Microblading wenkbrauwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 09:49

Jildau schreef:
Vind het bij de bovenste foto's wel mooi maar die onderste is gewoon heel nep.

Denk inderdaad ook dat het bij een enkeling mooi zal zijn maar niet bij iedereen. Ik heb zelf liever strak.

De eerste en de 3e foto zijn dezelfde persoon. De laatste is een fake skin ( oefenhuid )

Jildau

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 09:57

Ja ik begreep wel dat de laatste foto geen echt persoon was maar als het er ook zo op een echte huid uit ziet is het niet mooi. ;)

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 10:04

Ik vind het er uit zien alsof ze al een paar maanden niet hebben geëpileerd. Lijkt mij toch echt zonde om daarvoor geld uit te geven. Ik vind het er daardoor juist onverzorgd uitzien

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:04

Ik vind het echt afschuwelijk :oo Het zou voor mij ook een reden zijn om mijn wenkbrauwen niet bij iemand te laten zetten die ook die wenkbrauwen zet, ondanks hoe mooi de andere voorbeelden misschien zijn.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:09

Klopt idd. Ik heb zelf ook strakke wenkbrauwen maar ik heb dan ook veel haar. Ik vind strakke wenkbrauwen ook het mooist.

Het zal je echter verbazen hoeveel klanten hun wenkbrauwen niet bijhouden na de behandeling kwa epileren. Best veel klanten doen eigenlijk nooit wat aan hun wenkbrauwen. Ik krijg zelfs klanten die überhaupt nog nooit hebben geepileerd of getekend. :=

Ik krijg weleens klanten langs die het nodig vinden dat de wenkbrauwen weer bij gewerkt worden kwa kleur. En dan epileer ik ze alleen en geef ik een spiegel en dan is de reactie ohhh ze zien er eigenlijk nog heel goed uit. Ja de pmu zit nog prima is gewoon een kwestie van in model houden.

Mijn eigen wenkies en mn dochter hoeft ook niet te klagen :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 11:36

Ik vind dat natuurlijke veel mooier maar dan wel juist met eigen haartjes. Juist die wenkbrauwen die zo heel strak en recht bij de neusbrug beginnen vind ik erg nep. Alsof er een stempel op gedrukt zit.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:11

__Nathalie__ schreef:
Klopt idd. Ik heb zelf ook strakke wenkbrauwen maar ik heb dan ook veel haar. Ik vind strakke wenkbrauwen ook het mooist.

Het zal je echter verbazen hoeveel klanten hun wenkbrauwen niet bijhouden na de behandeling kwa epileren. Best veel klanten doen eigenlijk nooit wat aan hun wenkbrauwen. Ik krijg zelfs klanten die überhaupt nog nooit hebben geepileerd of getekend. :=

Ik krijg weleens klanten langs die het nodig vinden dat de wenkbrauwen weer bij gewerkt worden kwa kleur. En dan epileer ik ze alleen en geef ik een spiegel en dan is de reactie ohhh ze zien er eigenlijk nog heel goed uit. Ja de pmu zit nog prima is gewoon een kwestie van in model houden.

[ [url=m/kogeKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6tc6Ud.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik dan juist echt niet mooi, veel te donker en te nep. Smaken verschillen :))

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:16

__Nathalie__ schreef:

[ [url=m/kogeKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/6tc6Ud.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je dochter! <3
Ik zie zo vaak kinderen waarvan ik denk “later word jij echt happy met je mooie wenkies :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:24

Je bedoeld mijn wenkbrauwen?
Dit zijn mijn natuurlijke wenkbrauwen :o

Ik ben kwa haar van nature ook bijna zwart ( en nu deels grijs :') )

Ik heb mijn oude pmu laten verwijderen er zit nog een lichte waas achter mn wenkbrauwhaar. Net de aanzet is nog wat donkerder maar ook al lichter als mijn wenkbrauw haar. Mijn wenkbrauwharen zijn van nature zo donker. Ik moet nog 1 keer om het laatste restje te verwijderen na mn vakantie en dan laat ik nieuwe zetten.

Ik heb al pmu vanaf mn 17e en ik ben nu 32. Destijds waren de technieken heel anders als nu. Daarnaast hebben ze bij mij tattoo pigmenten gebruikt ook wel organisch genoemd ( word bij sommige merken nog steeds mee gewerkt) na een x aantal jaar is dat niet meer bewerkbaar omdat dit pigment de huid verzadigd. Pigment verkleurd altijd dus mijn wenkbrauwen werden grijs paarsig en na 7 jaar niet meer bijwerken bleef dat zo.

Nu gaat alles er uit dmv laser en dan laat ik er pigment in zetten waar ik zelf ook mee werk. Dit pigment verkleurd ook met de jaren ( doen ze allemaal ) alleen deze worden afgevoerd door het lichaam waardoor het vervaagd en altijd bewerkbaar blijft.
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 11-08-18 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:34

Dit is duidelijk niet natuurlijk imo, de kleur misschien (vind het dan te donker icm je haar) maar de vorm niet :n

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:51

Hoe kan een vorm niet natuurlijk zijn als je haar daar groeit?

Het enige wat nep is is de massieve aanzet. Maar dat deden ze nou eenmaal 15 jaar geleden.

Het kan natuurlijk zijn dat de vorm niet je smaak is :D Ik ben zelf heel blij met de vorm en de hoeveelheid haar. Van mij hadden ze ook wel wat lichter gemogen want het maakt me heel hard. Maarja ze zijn nou eenmaal zo. Ik heb ze 1 keer gebleekt dat zag er echt niet uit toen ze gingen uitgroeien :+
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 11-08-18 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 12:58

Dat is dus wat ik bedoel :j

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:07

Dit is mijn natuurlijke kleur :) lijkt hier ook zwart in schemer maar is heeeeeel donker bruin tegen zwart aan

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:11

Dat staat je veel mooier! In combinatie met donker haar vind ik het wel mooi.

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:12

Ik vind de w techniek wel mooi.
Zou het zeker overwegen omdat ik eigenlijk alleen pmu wenkbrauwen wil vanwege het litteken waardoor links en rechts nogal anders zijn.
De w techniek vind ik erg natuurlijk overkomen. Denk dat veel mensen met beschadigde wenkbrauwen hiervan baat kunnen hebben. Mijn moeder heeft door een auto ongeluk lang geleden ook een echt verminkte wenkbrauw. Vraag is natuurlijk hoe pakt en ziet het er uit op een litteken?
Laatst bijgewerkt door Sorro op 11-08-18 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:12

Je ziet nu heeeel veeel meiden net blond haar en (natuurlijke) zwarte wenkbrauwen. Kan gewoon :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:19

SavannahNx schreef:
Je ziet nu heeeel veeel meiden net blond haar en (natuurlijke) zwarte wenkbrauwen. Kan gewoon :j

Wat niet kan. ;) Of het mooi gevonden wordt is een tweede. Ik vind blond haar met zwarte wenkbrauwen echt niet mooi.

Ik verfde mijn haar altijd vrij donker en maakte mijn wenkbrauwen ook donker. Nu ik mijn haar donkerblond heb gebruik ik ook lichtere producten voor mijn wenkbrauwen zodat het een beetje matcht.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:19

SavannahNx schreef:

Vind ik soms wel mooi, maar dan wel met een natuurlijke aanzet en niet zo’n blokwenkbrauw. Maar goed zoals ik al zei, smaken verschillen :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:22

Jildau schreef:
SavannahNx schreef:

Wat niet kan. ;) Of het mooi gevonden wordt is een tweede. Ik vind blond haar met zwarte wenkbrauwen echt niet mooi.

Ik verfde mijn haar altijd vrij donker en maakte mijn wenkbrauwen ook donker. Nu ik mijn haar donkerblond heb gebruik ik ook lichtere producten voor mijn wenkbrauwen zodat het een beetje matcht.

Sommige hebben dat gewoonweg van hunzelf. Moeten ze dat dan verven? Ik ken ook een meisje met zwarte wenkbrauwen en witblond haar. Van haarzelf.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:25

Fenrir schreef:
SavannahNx schreef:

Vind ik soms wel mooi, maar dan wel met een natuurlijke aanzet en niet zo’n blokwenkbrauw. Maar goed zoals ik al zei, smaken verschillen :)

Nee dat vind ik ook. Maar ik bedoel als het van zichzelf zwart is dan heb je ook een andere aanzet

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:26

Als je het van jezelf hebt ziet het er vaak al minder nep uit dan wanneer je het verft. Maar goed ook dan vind ik het (meestal!) niet zo mooi.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:27

Ik hou zelf ook het meest van mn donkere haar maar helaas is dat geen optie ;(

Ten eerste ben ik al bijna half grijs en met donker haar moet ik dan elke 3 weken de uitgroei verven wil ik dat niet zichtbaar hebben. Op de foto is dat niet te zien maar ik heb mijn aanzet ook donker met asblond gemixt. Door de donkere aanzet past mn haar dus best goed bij mn wenkbrauwen. En door het asblond vallen mn grijze haren niet zo op.

En ten 2e vind iedereen me onvriendelijk met donker haar. Ik hoor niks anders als ben je boos, ben je chaggerijnig etc etc en nu heb ik een half jaar dit kapsel en hoor ik het nooit meer :):) en mensen uit mn omgeving zeggen dat ik er een vriendelijker gezicht van heb gekregen :)

Dus hoewel ik donker haar ook mooier vind bij mezelf gaat dat hem nooit meer worden |( gelukkig vind ik dit ook wel leuk :D

Maar genoeg over mijn haar :Y)

Iemand nog leuke wenkbrauw foto's ? :D

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:37

Dit zijn de mijne na precies 1 week

Afbeelding
(Ja ik moet weer epileren :+ )

Dinsdag zijn alle velletjes er al af gekomen en was echt bang dat het te vroeg zou zijn ivm pigment verlies maar volgens mij ziet het er nog wel goed uit. Ik zie zelf ongelijkheid in dikte maar andere valt het vaak niet op. Zojuist opgemeten en de ene is 1mm dikker dan de ander :j

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 13:44

bamsy schreef:
Dit zijn de mijne na precies 1 week

[ [url=m/SgYUWZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ja ik moet weer epileren :+ )

Dinsdag zijn alle velletjes er al af gekomen en was echt bang dat het te vroeg zou zijn ivm pigment verlies maar volgens mij ziet het er nog wel goed uit. Ik zie zelf ongelijkheid in dikte maar andere valt het vaak niet op. Zojuist opgemeten en de ene is 1mm dikker dan de ander :j

Ik zie het wel. Maar ben nu ook heel gefocust op wenkies. Normaliter had ik het vast niet gezien.

Hier ook 2 gaatjes in mijn rechter wenkie. Ze zijn nu wat lichter. Heb niet gek veel last van velletjes. Misschien omdat ze bij de eerste wasbeurt al zo snel vrijkwamen. Mijn huid verveld snel. En toch ziet het op 2 gaatjes na, er goed uit.

Nu valt het mij pas echt op hoeveel tijd ik in de wenkbrauwen stak. Had ik niet verwacht.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 14:09

Mijn wenkbrauwhaartjes zijn ook veel donkerder dan mijn natuurlijke haarkleur.

Klopt Knert! Ik heb nu zoveel tijd over in de ochtend en ga 9 v/d 10x met blote billengezicht de deur uit.