Fading - Gek he dat we nu blij zijn als we mogen werken

Mara - Ik hoop ook echt dat ik nodig blijf. Het idee is nu om de paarden eerder het land op te gooien als er een lockdown komt. Misschien helpt het inderdaad om te doen zoals Maanlicht zegt. Of in ieder geval een weekje rustig en dan weer opbouwen. Het zijn ook rare tijden!
Maanlicht - Wat super knap dat vasten! Ik zit nu op 18 uur en heb toch wel een beetje trek (geen honger). Helaas pas over anderhalf uur/twee uur thuis dus even volhouden. Maar echt nogmaals super knap! Succes nog even!
Hoe was je verjaardag trouwens? Ondanks de omstandigheden toch nog een leuke dag gehad?
Aight - Lekker die spareribs! Ga je ze zelf kruiden of zijn ze al gekruid?
Stephanie - Dat ziet er lekker uit!!
Linoleum - Fijn dat je je weer beter voelt! Lekker he het zonnetje, kan er zo van genieten! En zeker met het wandelen. Lekker stil en even genieten van de rust.
Banaan-ei pannenkoeken

Ik vind ook dat we het allemaal super goed doen! En ik vind het ook heel fijn om elke dag dit topic te open en alle berichten te lezen. Het motiveert mij echt en het geeft me een heel fijn gevoel. Echt zo’n we’re all in this together gevoel

Vanochtend gewerkt (heerlijk in de zon) en daarna 20 km gereden met mijn paard. Bijna botsing gehad met een motor. Die dacht leuk te zijn en even extra gas te geven naast mijn paard. Beest schrok zich wezenloos, sprong opzij en heeft daardoor een stuk van zijn huid afgeschaafd met zijn linkerhoef van zijn rechterbeen. Arm dier. Goed gekoeld, honingzalf erop en extra slobber met snoepjes en het is weer allemaal goed. Nu onderweg naar Den Haag om boodschappen voor mijn oma haar deur te zetten, dan weer terug naar huis. Even een rondje hardlopen (gisteren begonnen met 1 min en 15 sec hardlopen, 1 min en 45 sec snelwandelen) en dan cake bakken!