rond deze tijd “hoor” je ongeveer een halve kilo per week aan te komen. Ik zit nu zelf op 4 met 21 weken maar het zal hier dus ook snel meer worden… Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rond deze tijd “hoor” je ongeveer een halve kilo per week aan te komen. Ik zit nu zelf op 4 met 21 weken maar het zal hier dus ook snel meer worden…
. Maar zodra ik uit de stal ben heb ik gewoon jurkjes en over-the-top meisjesachtige kleding aan, zoals altijd. Geen enkel verschil met de vorige keer.
. Niet te druk over maken, een klein beetje opletten dat wat je eet gezond is en verder gewoon doen wat goed voelt. Ik heb bij mijn verloskundigen de afspraak dat ik me alleen aan het eind van de zwangerschap weeg, ik word namelijk doodongelukkig van gewichtstoename en als ik daar de focus op ga leggen wordt het helemaal een drama.
.
Met mijn voorgeschiedenis van een hernia is dat echt helemaal prut. Ik kan ongeveer een kilometer lopen en dan zak ik door de grond, stil staan of zitten is helemaal een drama en liggen kan alleen in hele vreemde posities zonder pijn
. Ook continu harde buiken (nu al), zelfs als ik de halve dag op bed lig.
....
Natuurlijk mag je klagen, daarom is dit topic juist zo fijn. 

Al gedacht aan fysio? Of een buikband? Zo pijn is een ramp inderdaad.
Maar fijn om te horen dat er zo'n verschil kan zijn in gewichtstoename en allemaal gezonde kindjes. Dat is toch het belangrijkste.
) en m'n gezicht is minder spits (vergeleken met -4kg vanaf m'n normale gewicht.. Ik was nog verbaasd over hoe mager m'n gezicht toen was.) Maar die troela zal het merken hoor, ik word heel opstandig als ik denk dat er een fout is gemaakt
Ik had de dag erna nog eens gewogen en dat scheelde alweer 1,5 kg met wat zij meette.. Laten we hopen dat het een momentopname was..
Alleen jammer dat hij fruitjes eten ook snoepen vindt. Heel vertekend beeld, ik was boos, haha. 

ging zelfs een soort van staan 

maar goed, heb ook overgewicht en gezonder eten kan al verschil maken. Ik ga ervanuit dat de kleine pakt wat ie nodig heeft.
nog geen zin en tijd gehad voor rond te kijken voor zwangerschapsbroeken.
Dat kennen ze niet in boerenland Belgie.
mogen ze het wel? Ik dacht dat er toch een stukje bescherming was voor zwangere vrouwen
op het werk loop ik als een zombie