4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 15:57

De pizza is inderdaad die van Dr. Oetker! Zit afgerond 700 kcal in (696 of zo iets, weet het niet meer precies) dus een super alternatief ipv een 1200 kcal pizza. Wij eten een keer in de week diepvriespizza omdat mijn ouders dan beide aan het werk zijn en niet voor eten kunnen zorgen. Ik ben dan ook pas om 7 uur van de uni thuis. Ik denk dat zelfs nu we thuis zitten dit er zo in gestampt zit dat we het maar aangehouden hebben :')

Fading - Gek he dat we nu blij zijn als we mogen werken :') Hoe is het vandaag gegaan? Misschien dat je tussendoor een zakje chips kan eten of een hand nootjes? Zelf kan ik er niks over zeggen want ik eet ook vaak eerder te weinig dan te veel. Als ik vol zit dan krijg ik er echt niks meer in.

Mara - Ik hoop ook echt dat ik nodig blijf. Het idee is nu om de paarden eerder het land op te gooien als er een lockdown komt. Misschien helpt het inderdaad om te doen zoals Maanlicht zegt. Of in ieder geval een weekje rustig en dan weer opbouwen. Het zijn ook rare tijden!

Maanlicht - Wat super knap dat vasten! Ik zit nu op 18 uur en heb toch wel een beetje trek (geen honger). Helaas pas over anderhalf uur/twee uur thuis dus even volhouden. Maar echt nogmaals super knap! Succes nog even!
Hoe was je verjaardag trouwens? Ondanks de omstandigheden toch nog een leuke dag gehad?

Aight - Lekker die spareribs! Ga je ze zelf kruiden of zijn ze al gekruid?

Stephanie - Dat ziet er lekker uit!!

Linoleum - Fijn dat je je weer beter voelt! Lekker he het zonnetje, kan er zo van genieten! En zeker met het wandelen. Lekker stil en even genieten van de rust.
Banaan-ei pannenkoeken <3 dat vind ik zooo lekker maar het mislukt altijd bij mij. Ze zijn altijd helemaal vastgekoekt aan de pan en zwart :=

Ik vind ook dat we het allemaal super goed doen! En ik vind het ook heel fijn om elke dag dit topic te open en alle berichten te lezen. Het motiveert mij echt en het geeft me een heel fijn gevoel. Echt zo’n we’re all in this together gevoel *\o/* Echt goed bezig meiden!!

Vanochtend gewerkt (heerlijk in de zon) en daarna 20 km gereden met mijn paard. Bijna botsing gehad met een motor. Die dacht leuk te zijn en even extra gas te geven naast mijn paard. Beest schrok zich wezenloos, sprong opzij en heeft daardoor een stuk van zijn huid afgeschaafd met zijn linkerhoef van zijn rechterbeen. Arm dier. Goed gekoeld, honingzalf erop en extra slobber met snoepjes en het is weer allemaal goed. Nu onderweg naar Den Haag om boodschappen voor mijn oma haar deur te zetten, dan weer terug naar huis. Even een rondje hardlopen (gisteren begonnen met 1 min en 15 sec hardlopen, 1 min en 45 sec snelwandelen) en dan cake bakken! Y)(^)

linoleum

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 16:16

Mjwb, wat naar van je paard :( hopelijk gaat het snel beter.

En de belangrijkste tip voor banaan-ei pannenkoeken: vuur op laagste en geduld!! In banaan zit veel suiker en dat verbrand snel. Dus vooral niet je vuur te hoog zetten.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 16:37

@Linoleum, wat een super post! Ik haal ook super veel motivatie en inspiratie uit dit topic. We mogen zeker allemaal trots zijn op onszelf en elkaar :D
Ik heb overigens niet het idee nee, dat ik op specifieke voeding reageer. Ik heb al veel vermoedens gehad, maar uiteindelijk blijkt gewoon dat ik goede en slechte periodes heb, onafhankelijk van wat ik eet.

@Maanlicht, echt mega knap dat je het vasten zo goed volhoud! Zo'n lange periode vereist toch wel wat wilskracht. Kan me wel voorstellen dat het een soort mentale reset is :)
Ik denk dat ik je deload tip op ga volgen. Of nouja, misschien gewoon een volledige rustweek in ga lassen in plaats van een extra dag. Beter om even een stap terug te doen om daarna weer fijn te kunnen trainen.

@Aight, Lastig is dat als je geen eigen keuzes kan maken in wat je eet. Fijn dat je het met portiecontrole toch onder controle kan houden.

@_mjwb, wat super vervelend dat je paard zo geschrokken is en zich open heeft gehaald. Hopelijk is het oppervlakkig en krijgt hij er niet teveel last van.

Pff het lijkt vandaag wel alsof mijn trek niet te stillen is :') Nog niet buiten mijn boekje gegaan, hopelijk hou ik dat vol haha!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 17:01

Nou, ik ben zo gedemotiveerd met thuis sporten :+ Maar ondanks alles toch in een maand 4KG kwijtgeraakt! Wel moet ik echt meer motivatie vinden om toch die thuis oefeningen te blijven doen. Had dumbells besteld en een nieuwe mat maar die komen pas begin april.

Wat pannenkoeken betreft, ik probeerde vegan pancakes te maken met een banaan in en yep, hartstikke verbrand :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 18:05

Joehoe! Mjwb, ik heb nu ook helemaal zin in pizza door jouw bericht maar durf het echt niet aan met de hoeveelheid stappen die ik op een dag als vandaag zet. Lees: Heel weinig. :') Sterkte voor je paardje!! Mensen die niet snappen hoe paarden werken en lekker gaan toeteren en gassen.. daar vind ik wat van. :+ Is het een diepe wond?

Urghhhh Chimello ik snap precies waar je uit hangt. Ik krijg mezelf er ook niet goed toe gezet om even te gaan sporten. Ging altijd zonder problemen naar de sportschool maar ik vind dit echt een opgave. Ik denk dat ik ook slim ga doen en inderdaad even een matje bestel (las dat bij jou en dacht OMG SMART) zodat ik misschien even wat Pilates kan doen ofzo.

Maanlicht, hoe hou je zoveel vasten vol? Als in; heb je het zwaar of hou je het wel redelijk vol? Snap de mentale reset heel goed hoor, vooral als je sport weg valt en een periode meer hebt gegeten. Hoop dat het je wat rust geeft (:

Hier gaat het qua eten de laatste dagen minder. Had gisteren echt een rotdag en echt geen honger; veel te weinig gegeten. Vandaag ook niet echt eetlust en heb nu hoofdpijn dus denk (nouja, weet) dat ik echt te weinig op heb. Ga zo naar de winkel en dan haal ik even wat gezonds in huis. Denk dat ik voor een salade caprese ga met wat soep erbij ofzo. :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 20:22

Oh, nu lees ik bij en typ ik op iedereen, en nu valt m'n tabblad weg. Sorry ik heb even geen energie om weer alles bij te typen..

Hier gaat het goed denk ik. Ik probeer echt meer te eten maar de angst om aan te komen en alles voor niks is gewoon ughh, heel lastig mentaal..

Mijn vriend zegt ook dat ik gewoon m'n kcal moet halen, maar hoe meer kcal ik eet, hoe meer ik de behoefte heb om te eten omdat ik me 'dik' voel.. Maargoed het komt vast goed..

Lijstje van vandaag:

O: 250 gram kwark appel kaneel / 35 gram cruesli kids (262)
L: Hardgekookt ei / hard meergranen broodje / eierkoek van de bakker (403)
T: Powerbar van het werk 152
A: Chicken tonight tandoori / rijst (750)
T: 2 banaan cruesli koekjes (122)

Totaal: 1.691 doel 2.070
15.000 stappen

Dus weer 380 te weinig. Ik ga echt proberen zo nog een toetje te eten maar ben bang dat ik er misselijk van wordt ...

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:08

Bedankt allemaal! Het is gelukkig niet diep, alleen het bovenste laagje van zijn huid (en haren) zijn eraf. Zeg maar als wij een schaafwond hebben. Ik vind hem wel altijd gelijk zo zielig. Ik heb liever dat ik zelf pijn heb dan mijn paard.

Linoleum - Bedankt voor de tip! Ik ga het van de week maar nog eens een keer proberen!

Castilja - Het is ook een hele vreemde tijd op dit moment. Ik hoop dat je snel een balans kunt vinden! Misschien werkt het om alvast de dag van te voren te plannen wat je gaat eten. Het kan altijd veranderen maar dan heb je een indicatie van de kcal. Misschien kan je daar stabiliteit in vinden?

Fading - Wat vervelend dat het niet helemaal lukt om op de kcal te komen. Ik snap het wel helemaal hoor! Jammer genoeg heb ik geen tips voor je want ik struggle er zelf ook vaak mee. Wat ik probeer te doen is de porties die ik eet groter te maken.
Zijn de banaan cruesli koekjes gelukt? Of zijn ze nog steeds heel zacht?

Mijn lijst van vandaag:
M - eiwit koffie smoothie
A - spaghetti bolognese met geraspte kaas en salade
T - stuk red velvet cake Afbeelding

B - 20 km paardgereden, 4,5 km hardgelopen, gewerkt en gewandeld (26.867 stappen)

Ik ga morgen de quiche van Beukers maken alleen ik heb alle producten gescand die zij zegt dat er in moeten met de exacte gram/hoeveelheden maar dan kom ik uit op ongeveer 1150 voor een hele quiche. Ik heb precies dezelfde producten als haar gekocht. Nu is 575 ook niet rampzalig maar omdat ze zegt dat het 860 voor een hele quiche is. Iemand enig idee hoe dit kan?

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 09:51

@Fading, Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Probeer voor jezelf niet teveel druk te leggen op het ' meer eten'. Zoals ik kan inschatten ben je er al heel bewust mee bezig door bijvoorbeeld cruesli toe te voegen aan je ontbijt e.d. Het zijn misschien kleine stapjes, waardoor je nog niet direct je kcal doel haalt, maar met kleine stapjes vooruit kom je er uiteindelijk ook! Daarnaast moet je lichaam ook weer wennen aan meer kcal, dus gun jezelf ook genoeg tijd :(:)

@_mjwb Oh die taart ziet er mega lekker uit!!

Ik heb gisteren de bijbel van Beukers binnen gekregen :D Ik moet nog even wat extra smaken eiwitpoeder in huis halen en dan kan ik het weekend of volgende week gaan bakken! Ik ben super benieuwd naar de smaak van de recepten, de macro's zijn bijna te mooi om waard te zijn :')
Goed dat je opmerkt dat de kcal wellicht niet helemaal kloppen _mjwb. Dan kan ik daar rekening mee houden.. Scan ik ook alles nog even apart in om zeker te zijn van mijn zaak.

Ik heb door de maand heen altijd schommelingen in hongergevoel en zit nu helaas in een piek. Gisteren dus wat meer gegeten en uiteindelijk op 1906 kcal uitgekomen. Vandaag staat dit op de planning:
O: 30gr havermout met 1 blokje 99% chocolade, kersen en 15gr whey crispy
T: Sultana biscuitje en 2 dadels
L: 2 volkorenboterhammen met ham en kaas
T: 100gr magere kwark
D: Gevulde aubergines met halloumi, pecannoten en honing met avocado en een peterselie/kwarksausje
T: Smart bar crunchy en smart protein drink
Totaal 1813 kcal (132gr eiwit)

B: 2 paarden rijden, half uur krachttraining en lunchwandeling
Ik heb besloten mijn trainingsschema t/m vrijdag af te maken. Ik ga vrijdag nog 1x gewicht verhogen en daarna een rustweek inlassen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 10:54

Goedemorgen! Ik ben mijn dag weer met m’n normale ritme begonnen, eerst m’n miracle morning en dan aan het werk. Na de heerlijke zonnige dag van gisteren voel ik me heel stuk beter. Heb echt twee uur lang in T-shirt op balkon gelegen, zo lekker warm in zonnetje en uit de wind. Eten ging niet zo fantastisch als gepland. Op 1.950 kcal uitgekomen. Dus kan ook erger.

M9ara, lastig dat geen pijl op te trekken is met je buik.

Chimello, wat goed!!

Castilja, jij zegt pilates.. dat is best een goed idee om thuis te doen idd. Maar eens naar kijken ook.
Nog gelukt met wat lekkers en gezonds halen?

Fading, ik zou proberen wat vollere producten te nemen. Je neemt nu bijvoorbeeld heel netjes zo’n banaan-muesli koekje, maar neem bijv een ander koekje die meer kcal bevat. Misschien goede gedachtengang: sporters eten in cut of bulk zelfde voedingsmiddelen, alleen andere hoeveelheden.

Mjwb, Hmm vreemd van die kcal van de quiche. Kan je er helaas niet mee helpen. En jouw red velvet cake *kwijl*

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:55

Mara - Ik verwacht wel heeeel veel foto’s van je lekkere baksels! <3 Lekker lijstje en goed dat je een rustweek in gaat lasten!

Linoleum - Goedemorgen! Klinkt als een heerlijke dag zo lekker in het zonnetje! Uiteindelijk vallen de kcal wel mee toch? Vandaag nog zo’n heerlijke dag in de zon.

Mijn Cookies&Cream is op dus ga nieuwe bestellen. Hebben jullie nog tips wat ik erbij kan bestellen? :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 12:57

Mjwb, vandaag helaas wel weer aan werk. Maar ga van 17-18u nog wel even buiten zitten. Heb dan precies lekker de zon op m’n balkon. En zo in mijn pauze even rondje wandelen.
Ik heb geen tips voor je om mee te bestellen.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 13:32

_mjwb schreef:
Mara - Ik verwacht wel heeeel veel foto’s van je lekkere baksels! <3 Lekker lijstje en goed dat je een rustweek in gaat lasten!

Linoleum - Goedemorgen! Klinkt als een heerlijke dag zo lekker in het zonnetje! Uiteindelijk vallen de kcal wel mee toch? Vandaag nog zo’n heerlijke dag in de zon.

Mijn Cookies&Cream is op dus ga nieuwe bestellen. Hebben jullie nog tips wat ik erbij kan bestellen? :)

Ik gebruik redelijk veel van Body & Fit maar ik weet niet waar je naar op zoek bent?
Ik eet de Smart bar crunchy heel veel omdat 1. ik die super lekker vind en 2. ik de verhouding van +/- 150kcal en 15gr eiwit fijn vind. Daarnaast heb je ook de smart protein bites crunchy wat eigenlijk de kleine versie van die reep is. Die heb ik ook altijd in huis voor de lekkere trek (+/-35 kcal en 3,5gr eiwit per bite).
Daarnaast vind ik whey isolaat crispy fijn om bijv. door mijn kwark te doen om het een beetje op te leuken en om op een makkelijke en redelijk kcal arme manier nog wat extra eiwitten binnen te krijgen.

@Linoleum, fijn dat je je weer een stuk beter voelt! Ideaal dat je op je balkon nog uit de wind in de zon kan zitten. Een zonnetje kan veel goed doen :D

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 14:13

m9ara schreef:
_mjwb schreef:

Ik gebruik redelijk veel van Body & Fit maar ik weet niet waar je naar op zoek bent?
Ik eet de Smart bar crunchy heel veel omdat 1. ik die super lekker vind en 2. ik de verhouding van +/- 150kcal en 15gr eiwit fijn vind. Daarnaast heb je ook de smart protein bites crunchy wat eigenlijk de kleine versie van die reep is. Die heb ik ook altijd in huis voor de lekkere trek (+/-35 kcal en 3,5gr eiwit per bite).
Daarnaast vind ik whey isolaat crispy fijn om bijv. door mijn kwark te doen om het een beetje op te leuken en om op een makkelijke en redelijk kcal arme manier nog wat extra eiwitten binnen te krijgen.

@Linoleum, fijn dat je je weer een stuk beter voelt! Ideaal dat je op je balkon nog uit de wind in de zon kan zitten. Een zonnetje kan veel goed doen :D

Ik gebruik de vanille whey van my protein: https://nl.myprotein.com/sports-nutriti ... 11019.html

En de repen heb ik daar ook van maar die zijn momenteel geloof ik uitverkocht. Lean protein bar, 153 kcal/18 eiwitten.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 14:17

Bedankt allemaal! Ik heb de Cookies&Cream van Whey Perfection weer besteld en daarbij de Crunchy Bites en Pindakaas voor mijn moeder besteld! Ik hou totaal niet van pindakaas dus dat is een cadeautje voor moeders :o

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 19:41

m9ara schreef:
D: Gevulde aubergines met halloumi, pecannoten en honing met avocado en een peterselie/kwarksausje

En die waren lekker :D

Afbeelding

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:26

m9ara schreef:
m9ara schreef:

En die waren lekker :D

[ [url=m/dxdjLw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het ziet er goed uit maar ik zou er geen hap van eten haha! Ik vind aubergines niet te eten haha

Afbeelding
Snel fotootje van mijn avondmaal! Wok groente met kipprutje van de kippenboer.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:22

Ziet er goed uit meiden!!

Lijst van vandaag:
M - 5 maiswafels (4 met een halve avocado, 1 met vitello tonnato) en cup a soup tomaat
T - eiwit koffie smoothie (met vanille whey; jeetje dat smaakte echt naar pure softijs)
A - halve quiche van Beukers (hoeveelheden aangepast naar hoe ik het zelf lekker vind, uiteindelijk 486 kcal voor een halve quiche Afbeelding
T - stuk red velvet cake

B - 10 km paardgereden, 5 km hardgelopen en nog even gewandeld (niet zo heel ver vandaag; precies 13.000 stappen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:36

Oh heerlijk al die foto's <3

Mijn lijstje van vandaag

O: 250 gram optimel appel kaneel kwark / 85 gram aardbeien / 30 gram cruesli kids (262)
L: Eierkoek bakker / meergranen broodje hard / hardgekookt ei (403)
T: Nak'd bar carrot cake (148)
A: Chicken tonight tandoori 750
T: Smoothie met melk / framboos / bosvruchten mix / banaan / whey strawberry (243)

Totaal: 1.808
15.000 stappen

Ik heb tussendoor nog ergens een wentelteefje op die mijn vriend gemaakt had (1 hele boterham) maar die heb ik niet gescand of op mijn lijstje gezet.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:33

@Stephanie, Oh nee aubergine is echt mijn lievelingsgroente haha!! <3 Kipprutje ziet er ook lekker uit!

@_mjwb, Quiche ziet er ook goed uit zeg. En (het lijkt) wederom ook weer heel veel voor weinig kcal. Super ideaal!

@Fading, Gisteren aan je kcaldoel gekomen dus! Goed bezig :D En een lekker lijstje ook, eierkoek heb ik ook wel weer eens zin in.

Ik heb net gesport. Nog 1x het gewicht verhoogd en nu dus een weekje ' sportvakantie' . Het ging wel lekker dus dat is een opsteker. Nu weer verder werken, wordt toch wel saai zo thuis :+

Mijn lijstje vandaag:
O: 200gr melkunie protein met 20gr whey crispy en 5gr lijnzaad
T: Body & fit pro bar & een kiwi
T: 150gr magere kwark met een handje druiven
D: honing-soja gehakt met 75gr rijst en 200gr broccoli
T: Misschien een rood wijntje (of 2)
Totaal 1651 kcal (136gr eiwit) of 1900 als ik voor de wijntjes ga :D

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 12:32

m9ara schreef:
@Stephanie, Oh nee aubergine is echt mijn lievelingsgroente haha!! <3 Kipprutje ziet er ook lekker uit!

@_mjwb, Quiche ziet er ook goed uit zeg. En (het lijkt) wederom ook weer heel veel voor weinig kcal. Super ideaal!

@Fading, Gisteren aan je kcaldoel gekomen dus! Goed bezig :D En een lekker lijstje ook, eierkoek heb ik ook wel weer eens zin in.

Ik heb net gesport. Nog 1x het gewicht verhoogd en nu dus een weekje ' sportvakantie' . Het ging wel lekker dus dat is een opsteker. Nu weer verder werken, wordt toch wel saai zo thuis :+

Mijn lijstje vandaag:
O: 200gr melkunie protein met 20gr whey crispy en 5gr lijnzaad
T: Body & fit pro bar & een kiwi
T: 150gr magere kwark met een handje druiven
D: honing-soja gehakt met 75gr rijst en 200gr broccoli
T: Misschien een rood wijntje (of 2)
Totaal 1651 kcal (136gr eiwit) of 1900 als ik voor de wijntjes ga :D

Brrr griezel er van hahaha!

Lekker dagje gehad goed bezig! Lekker veel eiwitten ook!

Gister was bij mij:

O: 125gr kwark met 20gr granola, 2 cappuccino
L: Walnoten broodje, beide helften gevuld met hummus/kipfilet en tomaat
A: 400gr. oosterse wokgroente met kipprutje
T(alle): 200ML oppo ijs, 28gr. walnoten, appel, zoete puntpaprika, 25gr nibbit

kcal: 1750
Koolh.: 171
Eiwit: 70
Vet: 77
Bijna 12.000 stappen.

Vandaag wordt slecht dagje, ga spare-ribs bestellen!

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:52

Lekkere lijstjes meiden!! Ik had een halve quiche op en zat vol dus zeker een aanrader om te maken.

Vandaag weer alles opgemeten en ben toch wel een beetje verbaast dat mijn vetpercentage een eens onwijs laag is. En vooral mijn heupomtrek is veel smaller geworden! Ik weet nou niet of dit een goed of slecht ding is. Ik voel me in ieder geval mega goed in mijn lichaam en begin echt gespierde benen en een gespierde buik te krijgen van al het hardlopen.

Vorige week vrijdag 20 maart:
Vetpercentage (B72, H86, N32,5) = 20.1
Been L = 56 cm
Been R = 55 cm

Vandaag 27 maart: -0,6 gewicht
Vetpercentage = (B70, H79, N32) = 15.38
Been L = 54,5 cm
Been R = 52 cm

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 17:44

_mjwb schreef:
Lekkere lijstjes meiden!! Ik had een halve quiche op en zat vol dus zeker een aanrader om te maken.

Vandaag weer alles opgemeten en ben toch wel een beetje verbaast dat mijn vetpercentage een eens onwijs laag is. En vooral mijn heupomtrek is veel smaller geworden! Ik weet nou niet of dit een goed of slecht ding is. Ik voel me in ieder geval mega goed in mijn lichaam en begin echt gespierde benen en een gespierde buik te krijgen van al het hardlopen.

Vorige week vrijdag 20 maart:
Vetpercentage (B72, H86, N32,5) = 20.1
Been L = 56 cm
Been R = 55 cm

Vandaag 27 maart: -0,6 gewicht
Vetpercentage = (B70, H79, N32) = 15.38
Been L = 54,5 cm
Been R = 52 cm

Dat is wel heel veel verschil, hoe heb je dit gemeten en hoe accuraat is het?

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:00

Met een meetlint (dezelfde als vorige keer) en dezelfde punten op mijn lichaam. De punten weet ik dat ze hetzelfde zijn omdat ik een litteken op mijn heup heb en aan de zijkant van mijn buik, zo dacht ik het makkelijk te onthouden.

Dit is wat ik per dag doe;
- 100 crunches
- 50 squads
- 3 min muurzitten (aan het opbouwen naar 5 min)
- 50 supine leg raise
- 1 min plank

Paard rijden (afgelopen weken bijna elke dag 20 km) en hardlopen (4-5 km)

Ik heb zelfs mijn moeder na laten meten omdat ik het echt een bizar groot verschil vind in een week tijd, maar zij komt op dezelfde maten uit. Zo raar!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:08

Zo'n vermindering in vetpercentage in 7 dagen kan volgens mij niet hoor.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 18:23

__Sannne schreef:
Zo'n vermindering in vetpercentage in 7 dagen kan volgens mij niet hoor.

Dat lijkt mij ook dat het niet kan...