Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik vind het laks, onbegrijpelijk en best brut van de overheid. (...) Onder het mom zoek het maar uit. Zelf ticket boeken? Wie neemt ze mee? Risico op besmetting enz. Zie maar op het schip toch iemand besmet. Paar zijn al in nederland en ze hebben vanuit de overheid geen enkel idee wie waar zit.
germie schreef:En als je dan zelf alles geregeld hebt? Ik boek bijna altijd zonder reisbureau.
Dit vraagt om zelf een verhaal te verzinnen over waarom je ergens bent en terug wilt.
karuna schreef:Ik vind het laks, onbegrijpelijk en best brut van de overheid.Onder het mom zoek het maar uit. Zelf ticket boeken? Wie neemt ze mee? Risico op besmetting enz. Zie maar op het schip toch iemand besmet. Paar zijn al in nederland en ze hebben vanuit de overheid geen enkel idee wie waar zit. Echt heel proffesioneel hoor. Niet dus, en hiermee laat je duidelijk merken als overheid wat burgers voor je betekenen. hulp bieden, nee joh waarom zou je
![]()
Maar ik ben er totaal niet verrast over, bekende kreet van de overheid is participatie en zelfredzaamheid en er is geen gevaar voor de volksgezondheid.hier gaat dat volgens hun dus ook op
Joman schreef:Ik vind het dus behoorlijk asociaal dat die lui gewoon naar nederland zijn gevlogen. Lekker als zij toch besmet blijken en ze komen hier de boel aansteken. Dan heb je echt geen enkel idee wat je aan het doen bent.
Hopelijk melden ze zich allemaal bij de GGD. Ik vind dit ongelooflijk en getuigen van weinig verantwoordelijkheid.
germie schreef:En daar kunnen die mensen niets aan doen. Dus niets aso van die mensen. Als ik ergens was en eindelijk naar huis kon dan ging ik. Niet raar hoor.
Joman schreef:Je kunt ook zelf je verantwoordelijkheid nemen hè.
Joman schreef:Gaat niet om het spelen van het braafste jongetje (+). Het heeft alles te maken met verantwoordelijkheid. Het gaat erom dat die mensen überhaupt onvindbaar zijn voor het rivm en de ggd. Blijkbaar komen ze op eigen houtje naar huis en melden ze zich ook nergens. Ik snap dat idd niet.