, dat is nog eens een leuk cadeau zeg!
BelleX wat heerlijk dat jullie de kamer al klaar hebben zeg. Wij moeten nog beginnen, haha.
Ooooh Linoleum, wat klinkt dat heerlijk zeg! Dat wil ik ook wel. :o

Hier gisteren de 20-weken echo gehad en alles was goed! Ik begin de kleine man ook steeds meer te voelen, mijn vriend zit ook echt te wachten tot hij het kan voelen. Hopelijk duurt dat niet lang meer.
Mentaal gaat het nu gelukkig weer wat beter, dus dat is ook erg fijn. Hopelijk blijft dat zo.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 16:40

Jojoni wat goed dat je gisteren 3km hebt gelopen *\o/* Vervelend dat je niet meer aan het werk gaat kunnen meid, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat acceptatie van die situatie je heel veel rust kan geven. Veranderen kun je het niet, dus probeer te genieten van alle Netflix en chill tijd en het voorbereiden en uitzoeken van zaken voor je kleintje. Ik had hier ook geschreven toen ik er last van had, en dat luchtte al zo ontzettend op, toen ik herkenning trof kon ik eindelijk rust vinden en voelde ik me eigenlijk direct een stuk beter en kon ik gaan genieten. Tof dat je man de kleine nu ook heeft kunnen voelen, bijzonder he. Hopelijk is je suikertest goed gegaan vandaag? Wat gaaf dat je zelf een muurtekening gaat en kan maken wauw, weten jullie al waarvan? Welke modellen hebben jullie op het oog van de kinderwagens?

Doubtless wat fijn dat je pijn in ieder geval iets minder is nu, hopelijk kan de bekkentherapeut je helpen vrijdag :)

Linoleum fijn bijna 12 weken! Ik hoop voor je dat het dan inderdaad minder wordt! Hier waren de controles helaas ook gewoon in groep, vandaar. Alleen de echo's zouden bij het echo-centrum zijn (niet je vk). Fijn dat dat bij jullie anders is! Wat grappig dat jullie de naam uiteindelijk met lootjes hebben gekozen hahaha. Fijn dat jullie de kinderwagen van jullie vrienden over kunnen nemen, scheelt toch een pak geld he als je zo onderling zaken kan overkopen of overnemen! Je schrijft over je bekkenpijn, zijn er dingen die jou vorige keer nog verlichting gaven als ik vragen mag?

Welmoed heerlijk even bij je ouders op visite in Portugal! Wat een eind om je ouders te hebben zitten zeg, wonen ze daar permanent? Fijn dat de 20-weken echo goed was en jullie mannetje voor jou voelbaar is, en vooral ook dat het mentaal beter gaat :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:23

@linoleum, ik ben 3 jaar geleden behoorlijk onverwacht bevallen in het umcg, denk dat een rondleiding nu niet meer hoeft :o maar ik wilde toen thuis bevallen dus vind het leuk dat het een ding is, zo'n rondleiding!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:27

Even een vraagje tussendoor. Heeft iemand van jullie ervaring met een SUA navelstreng? Onze beeb is vanmiddag tijdens de 20weken echo goed gekeurd op een mogelijke afwijking van de navelstreng (2 ipv 3 aders) na dus nu zijn we doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een GUO. Aan de ene kant maak ik me niet zo heel erg zorgen omdat de nipt en de rest allemaal goed was maar had natuurlijk liever een 100% goed gehad dus het knaagt wel merk ik..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:53

Set_Elkol schreef:
@linoleum, ik ben 3 jaar geleden behoorlijk onverwacht bevallen in het umcg, denk dat een rondleiding nu niet meer hoeft :o maar ik wilde toen thuis bevallen dus vind het leuk dat het een ding is, zo'n rondleiding!

Haha nee dan is het niet meer nodig. Ging er vanuit dat je het vroeg omdat je het zelf misschien ook wilde.

Misschien beetje brutale vraag, dus als je geen zin hebt om te antwoorden vooral niet doen. Hoe vond je het om ineens in ziekenhuis te bevallen terwijl je hoopte thuis te bevallen?

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap best wat moeite gehad om te accepteren dat het sowieso een medische zwangerschap/bevalling zou zijn. Terwijl ik het liefste (los van medische zaken) thuis zou bevallen. Nou heb ik achteraf een hele fijne bevalling gehad en kijk er super positief op terug, maar tijdens die zwangerschap zelf heeft me dat best nog wat in de weg gezeten. Kan me goed voorstellen dat als je bevalling zelf onverwacht ineens anders gaat dan gehoopt/verwacht dat best lastig kan zijn mentaal om een plekje te geven.

Welmoed, fijn dat het weer wat beter gaat! En heerlijk even vakantie bij je ouders.

Bellex, wauw de controles in een groep zou ik ook echt niet prettig vinden. Snap dat je daardoor afhaakt.

Fabienne, logisch dat je je daar zorgen over maakt. Ik kan je helaas verder niet helpen.

Bellex vroeg tips voor bekkenpijn, het is een lijst. Ik heb in 2020 een zware val van paard gehad waardoor ik halfjaar nauwelijks heb kunnen zitten door de pijn. Zwaar gekneusd stuitje en een ontzet bekken dat helemaal scheef stond. Dat is na flinke behandelingen gelukkig vrijwel opgelost, maar blijft een gevoelige plek. Dus ervaring zat wat betreft helaas.
- nummer 1 tip, maar meestal wel duur: regelmatig laten behandelen door chiropractor. Ik heb het geluk dat ik via mijn werkgever een hele goede aanvullende verzekering heb, ik krijg 100% van de behandelingen vergoed zonder maximum, dus ging elke 2/3 weken tijdens vorige zwangerschap.
- rust houden!! Ik wilde tot 36 weken blijven werken, want kantoorwerk en dus niet zwaar. Uiteindelijk op advies van mijn manager met 33 weken ziektewet ingegaan omdat echt niet meer ging met pijn, de eerste weken dat ik met verlof was en dus veel rustig op bank kon zitten en kon afwisselen met liggen op bed en zitten op yogabal waren zo fijn dat ik veel meer energie en veel minder pijn had.
- recht zitten op een stoel, voeten naast elkaar, knieën naast elkaar en zitten op beide zitknobbels
- slapen met een kussen onder je knie (onderste been recht, bovenste gebogen) of tussen beide knieën (beide gebogen).
- beperkt bewegen, zoals fietsen of wandelen.
- beperkt krachttraining, niet te zwaar en vooral unilaterale bewegingen (dus met één been, denk aan lunges, bulgarian split squat)
- bij pijn met omdraaien in bed, in stapjes, dus liggen op ene zij en willen draaien naar andere zij: rustig draaien naar rug en knieën naast elkaar houden en zorgen dat die omhoog komen, daarna rustig verder draaien naar andere zij en nog steeds knieën naast elkaar houden.
- bij moeite met opstaan uit bed, op zij liggen aan kant waar je benen uit bed gaan, jezelf met je armen omhoog duwen tot je zit en dan opstaan. Dus niet de kracht uit je romp halen.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 21:12

Set_Elkol schreef:

Idem hier, ook onverwacht in hetzelfde ziekenhuis! Ik had een overwegend positieve bevalervaring en vond het umcg heel prettig verder hoor, maar ik blijf het jammer vinden dat het geen thuisbevalling is geworden. Dus daar gaan we nu ook weer vol op inzetten. Overigens mocht in ons geval (baby had in vruchtwater gepoept) mijn eigen verloskundige ook de bevalling in het umcg blijven begeleiden. Ik vond het echt fijn dat ze er aanvankelijk gewoon bij was. Alleen toen ik een ruggenprik vroeg (en kreeg) ben ik overgedragen aan het personeel van het ziekenhuis zelf.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 21:15

Ik ook hele positieve ervaringen met UMCG. Maar bij mij is dus gehele traject daar en gepland. En ik kom er al mijn hele leven regelmatig, dus voelt daardoor prettiger dan de ziekenhuizen dichterbij huis.

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:38

Het is weer even aardig hard gegaan hier, dames!

Samen sporten is ook leuk, Noeps!! Dat wordt spannend dan met het huis ook in het voorjaar!

Leuk dat je wel contacten aan cp hebt overgehouden, Linoleum, hier hetzelfde. Balen dat je even niet zo lekker in je vel zit.

Leuk een jongen, Tara! Namen zijn heel lastig. Jongensnaam hebben we al, omdat de we die van de eerste gewoon houden. Meisjesnaam zijn zo veel leuke van, maar we willen wel dat het bij de naam Fien past, haha! Beterschap voor jou!!

Ook een jongen, leuk Daiswees!!! Fijn dat je het meeste nog gewoon kunt doen. Rijd je de 2 paarden elke dag? Ik kan met 23 weken gelukkig ook nog ‘gewoon’ rijden. Dressuurzadel wel even ingeruild voor springzadel, net iets comfortabeler, haha! Hier ook een day +, maar mogen zo’n dubbele Bugaboo van vrienden lenen zolang Fien nog niet op een meerijdplankje zit.

Herkenbaar, Dustinlover, het gaat zo snel… mooi dat jullie in de naam kunnen verwijzen.

Leuk dat jullie zo met de voorbereidingen bezig zijn, Bellex! Heb je een foto van de kamer, ben heel benieuwd! En leuk zo’n rondleiding! Toevallig ook bij Harderwijk in de buurt? Daar hebben ze ook zh en geboortehuis in hetzelfde gebouw en doen ze rondleidingen.

Gelukkig is de pijn minder, Doubtless.

Wat balen dat het nog gaat zoals je wil, Jojoni. Knap dat je wel de knop kunt omzetten. Sterkte met de situatie.

Fijn van de goed echo, Welmoed!

Ik ken het helemaal niet, Fabienne. Hopelijk kun je iets meer info bemachtigen.

Hier gaat t zijn gangetje. Drukke week op werk, dus dat is wel even aanpoten. Verder sinds eergisteren flinke oorpijn, dus we kwakkelen lekker door…

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 23:05

Mag ik mij hier ook melden? Zwanger van nummer 2. Nu 16 weken zwanger, hebben al een zoontje van 15 maanden rondscharrelen en ben erg benieuwd hoe het straks gaat zijn.

Nu gaat alles zo lekker in een flow. Ik ben uitgerekend 3-3-2024.

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:11

@bellex, de muurtekening is een hele moeilijke. Ik ben nu bezig met t ontwerp dus t begint wel in elkaar te vallen maar er zijn zooo veel leuke dingen die je kunt doen en ik ben de eeuwige twijfelaar :') . Op t moment wordt het een boom, waarin allerlei dieren terug komen. Een vos, katten aan een tak, een draak,... ik hoop volgende week t ontwerp af te hebben (maar goed, eeuwige twijfelaar he) en ean rustig aan te kunnen beginnen. Hopelijk kan ik dus over 2 weken een beetje beter en langer staan...
Van de wandelwagens willen we kiezen tussen de bugaboo fox 5 en de bubatti two. Al wil ik de bugaboo donkey nog eens overwegen als ik jou erover hoor praten..

En voor iedereen die na de suikertest vroeg: tegen de tijd dat de laatste bloedname was gebeurd was ik helemaal slap en misselijk -O- . Ik heb nog niets van de uitslag gehoord.. ik hoop dat ze voor t weekend nog bellen. Anders bel ik maandag zelf even.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:29

@Welmoed: Hoe was het in Portugal? Fijn dat het mentaal beter gaat, dat maakt het toch allemaal een stuk makkelijker!

@Fabienne: Nee, geen ervaring mee. Ben benieuwd wat de impact daarvan is?

@Linoleum: Vraag was niet aan mij gesteld, maar toch: Ik vond het echt prima om toch ineens in het ziekenhuis te bevallen, terwijl thuis het plan was. We zijn daar zo goed geholpen en verzorgd, echt goud waard.

@Marjo: irritant, oorpijn! Heb je daar vaker last van?

@Wiwabalia: Welkom! Leuk, ook zwanger van de tweede. Voel je je goed?

@jojoni: Die suikertest is vies he :+ Ga je je inderdaad niet lekker van voelen. Hopelijk is de uitslag goed.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:41

Ik val even binnen,poosje niet gereageerd maar binnenkort als het iets beter gaat en we het niet zo druk hebben ben ik er weer.
Vind het een beetje banketstaaf als ik niet steeds op iedereen kan reageren.

Die suikertest,moeten jullie die allemaal verplicht doen?

Ik mocht hem namelijk weigeren,in plaats daarvan kan ik een dagcurve bijhouden.
Eerste zwangerschap heb ik hem wel gedaan maar vond het zo vreselijk.
2de zwangerschap kreeg ik de optie voor een dagcurve,gewoon normaal eten en na elke maaltijd 3x op 1 dag even vinger prikken.
Deze geef ik door aan de verloskundige en die berekend/bekijkt of het goed is.
Nooit problemen gehad dus mocht nu weer voor de dagcurve gaan.

Wellicht voor anderen ook een optie?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:23

@Fabienne geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het knaagt dat verwacht je niet. Weten jullie al wanneer jullie de GUO hebben?

Linoleum beetje dezelfde tips die ik al kreeg van de bekkentherapeut dus, hoopte op nog wat magische tips lol, wel hele goede tips! De aanvulling hier is nog zo'n balansbal, dat werkt bij mij echt fijn, hetzij erop zitten, hetzij erop leunen om juist rug en buik even te ontlasten terwijl ik een 'bruggetje' maak voorovergebogen op mijn knieën. Wat fijn dat je werkgever ook zo met je meedacht joh, top!
Merk vooral dat als ik 's nachts moet plassen, ik dan echt even slecht ben, verder red ik het wel en in de ochtend ook geen last. Zo apart

19Marjo90 dat is precies waar we zijn geweest haha. Goed om te doen, fijn om te zien ook :j nu ben ik sowieso medisch (ks) dus 1e verdieping, maar heel fijn om te zien waar je terecht komt en wat je kan verwachten! Jij komt dus een beetje bij mij uit de buurt als je daar bekend bent, leuk! Hopelijk is je oorpijn snel weer weg! Foto van de kamer deel ik zodra de gordijnen af zijn, dan is het echt af hihi. Hopelijk snel :Y)

Wiwabalia welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe gaat het met je?

Jojoni dat klinkt als een heel gaaf ontwerp, tof :D Ah dat zijn 2 hele mooie wagens! Heb de fox op mijn werk gebruikt voor een kindje daar, is ook een hele fijne wagen! Ben benieuwd waar de keuze op gaat vallen. Vervelend dat je zo beroerd was na de suikertest

Eilinora hier suikertest semiverplicht, je hebt natuurlijk altijd zelf de keuze wat je inderdaad al zegt. Maar meerdere risicofactoren (mijn gewicht en een ouder met diabetes) dus ze raden het hard aan, ga het 1 poging geven en als het niet lukt om binnen te houden ga ik voor een meerdaagse dagcurve prikken. Dit is bij risicofactoren echter minder betrouwbaar vandaar dat vk en gyn voorkeur hebben voor het drankje, om het meer te triggeren. Maak me zelf meer druk om het drankje binnen houden en de wachttijd dan de uitslag :')

Rondleiding was fijn om gedaan te hebben, toch een beeld waar je terecht komt, wat je kunt verwachten en vast een paar gezichten te hebben gezien. Fijn dat er voor de partners ook even stil werd gestaan waar je eerst kan parkeren om de vrouw uit te laden, wanneer je wel en niet mag blijven slapen als partner en wat je mee moet nemen. Gaf een heel prettig gevoel, ook als je graag thuis wilt bevallen kan ik het zeker aanraden, als het toch allemaal anders loopt is het fijn vast een beetje een idee te hebben

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:40

@bellex: Komt vast goed. Ik heb het bekertje gedronken (vies, veel te zoet) en ben daarna in een lege kamer gaan werken :') Uiteindelijk een dutje gedaan op de behandeltafel, ik was zooo moe :)) Maar zou het zo weer doen hoor.

@Eilinora: Nee hoor. Het is sowieso vrijwillig, maar ivm ziektes in de familie werd het wel aangeraden.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:53

Ik had mijn vorige zwangerschap ook eigenlijk de suikertest gemoeten, maar toen waren ze het vergeten te regelen. Hoorde ik na mijn bevalling ook pas. Maar ook geen enkele klachten of gevolgen van te hoog suiker gehad.

Dus deze keer zal het wel moeten. Nu ook ivm mijn gewicht (vorige keer was dat nog niet van toepassing). Ik vind het niet zo erg, is met een goed doel.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-23 14:05

Op basis van Mijn gegevens zei het "systeem" dat ik ook suiker test moest doen. Maar enige wat VK kon bedenken als reden was mijn leeftijd (33) en 1e zwangerschap. Maar heb verder echt 0 aanleiding voor risico te zijn,leek VK ook niet nodig. Dus ik doe voor nu enkel 1x nuchtere suiker prikken mocht die dan toch afwijkend zijn kan ik dat altijd nog doen. Heb paar x op werk geprikt al (niet nuchter ) en had geen afwijkende suikers.

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 16:12

Leuk, Wiwabalia, gefeliciteerd! Dan zit er straks ongeveer evenveel tussen als bij die 2 van mij, leuk! Voel je je goed?

Klinkt wel tof, Jononi! Hopelijk hoor je snel wat van de suikertest.

@doubtless, nee nooit last van. Net bij de huisarts geweest. Komt toch vanuit een oorbel waardoor mijn oor is gaan ontsteken, maar nu is het kraakbeen ook helemaal ontstoken… moet nu alle oorbellen uit voorlopig…

Vond je dat juist niet vervelend om te doen, elke dag 3x prikken, Eilinora?

Oh wat grappig, Bellex!! Ik wil beneden ook nog een rondleiding aanvragen. De vorige keer braken mijn vliezen de dag voor de rondleiding en was medisch ivm langdurig gebroken vliezen, haha! Nu voor de herkansing… Het zh zelf vond ik daar erg fijn met de bevalling. En de aardbeienkwark van de zuivelhoeve is echt top…

Wanneer moet jij de test doen, Linoleum?

Gek dat het systeem dat dan aangeeft, Maartje…

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 16:26

Nee hoefde maar 1 dag en dan 3x even een vingerprikje.
Net zoals ze bij de huisarts je ijzer prikken zeg maar.
Na ontbijt,lunch en avondeten.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 18:31

@belle mijn ouders wonen inderdaad permanent in Portugal. Soms is die afstand wel even lastig ja, maar het is ook weer niet als ik daar dan ben dat ik denk jeetje wat heb ik jullie lang niet meer gezien.
Wat fijn dat de rondleiding goed is bevallen. Ben benieuwd of wij dat ook nog krijgen. Werd het jullie aangeboden? (of heb ik daar overheen gelezen?)

@fabienne, geen ervaring mee. Wel even spannend voor jullie! Je hoopt toch te horen dat alles goed is.

@wiwabalia, welkom en gefeliciteerd! Gaat het goed?

@doubtless het was heerlijk bij mijn ouders! <3

@Elinora, die dagcurve klinkt wel wat aantrekkelijker

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 18:45

linoleum schreef:
Set_Elkol schreef:

Haha nee dan is het niet meer nodig. Ging er vanuit dat je het vroeg omdat je het zelf misschien ook wilde.

Misschien beetje brutale vraag, dus als je geen zin hebt om te antwoorden vooral niet doen. Hoe vond je het om ineens in ziekenhuis te bevallen terwijl je hoopte thuis te bevallen?

Geen vervelende vraag hoor, en vond het hele rondleiding idee wel heel sympathiek!

Het was voor mij zo'n rollercoaster dat ik alleen maar blij was dat ik goede zorg kreeg, ik had geen tijd om na te denken over het feit dat het geen thuisbevalling meer zou worden. Ik heb me heel snel over gegeven aan de situatie en vond het verplegend personeel zo lief en fijn. Had meer moeite met mijn partner achter te laten met hond paard en huishouden. En ik heb sowieso zoveel principes overboord gezet die in mijn geboorteplan stonden, omdat daar geen ruimte voor was.
Ik had een controle met 36+1 waarbij ineens hoge bloeddruk was en weinig vruchtwater leek te zijn, maar werd nog redelijk makkelijk gewoon ingepland voor de volgende dag voor nog een controle voor de zekerheid. Maar savonds kreeg ik heviger klachten en ben ik opgenomen met Pre Eclampsie, vanaf dat moment was het echt een achtbaan. Veel medicatie, bloeddruk die niet omlaag wilde, nog veel meer medicatie en een inleiding en daarna spoed keizersnede. Heeft ook wel even geduurd om het een plekje te geven. Ik denk dat vooral het magnesium infuus heeft gezorgd voor een hele vage herinnering! Ik vind het nu ook niet erg dat het geen thuisbevalling meer wordt.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:03

19marjo90 wat fijn dat het jou vorige keer goed was bevallen! Mogelijk ben ik het even kwijt, maar wilde jij nu thuis proberen of sowieso h'wijk?

Welmoed wij hebben ons op aanraden van de vk zelf aangemeld, hier staan de data op de site van het ziekenhuis en kun je je per mail opgeven :)

Set_elkol fijn dat je je op dat moment zo kon overgeven aan de situatie, wat vervelend van de pre-pre-eclampsie toen!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:10

Ga ik daar ook eens naar kijken!

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:25

Scheelt dat t maar 1 dag hoefde, Eilinora, dan is t nog wel te doen.

Ga je vaak op en neer die kant op, Welmoed?

Hebben ze het toen nog wel even kunnen rekken, Set_Elkol?

@Bellex, ik wil graag in het geboortehuis, juist niet thuis. Vind het daar een fijn idee dat, mocht er iets mis gaan, je zo in het zh bent. Overigens vond ik de bevalkamers in het zh ook mooi ruim hoor. En ze komen super vaak langs voor eten/drinken, heel fijn geregeld!