Die turkse pizza vond ik echt een aanrader! Ik ga alleen een volgende keer nog wat pittigs toevoegen aan het gehaktmengsel.
Hier had ik net roerei op toast, was me een beetje te vroeg voor maar wel lekker! En vanavond lekker biefstuk, aardappeltjes uit de oven en sperziebonen.
Die Turkse pizza ziet er heerlijk uit. Hier vanavond de zelfgemaakte kroketten met patat. Had dubbel recept gemaakt maar ipv 16 kroketten haalde ik er maar 10 er uit.
Geen idee hoelaat ik zal eten denk pas een uur of negen.. werken tot half vier en dan de paarden doen en nog rondje skaten met de honden.
Mando
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-21 13:55
Ik gooi altijd overal dit doorheen.
Mijn ouders komen straks even langs die mochten hun prik halen en dan werd mams gelijk weer even uitgelaten. Zij heeft Alzheimer dus dan is het wel even fijn als paps even iets anders ziet en hoort dan alleen mijn moeder.
Dus ik dacht ik maak iets lekkers bij de koffie wat gezond is.
En goed om te weten dat de turkse pizza’s wat meer pit mogen hebben. Dat vindt hier ook iedereen lekker.
Ik wilde vanavond de kipsalon maken, maar ben de frietjes vergeten. Zei tegen mijn man dat ik het dan morgen maar maak en dat ik vandaag dan de pannenkoeken doe, die voor morgen gepland staan. Maar hij ging wel friet halen . Iemand is ook fan
Mando, die saus ga ik ook is proberen. En ziet er lekker uit.
silby
Geplaatst: 27-03-21 16:06
Ik kwam er gisteren achter dat ik op vrijdag niet genoeg heb aan de 1500cal. Ik lig op vrijdag de hele middag in het water en in de ochtend doe ik de paarden en honden. Ik ging bijna van mijn stokje, werd helemaal naar en zweten Even kijken hoe ik dat ga oplossen, het was nu na de lessen gelukkig maar dit kan ik in het water niet gebruiken.
Vanavond eten we in ieder geval de tagliatelle met traditionele bolognese saus, ben benieuwd! Ooh en de Turkse pizza heb ik voor 9 april op het menu staan
hier ook niet hoor. En zelf lust ik ook graag vlees
Zerena
Geplaatst: 27-03-21 20:07
Ach ja ik heb grotere uitdagingen. Man lust geen champignons, en ananas (sowieso warm fruit ) En oudste kind heeft koemelk en soja allergie. Nou is voor de melk producten genoeg vervangbaars te vinden. Maar kaas is wat lastiger. En kan dus geen soja saus of ketjap gebruiken bijv.
Ze zien er zeker goed uit . Ik hou wel van kroketten met vlees.
Hier de Kipsalon op. Ook lekker. Mijn man was helemaal blij. De meiden hebben pasta met erwtjes en wat shoarma vlees op. Gek genoeg heb ik 2 kinderen die niet zo dol zijn op friet. Flinke salade erbij gemaakt aangemaakt met wat olie en azijn. Er mag van mij wel wat meer kaas overheen, maar dan is het weer wat minder gezond natuurlijk. En ook hier wat meer vlees gemaakt