Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Als je bewijs hebt klacht indienen bij de politie wegens belaging. Klinkt drastisch, maar dat wilt wel eens helpen.
Morganlefay schreef:Borderliner daar valt niet mee te leven zoals de aandoening als zegt elke keer de grens opzoekend.
En die grens ligt elke keer een stukje verder.
Advies: neem de benen, kom voor jezelf op, je hebt nog een heel leven zeker als je van plan bent om ouder dan 80 te worden.
BillyJ schreef:Ok het gaat inmiddels over 50 shades of grey, welke ik overigens geen goede film of geheel goede representatie vind van het bdsm gebeuren. Maar, dat terzijde..
Inmiddels valt hij mijn familie lastig en bazuint hij leugens rond over mij in de hoop mij zwart te kunnen maken overal. Het liegen en manipuleren gaat dus lekker door, maar ergens ook te verwachten dat er nog nasleep zou komen. De mensen die nu aan zijn kant staan, zijn echter mensen die mij dus echt niet hebben gekend want dan zouden ze het niet eens geloven of kunnen aannemen dat die onzin zou gebeurd zijn..
bigone schreef:Billy , mensen die je kent, je familie en naaste vrienden op de hoogte stellen en de rest die je niet kent, mooi laten haan. Meld vooral zijn ziekte en dat mensen met dit ziektebeeld dit doen. Mail hem dat hij per direct moet stoppen aangezien je anders aangifte tegen hem doet en daarna, overal blokkeren.
Avalanche81 schreef:bigone schreef:Billy , mensen die je kent, je familie en naaste vrienden op de hoogte stellen en de rest die je niet kent, mooi laten haan. Meld vooral zijn ziekte en dat mensen met dit ziektebeeld dit doen. Mail hem dat hij per direct moet stoppen aangezien je anders aangifte tegen hem doet en daarna, overal blokkeren.
Ik heb dit idd gedaan. Heel effectief.
BillyJ schreef:Avalanche81 schreef:Ik heb dit idd gedaan. Heel effectief.
Uiteraard stroomde de telefoontjes binnen vanochtend van familie dus ja heb hun de situatie uitgelegd en gevraagd hem te negeren en blokkeren. Ook zijn moeder heeft me gebeld en verteld dat ze natuurlijk al lang de leugens had doorzien. Zij zelf word ook al een aantal weken door hem voor het blok gegooid (want ik ben ver weg natuurlijk, zijn mam woont nu weer om de hoek) dus nu krijgt zij ook een grote impact mee maar zij kent hem natuurlijk ook al langer. Zijn zus hetzelfde. Beide steunen mij ook zeker en ook mijn familie weet beter.
Heb bepaalde mensen die zijn kant kozen en die heb ik vriendelijk 'de deur gewezen' en vervolgens geblokkeerd.
Verdere hulp/politie word idd ingeschakeld als hij voor de deur moest staan of dit verder drijft, ik heb met behulp van politiecontrole, ook al de uitschrijving van hem kunnen regelen op mijn adres. Dit wou hij overigens zelf ook maarbon ik heb het geregeld voor mijn eigen gemoed. Anders kan ik nl officiëel
de toegang tot de woning niet ontzeggen.
Dus... heb alles gelijj geregeld vorige week al qua dat soort zaken.