Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Ik ging dat laatst voor het eerst doen bij mijn circuittraining en had toen 20 KG wat ik al knap vondHoeveel herhalingen doe jij dan Courses?
Lous schreef:Voorkomen weet ik niet, maar om ze sneller te laten verdwijnen wel. Arnicazalf. Ik heb zelf die van Kruidvat huismerk. Goedkoopste optie en werkt zeer goed.
Needje schreef:Ik kan echt niet meer als zo'n pad er tussen. Als het te dik wordt kan ik niet fijn meer bewegen.
Maar het doet idd wel pijn als ik zwaar ga.
Met de machine zit de band hoger en dat gaat langer goed. Al voelen mijn heupbotjes ook echt beurs daarna.
bobje26 schreef:Ik zit omgekleed en wel klaar om straks voor het eerst naar de gym te gaan, vind het super spannend.
Rebel_Jits schreef:Wauw, 6x per week. Goed bezig! Je bent zeker welkom
Vandaag weer getraind en het voelde goed! Lat pulldown beetje verhoogd (6x47kg), squat verhoogd met 5kg. Schoonbroer was mee, voor het eerst naar de sportschool. Heb 'm helemaal moeten begeleiden, net een verloren schaapjeMaar voortaan train ik weer alleen hoor, dan kan ik lekker doorknallen. Nu steeds wachten op elkaar, pffpff.
Had meteen m'n activity tracker (xiaomi mi band 3) geprobeerd, maar dat werkte dus van geen kanten. 3e cycle van HIIT op de fiets en m'n hartslag zou maar 68 zijnNog eens gemeten, 70.. Klopt niets van, ik heb een hoge hartslag. Hebben jullie nog tips voor een fijne tracker?
Ik wil graag hartslagmeting (continue?) en kcal-meting incl. BMR (dus niet zoals bij deze: 6000+ stappen en maar 300 kcal op de hele dag?? Fietsen telt niet mee bij de kcal?) Berichtjes en muziek hoeft niet, daar is m'n telefoon voor