Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Dat lijkt me inderdaad ook heel lekker
Ik heb wisselende diensten, dus geen ritme. Zou dat wel fijn vinden, dan kun je bepaalde dingen echt inplannen. Nu kijk ik meer hoe mijn dag loopt en is het meestal 10.00 uur, 12.30 uur, 15.00 uur en in de avond ergens eventjes met Foxy. De ene keer een quicky, de andere keer uitgebreider.
landvrouw schreef:Roosch schreef:Dat lijkt me inderdaad ook heel lekker
Ik heb wisselende diensten, dus geen ritme. Zou dat wel fijn vinden, dan kun je bepaalde dingen echt inplannen. Nu kijk ik meer hoe mijn dag loopt en is het meestal 10.00 uur, 12.30 uur, 15.00 uur en in de avond ergens eventjes met Foxy. De ene keer een quicky, de andere keer uitgebreider.
ja had hiervoor ook echt geen ritme, deels daardoor in een burn out geraakt. Dus mijn nieuwe baan moest wel ritme hebben en ben nu erg bewust bezig met voor mezelf zorgen; door te sporten, gezond te eten, self care en ritme. Voel me hierdoor zooooo anders.
Butterfly schreef:Wandelen is ook lekker! Doen wij ook regelmatig in een pauze, even een blok om
arabella, ik snap Senna wel
Ik heb net mijn laatste water op, als ik naar de tijd kijk weet ik niet of dat op dit tijdstip slim was. Best kans dat ik dus vannacht naar de wc moet
Dustinlover schreef:Wat zijn jullie sportief zeg!! Ik echt totaal niet. Ik kom gemiddeld aan een 8000 stappen per dag, maar ik heb een eigen weiland met paarden en is mijn beweging dus mesten,voeren,longeren en laatst bijvoorbeeld 3 uur met de bosmaaier in de weer geweest.
Morgen weegdag! Ben benieuwd, het ziet er voor nu in iedergeval goed uit.
Vulina schreef:Dustinlover schreef:Wat zijn jullie sportief zeg!! Ik echt totaal niet. Ik kom gemiddeld aan een 8000 stappen per dag, maar ik heb een eigen weiland met paarden en is mijn beweging dus mesten,voeren,longeren en laatst bijvoorbeeld 3 uur met de bosmaaier in de weer geweest.
Morgen weegdag! Ben benieuwd, het ziet er voor nu in iedergeval goed uit.
Eigenlijk mag je dagelijkse dingen niet mee rekenen als beweging.
Ik zei ook altijd; ik mest zoveel boxen per dag uit, loop de hele dag. Longeren, paarden beleren, met jonge paarden omgaan is toch net intensiever dan met makke volwassen paarden. En toch gingen de zwangerschap kilo's er niet af.
SandravdB schreef:Helderder hebben jullie geen laco in de omgeving, ik sport bij laco en daar hebben ze echt van alles, zwemmen, fitness, groepslessen, fijne begeleiding.
Fit worden met een computerspel op de switch, zegt me niets, misschien dat ik het daarom niet begrijp hoe ik het me voor me stellen.
.
SandravdB schreef:Roosch hoe gaat het nu met je kat? Hopelijk al iets beter. Knap dat je zo vaak tussendoor op je crosstrainer gaat, weet dat zoiets bij mij in huis niet gebruikt gaat worden.
Vulina schreef:Beweging is inderdaad beweging.
Maar je lichaam went aan je dagelijkse dingen, dat bedoel ik.
Anders was ik nu 50 kilo geweest
Ik denk wel dat je nu zal aankomen als je ineens elke dag alleen op de bank gaat zitten, maar echt afvallen door je dagelijkse normale ding, lukt helaas maar weinig.. Was het maar zo..