Mondy schreef:Ik ben helemaal happy met mn wenkies. Verf en in model laten brengen !
Gisteren was t te geïrriteerd om ze op de foto te zetten haha
Maar jullie hebben gelijk... super zo...Veel sprekender.
[ [url=m/d7NvpL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l2HIqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw!!!!
Wat een verschil! Zo mooi
bij je gezichtje nu!
velvetblack schreef:Ik had laatst een 50's look voor een verjaardag. Slechte foto en niet 100% tevreden, maar ik ging de Dita Von Teese look. (De badjas zit onder de zwarte verf haha)
[ [url=m/v7UeM2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat staat jou dit toch geweldig.. 
Niniane schreef:Mijn look vandaag met mijn favoriete Nabla oogschaduw. Extra Virgin.

En een heerlijke fake glow.
[
Afbeelding ]
Heel mooi weer!
Resistance schreef:Hoi, ik kom hier even binnenvallen...
Weet iemand of je ergens (gratis) samples kan krijgen van makeupmerken zoals benefit enzo? Ik zou die makeup heel erg graag een keer willen proberen en eventueel willen kopen, maar ik vind het teveel geld om uit te geven als ik niet weet wat ik koop en of ik het wel een fijn product vind... Ook testen in de winkel volstaat niet echt. Dan krijg ik toch niet een goed genoeg beeld van hoe het product nou is.
Ligt ook aan het merk. Ik laat vaak mijn wenkbrauwen waxen bij de Benefit Brow Bar en krijg dan regelmatig een sample mee van een wenkbrauwproduct of de cheek stains. Ik weet niet of dat gebruikelijk is uiteraard, maar ik krijg het omdat ik een "aankoop" heb gedaan dus durf niet te zeggen in hoeverre zij zoiets zullen doen. Even vragen bij de counter dus! 
Rena, ben benieuwd hoe je CP Valentijnsorder gaat zijn! Ik twijfel nog een beetje, ga nog maar eens swatches opzoeken als ik weer thuis ben..
Liselot schreef:Anastasia heeft een roodachtige brow wiz als ik het goed heb. Ik wil niet meer anders dan die, werkt heerlijk!!
Hier zie je welke kleuren bij welke haarkleur horen
[ [url=m/N7y5P7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klopt alleen helaas ook niet helemaal. Heb bij Anastasia zowat alle kleurtjes geprobeerd die bij mijn haarkleur zouden moeten passen: 0,0. Mijn originele haarkleur is donkerbruin en de kleuren daarvan stonden me niet en de kleuren die volgens hun bij mijn geverfde haarkleur passen waren veel te rood getint waardoor mijn gezicht heel vreemd ging ogen. Ondanks dat toch alle kleurtjes geprobeerd die ons heel goed leken ze matchen maar voor mij zit er niets bij wat iets doet voor mijn gezicht. Heb gelukkig mijn liefde gevonden in de UD Brow Beater en Colourpop brow pencil. 
marlonFloris schreef:Mijn ome alie huda pallet is binnen.
Sommige kleuren geven echt geen pigment af en andere zijn super gepigmenteerd.
Het doosje is wel echt pruttel, Al met al toch blij ermee

[ [url=m/MdIKfF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/34Fveq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HHOZKj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd wat je ervan vindt als je er looks mee maakt.
Ik heb naar de echte zitten kijken, ik bestel zelf geen neppe makeup meer (eerst wel gedaan maar ik riskeer 't niet meer), maar door de reviews toch maar niet gekocht..
Mondy, mooie look weer. 
Ik heb de afgelopen dagen maar 2 keer echt een look gehad, heb wel foto's gemaakt, zal vanavond of morgen als ik weer in NL ben kijken of ik ze kan plaatsen. Was met eentje heel tevreden, de ander iets minder maar was desalniettemin leuk om te proberen. Heb hier in Engeland bij UD 3 nieuwe primers gehaald, ze hebben sinds deze week (hier in ieder geval, weet niet hoe de status in NL is) deze hier en heb £69 betaald, omgerekend iets van €78. Als ik ze in NL had gekocht was ik €102 kwijt geweest dus ben wel echt oprecht blij!
Ook wat foundations van drugstore gekocht en wimpers en alles om uit te proberen maar dat zet ik thuis nog wel op de foto. Moet wel zeggen dat die UD Primers de BESTE zijn die ik tot nu toe heb gezien. Op een dag heeft de primer het volgehouden van 8 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts en daarbij een heel concert en 3 jankbuien doorstaan. Geen seperatie waar ik veel last van heb, foundation bracht fijner aan, nergens patchy, ook geen droge huid te zien en leek het heel dewy.
Ik zeg: geslaagd voor de test.