Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:26

WowAmigo schreef:
Suzanne F. schreef:
Als je naar een goede kliniek gaat kan er echt weinig gebeuren. Wat is er niet mooi geworden bij die kennis van je?
Ik ken alleen maar goede en zeer geslaagde resultaten met een ooglidcorrectie.

Ik vond haar oogleden nog steeds gezwollen en ook de kleur van de huid leek nog blauwig

En dat was geen vocht? Het duurt ongeveer 3 maanden voordat het eind resultaat te zien is. Er kan vrij lang wat vocht in blijven.
Hoe lang was de operatie geleden toen jij haar zag?

WowAmigo

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:56

Nee dat was al een jaar terug gedaan, ik zag haar echt vaak

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:35

Ik heb enkel dat de littekens nog wat donker roze zijn maar geen zwellingen meer. En dat is maar kort geleden gedaan. Ik was na de ingreep wel een kleine 2 weken van pimpelpaars naar groen en geel..je moet er even de tijd voor nemen maar na 2 weken was ik alweer toonbaar.

Ik wilde het al een paar jaar want het werd echt lodderig en de ene kant hing veel verder over dan de andere kant. maar schoof het steeds vooruit. Nu denk ik had ik het maar eerder gedaan. Het is nu mooi symetrischer en als ik moe ben eind van de dag dan zien mijn ogen er nog fris open uit. Dat was daarvoor wel anders plus mijn mascara niet vlekt.
Hier is mijn voor (links) en na foto;

Afbeelding

En deze is van vandaag;

Afbeelding

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 23:37

Mag ik vragen welke kliniek je bent geweest. Ik vind het echt heel mooi gedaan. Ik wil het ook zo graag, maar ben bang voor een opengesperde blik, zo’n konijn in koplamp blik.
Nu in de Corona tijd met thuis werken zou wel ideaal zijn. Niemand die me dan ziet.
Al zullen deze ingrepen nu ook niet meer doorgaan denk ik.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 00:10

Oh dat is idd heel mooi geworden!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 08:29

Heel mooi geworden Popstra!
hoe lang geleden heb je het gedaan?
Ik denk dat ik het nu een jaar of 8 geleden heb laten doen (en ook superblij met het resultaat :j fotos staan volgens mij hier ergens in t topic) , maar ik heb het idee dat het nu weer een beetje aan t uitzakken is..

Ik vrees dat de volgende stap een wenkbrauw lift zal zijn, en daar ga ik niet aan beginnen :n

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 10:17

Dankjulliewel :)
10 november is het gedaan bij Oranje Kliniek in Amersfoort. Dus nog recent. Ingrepen gaan ook in Corona tijd gewoon door bij de klinieken omdat het een medisch contact beroep is. Dat geld ook voor fillers
Het is normaal dat je na een jaar of 10 weer zakkende huid kan hebben en het nogmaals gedaan kan worden. Mijn man heeft dat ook.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 10:29

Ohhhhh jij bent nog vers! :D

Ik vraag me af of op een gegeven moment je voorhoofd niet gewoon te ver omlaag zakt.. als je dan ooglid blijft verwijderen kan je met je wenkbrauwen gaan knipperen :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 10:32

Wahahahaha, ja dat kan ook.
Ze doen een wenkbrauw lift ook onder lokale verdoving dus zo ingrijpend zal dat toch niet zijn lijkt mij

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 10:34

Ik heb een vriendinnetje die dat wat maanden geleden heeft laten doen.. dus open bij de haarlijn en de boel omhoog gehaald.. Die had daar echt heel veel pijn en last van.. en dat heeft bij haar echt nog wel een tijdje geduurd.. dus ik was daar wel van onder de indruk zeg maar.. met het idee 'ok, dat hoef ik dus niet'.. :n :')

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 10:58

Kan je met een wenkbrauwlift nog wel je wenkbrauwen normaal gebruiken of is het net als bij de botox dat dat heel beperkt wordt?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 11:02

Oei, ja dat is best heftig maar ze zal er wel blij mee zijn als alles weer genezen is. Je kan kunt ook laterale lift laten doen. Dan brengen ze de buitenste hoeken weer omhoog. Dat gebeurt met een kleinere incisie schuin boven je slapen aan de haar grens. Minder heftig.
Ik heb me in die ingrepen verdiept om uit te vinden wat het meest effectief zou zijn. Ik ben daarom ook begonnen met de ooglid correctie en ben hier al erg tevreden over.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:22

Mooi resultaat heb je Popstra! Kan zoiets dan 2x gedaan worden max? Ik ben 35 en als ik dat nu ‘al’ zou doen (ik heb ook wat overtollig vel boven mijn ogen) ben ik bang dat ik dan over een paar jaar dezelfde klachten krijg als de boel opnieuw zakt.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:26

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:34

Thanks! Ik volgde haar al op insta maar deze post had ik nog niet gezien.

Fijn dat jouw resultaat zo mooi is!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:43

Dankjewel :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 20:21

Iemand hier ervaring met Profhilo?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 20:57

Wat is dat?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 21:06

Needje schreef:
Wat is dat?

Profhilo is een natuurlijke anti-aging behandeling met puur hyaluronzuur zonder chemische toevoegingen. De werking van Profhilo is te danken aan het feit dat de aanmaak van collageen, elastine en zelfs vetweefsel gestimuleerd wordt. De huid wordt weer stevig en gezond in de verschillende huidlagen.

Wat is Profhilo?

- Anti-aging behandeling;
- Puur hyaluronzuur zonder chemische toevoegingen;
- Het lijkt op een skinbooster, maar dan met veel minder prikjes;
- Het product heeft in 2016 de Aesthetic Awards gewonnen voor de meest innovatieve behandeling.

Werking

Profhilo stimuleert elastine (rekbaarheid), collageen (stevigheid) en onderhuids vet. Hierdoor wordt de huid gelift, gehydrateerd, fijne lijntjes worden verminderd en poriën worden verfijnd. Profhilo is een unieke samenstelling van hyaluronzuur, maar is geen filler. Het hyaluronzuur activeert het huideigen elastine en collageen. Dit zorgt ervoor dat de huid verbetert, maar het uiterlijk niet veranderd. Het voegt immers geen volume toe aan het gezicht. De huid wordt weer stevig en gezond in de verschillende huidlagen met als resultaat dat je huid een prachtige glow krijgt!

Wat doet Profhilo?

- Stimuleert aanmaak van collageen, elastine en zelfs vetweefsel;
- Verminderd fijne lijntjes en acne, verstevigt de huid, maakt de huid rustiger en verkleind de poriën;
- De huid wordt als het ware gelift door middel van deze behandeling;
- Bio remodellerende behandeling die rimpels van binnenuit helpt genezen.

Wat kan je verwachten tijdens de Profhilo behandeling?

Tijdens een behandeling met Profhilo wordt er 2 ml hyaluronzuur geïnjecteerd op 10 verschillende punten in het gezicht. De geïnjecteerde gel verspreid zich gelijkmatig onderhuids. Waardoor het alle plekken van het gezicht bereikt.

Verdoving tijdens deze behandeling is niet nodig. De behandeling duurt 15-30 minuten.

De behandeling is niet alleen geschikt voor het gezicht, maar ook voor de hals, het decolleté, de handen en de buik.

Traject

Voor het beste resultaat is er meer dan één behandeling nodig. De tweede behandeling vindt één maand na de eerste behandeling plaats. Na de tweede behandeling stijgt de aanmaak van collageen en elastine nog verder. Een langdurig resultaat kan behaald worden door de behandeling ongeveer iedere 6 maanden te herhalen. Zo blijf je je stralende huid behouden en worden fijne lijntjes vervaagd.

Geschikt voor wie?

- Geschikt voor mensen die last hebben van huidveroudering, volumeverlies in het gezicht of een droge, doffe of vermoeide huid;
- Geschikt voor iedereen vanaf 30 jaar.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:19

Hmmm ben ook wel benieuwd naar ervaringen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 20:22

Er werd toen weleens gevraagd om voor en na foto’s. Ik heb toevallig een oude foto naast een recente gelegd. Dus als iemand hier uit het topic een voor en na foto wil van Botox en filler behandelingen dan wil ik die wel via PB sturen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 16:33

Ik ben gisteren met mijn tante op consult geweest voor een ooglid correctie, ze heeft over 2 weken de afspraak ingepland en ik krijg botox in mijn wenkbrauwen voor een subtiele wenkbrauw lift. Ben erg benieuwd of ik resultaat ga zien :)

We zijn naar Oranje klinieken geweest in Amersfoort. Erg vriendelijke arts.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 17:40

Oh daar gaat je tante heel blij van worden!!!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-21 18:46

Dat denk ik ook! Ze twijfelt en denkt er al jaren over maar durfde steeds niet, dus nu heb ik haar maar ff over de streep getrokken :')

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:33

Halootjes allemaal. Ik kom even binnenvallen. Heeft iemand ervaring met v shape / faceslimming? Ik heb best veel spanning op mijn kaken staan en onbewust veel knarsen. Daardoor lijkt mijn gezicht breder dan ik Zou willen incl de welbekende hamster wangen :+

Ik heb nog nooit wat laten doen, dus vind het best spannend