Anoniem schreef:Je doet me denken aan Eminem in goede tijden.
(En alle andere mensen die iets zeggen over Eminem)
De buzzcut doet de helft in ieder geval.
Ik wil de kaaklijn van hem wel hebben hoor. 
pien_2010 schreef:Van jou zie ik dat ook dat je sexy bent

Op foto's misschien.
Sanet schreef:Wauw! Dat gaat snel (voor de buitenstaander, voor jou waarschijnlijk niet snel genoeg).
Dat valt wel mee, hoewel het wel een grote verandering is. Extern doet testosteron nog niet heel veel voor mijn gevoel.
Mijn moeder zei trouwens wel dat dit haar me zó veel mannelijker maakt. Ze stond net in de deuropening: "Je schouders lijken veel breder en je ziet er gewoon oprecht mannelijk uit." Oh, en ze verbaasde me door te zeggen dat ze m'n kleine tunnels toch wel stiekem mooi vond.
@ vikawiek:
Leuk om van jouw kant weer een update te horen! Ik vind het echt grappig dat heel veel dingen tegelijk lijken te gaan, maar dat er ook heel veel dingen anders zijn. Zo heb ik al meer dan tien buisjes bloed gedoneerd terwijl jij nu pas voor het eerst de klos bent, haha. Het valt inderdaad heel erg mee om 't te prikken, maar soms is je arm op die plek wel echt heel beurs. Verder ben ik geen klagend mietje, hoor.
jansje73 schreef:TS, ik heb je topic al eventjes niet meer gevolgd maar was toch weer benieuwd hoe het nu met je is en gaat. De foto zegt me al genoeg je bent al een mooie stoere knappe vent. ik ben ook benieuwd naar de komende foto's van jou.
Dankjewel dat je toch even een berichtje achterlaat!
Ik vind het echt leuk om te merken dat er zoveel mensen meelezen, ook al moeten ze soms misschien even weer wat bijlezen. 
Banjer schreef:Jeetje Gilles... wat ben jij een lekker ding!

en mn vriend vind je op Eminem lijjen

Vriendin van me wou je nummer al hebben

Ik identificeer me, helaas voor je vriendin, de laatste tijd wel echt vol trots als homoseksueel. Het is zelfs zo erg dat ik me meer thuis voel bij de 'H' van LHBT dan bij de 'T'. Daar wil ik nog wat dieper op in op instagram. Ik ga vandaag naar Pride in Zwolle dus ik denk dat dat een mooi moment is om daar wat over te gaan filosoferen.