Zertab schreef:Dat is geen onzin. Ik zie het toch zelf in de winkels handen
Volgens mij zei ik zelf dat ik het bij veel kleding zie? Dus dat sloeg daar niet op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik zie het dan weer niet en draag beide maten, haha. Wel dat Bikinis voor mij altijd duurder zijn, want grote cupmaat en smalle omvang. Of broekje moet andere maat. Ook irritant haha, voor de prijs van 1 bikini koopt mijn vriendin er 3.
Ik ben weer binnen, niet uit te houden dus ga wat later wel weer.
_mjwb schreef:God wat is het warm!![]()
Trouwens; AG geeft vlekken op witte bikini’s(foto hieronder)
Ik ben maar het badje aan het vullen. Dan ga ik daar zo maar even in liggen.
[ [url=m/XpY1Td.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U3651e.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Femkeeex schreef:_Femkeeex schreef:Ik kom even onder mijn mee-lees steen vandaan![]()
Hebben jullie tips voor een goede zonnebrand? Ik ben heel wit en ik word heel moeilijk bruin. Ik wil graag flink bruin worden, maar toch enige bescherming hebben. Ik gebruik nu nivea factor 50 met bronzer, maar daar wordt ik niet bruin van.
Dat zou bij mij aan die factor 50 liggen, daar zou ik ook niet bruin van worden
ingedebruijn schreef:Ashleytjuhh schreef:Dit is ook heerlijk
[ [url=m/ckXolK.jpg]Afbeelding[/url] ]
waar heb je dat vandaan
_mjwb schreef:Lief allemaal, dankjulliewel!!
Ik ben in de winter altijd mega wit en verkleur eigenlijk helemaal niet, maar ik ben nu bijna altijd buiten en smeer veel AG en nu gaat het hard! Ik ben er wel echt heel blij mee maar denk dat ik aan het eind van de zomer zo weer wit ben als de zon niet meer schijnt
Suzanne F. schreef:_mjwb schreef:Lief allemaal, dankjulliewel!!
Ik ben in de winter altijd mega wit en verkleur eigenlijk helemaal niet, maar ik ben nu bijna altijd buiten en smeer veel AG en nu gaat het hard! Ik ben er wel echt heel blij mee maar denk dat ik aan het eind van de zomer zo weer wit ben als de zon niet meer schijnt
Heb je insta bekeken en diep respect hoor! Heb je ook voor-foto’s?
En doe je elke dag dat schema van 50 elk? Hardlopen kan ik niet helaas, dan gaan mijn enkels eraan.
_mjwb schreef:Lief allemaal, dankjulliewel!!