Ik heb met mijn wandelmaat ook dezelfde tijden de woensdag en vrijdag vroeg Maar we gaan gewoon weer voor alle dagen vroeg regelen dus ook de dinsdag en donderdag
Het loont dan wel de moeite om te doen? Ik twijfel nog of ik de gok ga wagen om te kijken of ik kan ruilen zodat ik alle dagen de 1ste starttijd kan starten
oliebol helemaal vergeten de bokt button!!! Ga ik dit weekend voor zitten dan doe ik jullie maandag op zn laatst een voorstel.
Africanlady goed idee met dat bordje heb je een foto
_Nancy
Geplaatst: 12-05-17 07:17
Ik vind het wel chill dat het om en om is qua tijd met starten. Kim en ik gaan niet proberen te ruilen, het is mooi dat we in hetzelfde vak ingedeeld zijn, anders hadden we wel wat moeten proberen te regelen.. We gaan nog wel hempjes regelen met een leuke tekst
Ja zoiets idd en we hadden er een zonnetje bij geplakt haha
Kobus17
Geplaatst: 13-05-17 13:13
Zo net terug van mij 1ste 30 km vanochtend om 7.30 in de miezer weggegaan en rondje 15 km gedaan daarna even 20 min. Thuis geweest en daarna nog een keer hetzelfde rondje. Nu gezegend met een mooie blaar op de binnenkant bij mijn hiel van mn linkervoet. Morgenochtend wilde ik hetzelfde als vandaag nog een keer herhalen maar op dit moment geen idee of het gaat lukken . Laatste 2km had ik wel dat mijn voeten enorm gingen branden hopelijk is dat iets wat weggaat door het trainen van langere afstanden want dat was echt niet prettig
Kim_97
Geplaatst: 14-05-17 08:46
Nancy en ik hebben gisteren 25 km gelopen, met een pauze bij de 19km van een kwartiertje.
Wij hebben vandaag een beetje een kort rondje gedaan ivm de hond die niet langer alleen kon zijn. Maar toch een mooie 17km kunnen lopen in 3 uurtjes. Volgend weekend staat minstens 1x 25km op de planning en het weekend daarna(voor mij is dat weekend 4 dagen hihi) sowieso 1x 30km en 1 x 25km(deze met de utrechtse heuveltocht) daarna hopelijk klaar om richting de 40km te gaan lopen en meerdere dagen natuurlijk. De 17km van vandaag gingen heel soepeltjes alleen voelde het alsof ik een blaar kreeg maar bleek toch niet gelukkig. Moet je ook niet eigenwijs zijn en een 2e paar schoenen(merrel in de sale voor 40euro kon ik niet laten staan) te kopen en gelijk op te gaan lopen. Mn rechter schoen is dus wat ruim(of nouja die voet is kleiner) en denk dat ik van het schuiven last had. Weet ik dat ook maar weer.
Ik wilde dus net beginnen met de Bokt-Button maar helaas schijd mn knip en plak programma er steeds mee uit. De techneut hier in huis is er morgen weer dus hoop dat ie het kan fixen dan ga ik het morgen echt maken.
Hier 27 km gelopen vandaag, na een nachtje stappen zonder problemen gelukkig!
Danseresje; hartstikke goed!
Ik kreeg van vierdaagse tv de vraag of ik mee wil doen aan opnames ze zoeken sponsorlopers die wat willen vertellen over hun goede doel. Mooie kans om sponsors te werven!
Tegen de 600 d8 ik Nu zit ik nog op 0 Maar ervaring leert dat in de week van de nijmeegse zelf echt onwijs hard gaat ik had de laatste dag sprint van 300 euro