.Ja ik moet idd weer even wat vaker naar de Lidl etc.. En op de markt producten kopen. Al vind ik wel dat het vaak na 1-2 dagen bederft en dat vind ik toch wel een groot nadeel..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Paarden en hooikoorts, heb ik ook last van. Probeer ze in de zomer ook zoveel mogelijk te vermijden. Vind die ouwe van mij niet zo leuk maar anders is het niet te doen, zeker in de tijd dat ze zo enorm verharen
Vind het zelf wel fijn als ik weet dat het dier een goed leven heeft gehad.. 

daarna dag 10 van de ab challenge voltooid, manman zwaar deze keer, maar hij is afgemaakt
!
gisteravond had ik een VIP avond van de Shoeby met allemaal hapjes en drankjes erbij. Heb 1,5 glas sinaasappelsap gehad (ja suikerbom waarschijnlijk) maar dat is na 1,5 week 't eerste wat ik heb gedronken dat geen water of thee is
verder 2, ja echt 2 borrelnootjes
gehad en 1 hapje van runderrookvlees en kruidenkaas, that's it! Ben toch wel trots op mijzelf dat ik het op deze manier zo doe
vandaag ook snaaidrang maar heb 't minimaal gehouden

(wat ik allemaal niet verwacht had.. ik had gezondigd dacht ik...)
Don_Zhivago schreef:Valt mee. Haha
Wel spierpijn en stijve beentjes. Maar zolang ik niet buk kom ik de dag wel door. Haha
Denk alleen dat m'n paardje trainen hem niet gaat worden vandaag dus gok dat we een buitenritje gaan maken

Don_Zhivago schreef:Iets lekkers:
4 eieren, 2 bananen en wat kaneel.
Oven op 200 graden en 15-20 min bakken!
Heerlijke en gezonde cupcakes!
Je kan er ook bessen doorheen doen.
Of bananen pannenkoek.
1 banaan, 1 ei en 1 el. Kaneel.
Bakken als gebakken eieren (klein want anders bakt het aan)
Heerlijk en gezond tussendoortje
. Bananen pannenkoeken zijn heerlijk, net als bananenbrood.
'
.
Het was de laatste dag dat we in de refter aten op school dus we hadden allemaal lekkere dingen bij en ik ben bezweken voor de cake van mijn vriendin
En eigenlijk had ik daarna wel spijt want zo lekker waren de wafels etc nu ook weer niet. Heb thuis dan ook maar ineens gegeten van de chocomousse die ik gisteren gemaakt had maar niet van geproefd toen en straks eet ik een lekker ijsje!
gribaldi schreef:Haha wauw Kirsten wat een verschil zeg! Het is dat mijn hond de boodschappen zo duur maakt maar voor ons valt het reuze mee inderdaad.
)