Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ik vind het sowieso een beetje overkomen als natte vinger werk hoor of de breedte / dikte gemiddeld zijn of wat anders.
Want stel je hebt altijd 10 cm brede maat 40 als breed gehad. En er komen wat schoenen uit die nog iets breder zijn. Verschuiven die eerdere brede dan naar gemiddeld? Het zal toch maar t.o.v. de rest van het aanbod zijn neem ik aan.
Lisette0 schreef:Leuk dat het topic weer actief is.
Ik zoek eigenlijk nog hoge sneakers, weet iemand wat? Dus echt lente/zomer schoenen, geen voering oid.
Beetje netjes, maar niet tuttig.
Ik weet eigenlijk alleen de feelgrounds, maar die vind ik niet zo mooi.
En ze moeten ook niet te breed zijn, ik heb maar kleine pootjes, haha. Dus be lenka bijvoorbeeld valt af.
Rauka schreef:TurdusMerula schreef:Ik draag enkel nog maar barefootschoenen, maar met parttime paarden bekappen draag ik nog werkschoenen, en dat wordt steeds lastiger. Ik heb nu de barefootfriendly werkschoenen van Baak besteld. Ben heel benieuwd!
Graag een update met je ervaring! Hopelijk is het wat.
Citaat:Hmm nee niet gemerkt. Wel dat hun andere merk, Barebarics, dikkere en stuggere zolen heeft. Daar heb ik 1 paar sneakers van. Vind ze heel erg leuk, maar die hebben wel wat inloopmeters nodig voor ze echt soepel zijn.
En ik zou ze anders een berichtje sturen over de zooldikte vermelden. Wie weet doen ze er wat mee!
Air schreef:Lisette0 schreef:Kan ik ook niks moois tussen vinden. Ik geef het maar op denk ik.
Heb je een voorbeeld van niet barefoot schoenen van wat je mooi vind?
Dorus schreef:Als ik thuis ben loop ik zonder problemen een groot deel van de dag op blote voeten of sokken, maar als ik even een uurtje boodschappen ga doen op mijn barefoot schoenen ervaar ik toch wat ongemak. Het is mijn eerste paar BF schoenen en ik heb ze in Arnhem in de winkel gekocht op hun advies, maar voor mijn gevoel heb ik teveel ruimte voorin. Zou dat daarvan kunnen komen dat ik er niet heel erg prettig op loop? Of is het echt nog gewoon een kwestie van wennen?
theadora99 schreef:Dorus schreef:Als ik thuis ben loop ik zonder problemen een groot deel van de dag op blote voeten of sokken, maar als ik even een uurtje boodschappen ga doen op mijn barefoot schoenen ervaar ik toch wat ongemak. Het is mijn eerste paar BF schoenen en ik heb ze in Arnhem in de winkel gekocht op hun advies, maar voor mijn gevoel heb ik teveel ruimte voorin. Zou dat daarvan kunnen komen dat ik er niet heel erg prettig op loop? Of is het echt nog gewoon een kwestie van wennen?
Ik heb van barefoot schoenen een maat kleiner dan gewone schoenen, de eerste had ik ook in 43 gekocht en die waren eigenlijk wel net te groot. Nu 42 zitten ze een stuk beter, dus misschien gewoon een maatje te groot?
Dorus schreef:Als ik thuis ben loop ik zonder problemen een groot deel van de dag op blote voeten of sokken, maar als ik even een uurtje boodschappen ga doen op mijn barefoot schoenen ervaar ik toch wat ongemak. Het is mijn eerste paar BF schoenen en ik heb ze in Arnhem in de winkel gekocht op hun advies, maar voor mijn gevoel heb ik teveel ruimte voorin. Zou dat daarvan kunnen komen dat ik er niet heel erg prettig op loop? Of is het echt nog gewoon een kwestie van wennen?