Gnome schreef:Test je wel na het middaguur?
Ja maar echt heel wisselend qua tijden. Ben verpleegkundige dus werk onwijs onregelmatig. Bijv. Maandag nachtdiensten uitgekomen, woensdag dagdiensten weer. Dus heb totaal geen ritme natuurlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Primavera schreef:Hier even écht een baaldag. Had mezelf voorgenomen om geen ovulatietest te doen deze maand. Vorige cyclussen op dag 15 een positieve test. Nu kon ik me niet beheersen en heb ik op dag 15 en 16 een test gedaan. Beide negatief. Dus ik had zo de hoop dat hij deze maand eerder was gekomen en ik hel gemist had. Dat zou namelijk betekenen dat mijn luteale fase eindelijk wat langer zou zijn! Leer tijd en kans op innesteling.
Nu test ik vanmorgen op dag 17 dik positiefop zich fijn natuurlijk buiten dat nu waarschijnlijk mijn luteale fase maar 8 dagen gaat zijn en een eitje natuurlijk nooit de kans gaat krijgen om in te nestelen
Ik ben zó teleurgesteld in mijn lichaam.
Het liefst zou ik een baaldag nemen en thuis op de bank mijn ogen uit m'n kop huilen maar ik sta alleen vandaag op t werkZal niets van waar zijn dus..
Op zo'n dagen is mijn verdriet om Liam zo enorm grootIk mis hem, mis mijn zwangerschap, mis mijn vooruitzicht op moeder zijn
![]()
Zo... Nu ben ik klaar![]()
#klaagmodusuit
Gnome schreef:Heel begrijpelijk en klote inderdaadloopt je cyclus niet gewoon langer door dan waardoor je eitje langer de tijd heeft?
Hier ook bagger. Dacht ongesteld te zijn maar op een paar druppels na is het weer weg
Primavera schreef:Gnome schreef:Heel begrijpelijk en klote inderdaadloopt je cyclus niet gewoon langer door dan waardoor je eitje langer de tijd heeft?
Hier ook bagger. Dacht ongesteld te zijn maar op een paar druppels na is het weer weg
Die hoop heb ik nog, maar altijd zo regelmatig op 26 dagen dat ik er schrik voor heb..
Oh dat is ook een teleurstelling idd! Kan het geen innestelingsbloeding zijn?
Primavera schreef:Balen Linsxdot, ik duim nog steeds mee voor jullie
Ik heb vandaag mijn zorgen geuit bij mijn gynaecoloog. Zij heeft me heel serieus genomen en heeft me voor 13 september ingepland bij de fertiliteitsarts. Heel fijn dat ik dan eindelijk wat rust kan krijgen over mijn cyclus of geholpen ga worden indien nodig.
Saul schreef:Ik laat vruchtbare dagen niet voorbij gaan![]()
Daar hebben we andere oplossingen voor![]()
Wel ontzettend balen van je rug. Dat is nooit fijn. Hopelijk snel beterschap.
Spannend cyntier!
Primavera voor jullie ook spannend. Het is al bijna september.
Saul schreef:Ik laat vruchtbare dagen niet voorbij gaan![]()
Primavera voor jullie ook spannend. Het is al bijna september.