Ik zit nu op 34+2
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasz schreef:Ik heb cholestase, m'n galzuren worden niet goed afgevoerd en zorgen voor heel veel jeuk. Dat kan vanaf 36 weken gevaarlijk worden, dus zou sowieso met uiterlijk 40 weken ingeleid worden. Moet ook elke 2 weken sowieso bloed prikken. Maar doordat de jeuk zo erg is en ik zo slecht slaap ook mede daardoor, heb ik aangegeven dat ik er echt doorheen zat vorige keer. En ik nog 5 weken niet zag zitten. Gelukkig zei ze toen dat eerder inleiden ook kan. M'n waardes zijn al een paar keer ook net te hoog, dus was het prima om eerder in te leiden. Donderdag hoor ik de datum.
Isabel schreef:Ik heb gisteren met 28+1 een groeiecho gehad, en het buikje is van P74 naar P20 gegaan. Verder zag alles er wel goed uit, baby wordt nu geschat op 1100 gram. Lag wel al helemaal ingedaald, dus hoofdje amper kunnen zien.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo’n grote daling van de curve? Ik heb nu afgesproken om over een week nog een echo te doen bij de verloskundige, en aan de hand daarvan te kijken of ik liever een echo wil in het ziekenhuis.
Jettie schreef:@Mylittlejoy, haha dat is jammer! Heb je wel een glimp van haar gezicht kunnen opvangen of blijft het straks echt een verrassing?