Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:11

Gnome schreef:
Test je wel na het middaguur?

Ja maar echt heel wisselend qua tijden. Ben verpleegkundige dus werk onwijs onregelmatig. Bijv. Maandag nachtdiensten uitgekomen, woensdag dagdiensten weer. Dus heb totaal geen ritme natuurlijk.

Primavera

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 10:11

Hier even écht een baaldag. Had mezelf voorgenomen om geen ovulatietest te doen deze maand. Vorige cyclussen op dag 15 een positieve test. Nu kon ik me niet beheersen en heb ik op dag 15 en 16 een test gedaan. Beide negatief. Dus ik had zo de hoop dat hij deze maand eerder was gekomen en ik hel gemist had. Dat zou namelijk betekenen dat mijn luteale fase eindelijk wat langer zou zijn! Leer tijd en kans op innesteling.

Nu test ik vanmorgen op dag 17 dik positief ;( op zich fijn natuurlijk buiten dat nu waarschijnlijk mijn luteale fase maar 8 dagen gaat zijn en een eitje natuurlijk nooit de kans gaat krijgen om in te nestelen |( Ik ben zó teleurgesteld in mijn lichaam.

Het liefst zou ik een baaldag nemen en thuis op de bank mijn ogen uit m'n kop huilen maar ik sta alleen vandaag op t werk :( Zal niets van waar zijn dus..

Op zo'n dagen is mijn verdriet om Liam zo enorm groot |( Ik mis hem, mis mijn zwangerschap, mis mijn vooruitzicht op moeder zijn |(

Zo... Nu ben ik klaar :Y)
#klaagmodusuit :Y)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 10:57

Primavera schreef:
Hier even écht een baaldag. Had mezelf voorgenomen om geen ovulatietest te doen deze maand. Vorige cyclussen op dag 15 een positieve test. Nu kon ik me niet beheersen en heb ik op dag 15 en 16 een test gedaan. Beide negatief. Dus ik had zo de hoop dat hij deze maand eerder was gekomen en ik hel gemist had. Dat zou namelijk betekenen dat mijn luteale fase eindelijk wat langer zou zijn! Leer tijd en kans op innesteling.

Nu test ik vanmorgen op dag 17 dik positief ;( op zich fijn natuurlijk buiten dat nu waarschijnlijk mijn luteale fase maar 8 dagen gaat zijn en een eitje natuurlijk nooit de kans gaat krijgen om in te nestelen |( Ik ben zó teleurgesteld in mijn lichaam.

Het liefst zou ik een baaldag nemen en thuis op de bank mijn ogen uit m'n kop huilen maar ik sta alleen vandaag op t werk :( Zal niets van waar zijn dus..

Op zo'n dagen is mijn verdriet om Liam zo enorm groot |( Ik mis hem, mis mijn zwangerschap, mis mijn vooruitzicht op moeder zijn |(

Zo... Nu ben ik klaar :Y)
#klaagmodusuit :Y)

Aah is ook allemaal gewoon k*t en verdrietig zijn is heel normaal in deze situaties.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 13:03

Heel begrijpelijk en klote inderdaad ;( loopt je cyclus niet gewoon langer door dan waardoor je eitje langer de tijd heeft?

Hier ook bagger. Dacht ongesteld te zijn maar op een paar druppels na is het weer weg _-:(

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 13:06

Gnome schreef:
Heel begrijpelijk en klote inderdaad ;( loopt je cyclus niet gewoon langer door dan waardoor je eitje langer de tijd heeft?

Hier ook bagger. Dacht ongesteld te zijn maar op een paar druppels na is het weer weg _-:(

Die hoop heb ik nog, maar altijd zo regelmatig op 26 dagen dat ik er schrik voor heb..

Oh dat is ook een teleurstelling idd! Kan het geen innestelingsbloeding zijn?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 13:11

Primavera schreef:
Gnome schreef:

Die hoop heb ik nog, maar altijd zo regelmatig op 26 dagen dat ik er schrik voor heb..

Oh dat is ook een teleurstelling idd! Kan het geen innestelingsbloeding zijn?

Geen flauw idee.. Ben na een tijdje gestopt met de ovulatietesten omdat ze altijd half positief waren dus daar schoot ik ook niets mee op. Als dat het is moet ik nog best lang wachten tot het ook uit een test naar voren komt dus ik ga over 2 dagen maar weer beginnen met de ovulatietesten en dan over 2 weken een zwangerschapstest.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 13:43

Oh vervelend wel zeg die onzekerheid! Pas wel op dat ovulatietesten in sommige gevallen ook positief uitslaan bij een zwangerschap :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 13:58

Primavera schreef:
Oh vervelend wel zeg die onzekerheid! Pas wel op dat ovulatietesten in sommige gevallen ook positief uitslaan bij een zwangerschap :)

Klopt. Helaas blijven de zwangerschapstesten kraakhelder wit tot nu toe :+

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:05

Das dan wel weer heel jammer :P :+

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:32

Primavera en Gnome Dikke knuffel!

Hier was gisteren ook dikke baal moment. Weer niet gelukt weer teleur gesteld nog korter de tijd.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 14:49

Balen Linsxdot, ik duim nog steeds mee voor jullie

Ik heb vandaag mijn zorgen geuit bij mijn gynaecoloog. Zij heeft me heel serieus genomen en heeft me voor 13 september ingepland bij de fertiliteitsarts. Heel fijn dat ik dan eindelijk wat rust kan krijgen over mijn cyclus of geholpen ga worden indien nodig.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:09

Primavera schreef:
Balen Linsxdot, ik duim nog steeds mee voor jullie

Ik heb vandaag mijn zorgen geuit bij mijn gynaecoloog. Zij heeft me heel serieus genomen en heeft me voor 13 september ingepland bij de fertiliteitsarts. Heel fijn dat ik dan eindelijk wat rust kan krijgen over mijn cyclus of geholpen ga worden indien nodig.

Oh fijn zeg! Zal igv idd veel rust geven.
Lief van je ik gun het iedereen!
Die tijds druk is gewoon killing daarom ook elke week naar dokter

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 15:44

Hier inmiddels ook wat stappen gezet, maar ga niet teveel in detail ivm meelezers.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 17:21

Spannend barbabientje, wij hopen voor je mee!

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 21:36

Het was wederom even stil van mijn kant.

Gefeliciteerd voor degene waarbij de test positief is, ik ben heel blij voor jullie ! :D

Vandaag kregen wij het telefoontje dat aanstaande donderdag onze ICSI traject gaat starten, morgen mogen we de hormonen gaan ophalen bij de apotheek.

Donderdagochtend moet ik nog langskomen voor een echo en als hun groen licht geven moet ik die avond de eerste prik zetten.

Ik voel me op dit moment nog rustig, vooral dat ik gewoon niet weet wat ik kan verwachten en/of voelen. Ik wacht het daarom verder maar rustig af. 2 weken geleden heb ik nog prikinstructies gekregen en daarbij ook een (lege) prik bij mezelf gezet en dit ging erg goed, hopelijk zal dat straks ook zo zijn. _/-\o_

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 21:40

Spannend cynthier.
Hoop dat voor jullie dan ook snel groen licht is

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 22:09

Spannend! Veel succes en duimen op snel succes!!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 22:52

Spannend Cynthier! Ik duim voor groen licht!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 23:24

Spannend hopelijk kunnen jullie gaan starten.

Hier klussen maar even stil. Geen idee wat ik heb maar kan bijna niet lopen, zitten, niks. Zo onwijs rugpijn.

Altijd m'n hele leven wel last van mn rug maar dat ben ik gewend en kan ik alles mee, leer je mee leven. Maar dit..
Morgen ochtend kijken hoe het is anders hopelijk voor werk bij dokter terecht.

Dus klussen is niet aan te raden voor mezelf nu aha

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:03

Ik laat vruchtbare dagen niet voorbij gaan :o
Daar hebben we andere oplossingen voor :=

Wel ontzettend balen van je rug. Dat is nooit fijn. Hopelijk snel beterschap.

Spannend cyntier!

Primavera voor jullie ook spannend. Het is al bijna september.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:34

Saul schreef:
Daar hebben we andere oplossingen voor :=

Wel ontzettend balen van je rug. Dat is nooit fijn. Hopelijk snel beterschap.

Spannend cyntier!

Ovulatie testen geven toch nog geen positieve lijn aan dus we zien het wel.

Fysio zat vol maar uitvaller dus kan toch om half twaalf.

Alles lijkt op spit. En is pijnlijk en vervelend.

Huisarts gaan heeft geen zin, krijg je Tramadol en diazepam en mag je niet auto rijden. Laat m'n werk nou 60 km enkele reis zijn en bij ziekmelding krijg ik twee dagen helemaal geen salaris en daarna maar 70%. Dus we moeten maar het beste ervan maken

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:38

Ai spit is niet bepaald fijn. Ben je ook wel even zoet mee. Beterschap!

Onze dochter was 2 maanden oud en ging een paar uurtjes wennen op de opvang.
Ik wilde haar flesje pakken en pats spit in mijn rug. Kon ook nergens meer heen.

Toch mee gestrompeld. Kreeg ik de vraag of het zo’n heftige bevalling was geweest waardoor ik nu nog niet kon lopen :')

Het is we een heftige maar heb daar gelukkig geen 2 maanden krom door gelopen :=

Ik zou zeggen pak wel wat pijnstillers want anders zet je je rug echt vast is mijn ervaring.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:11

Zou er toch niet te lang mee door lopen Marlis straks kan je tijd niets meer. Zou toch even kiezen voor wat rust.

Ik heb in me zwangerschap 2 hernia’s gehad en zwaar gekneusde ribben heb vanaf 3 maanden zwangerschap tot eind en langer echt last gehad en niet te lang kunnen liggen staan zitten. Vreselijk was het

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:11

Saul schreef:

Ik ook niet := sowieso is ons seksleven veranderd nu... Minder voor lust (vanuit mijn kant) maar meer praktisch. Tis nog altijd fijn hoor maar tis wel meer op de klok als anders.

Tis niet anders, ik ga geen pogingen weggooien omdat ik geen zin heb. Dan maak ik wel zin :=

Dankjewel! Heel spannend, maar kijk er wel naar uit. Eindelijk vooruitgang voor mijn gevoel. Dat hoop ik toch alleszins

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:54

*\o/*
Eindelijk een knaltest.
Zo blij mee.
Afbeelding

Had er voor de zekerheid twee gedaan om te zien of er verschil tussen zou zitten. Blijf nog even testen tot het weer weg is.