Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheNovelist schreef:Heb gisteren ook 2 tattoos laten zetten!
[ [url=m/8MgXtn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze moet misschien nog bijgewerkt worden omdat mijn huid de inkt niet goed pakte
[ [url=m/Gjr2vg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vervelende plek om zelf goede foto's van te maken
Supervixen schreef:Dat werk van Sander ziet er goed uit zeg!
linoleum schreef:Omdat mijn plannen voor Roald in de ijskast liggen, maar het wel kriebelt..
Ik ben op zoek naar iemand in Noord-Nederland die een unalome kan plaatsen. Niet de stijl waar ik normaal naar kijk, dus weet niet zo goed wie hier bij past. Iemand die me hiermee kan helpen?
Set_Elkol schreef:linoleum schreef:Omdat mijn plannen voor Roald in de ijskast liggen, maar het wel kriebelt..
Ik ben op zoek naar iemand in Noord-Nederland die een unalome kan plaatsen. Niet de stijl waar ik normaal naar kijk, dus weet niet zo goed wie hier bij past. Iemand die me hiermee kan helpen?
Misschien bij low voltage ink? Ze doen meerdere stijlen maar ik vind dat ze goede strakke voorbeelden hebben.
linoleum schreef:Omdat mijn plannen voor Roald in de ijskast liggen, maar het wel kriebelt..
jaimy10 schreef:linoleum schreef:Omdat mijn plannen voor Roald in de ijskast liggen, maar het wel kriebelt..
Tattoo bandid en dan Thomas.. of via insta even zoeken naar: bettercallthomas
jaimy10 schreef:linoleum schreef:Omdat mijn plannen voor Roald in de ijskast liggen, maar het wel kriebelt..
Tattoo bandid en dan Thomas.. of via insta even zoeken naar: bettercallthomas
antoinetje schreef:Mooie platen voorbij zien komen!
Ik wilde graag 'rozen' en ben 'op advies van' bij Mandy Denise terecht gekomen die een hele mooie plaat heeft gezet (2 sessies 3 uur per sessie). Deze foto is net na de tweede sessie genomen.
[ [url=m/WhLL3r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb 29/12 nog een sessie gepland staan om
Een portret van mijn hondje te laten zetten.