Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:En met de komst van physician assistents wordt dat protocollendenken niet beter vrees ik...
Is de ziekte van Whipple al uitgesloten? Om dan toch even buiten de erfelijke koorts-syndromen nog iets te verzinnen wat in potentie een alternatief zou kunnen zijn.
En verder sluit ik me bij Ibbel aan m.b.t. de second opinion.
mariekeoo schreef:Met mij gaat het tot op heden goed. Ik houd me strak aan mijn lijst qua voeding. Dit geeft mij structuur. Ik probeer ook dagelijks even uit huis te gaan. Wel heb ik nog steeds veel druk op mijn linker oog. Daarnaast ben ik keihard aan het leren voor een toets. Morgen heb ik een toets van de kinder opleiding die ik in januari ben gestart. Een opleiding waarbij ik maximaal 3 lesdagen mag missen. Dus ik voel zeer de druk om morgen gewoon heen te gaan. Verstandig is het waarschijnlijk nog niet. Maar ik heb wel een doel de komende dagen. Ik ga gewoon heen en zie wel hoelang ik het volhoud.
bigone schreef:mariekeoo schreef:Met mij gaat het tot op heden goed. Ik houd me strak aan mijn lijst qua voeding. Dit geeft mij structuur. Ik probeer ook dagelijks even uit huis te gaan. Wel heb ik nog steeds veel druk op mijn linker oog. Daarnaast ben ik keihard aan het leren voor een toets. Morgen heb ik een toets van de kinder opleiding die ik in januari ben gestart. Een opleiding waarbij ik maximaal 3 lesdagen mag missen. Dus ik voel zeer de druk om morgen gewoon heen te gaan. Verstandig is het waarschijnlijk nog niet. Maar ik heb wel een doel de komende dagen. Ik ga gewoon heen en zie wel hoelang ik het volhoud.
Kaart op je opleiding meteen aan hoe het er voor staat. Voor gevallen zoals bij jou is er vast wel een oplossing. Want je gaat meteen weer in de hoogste versnelling ipv je rust te pakken.