Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spelt schreef:Ehm ja, ik was ook meer van het eerst doen en dan pas vragen, nou maakte het mijn ouders toch al niet veel uit. Heb nu inmiddels wel samen met mijn moeder een tattoo![]()
Eindelijk mijn pakketje van CF binnen gekregen vandaag. Heb bij al mijn piercings gehad dat ze niet wilde genezen met een metale staafje, en wel met een plastic/ bioplast (kan zijn dat het tussen m'n oren zit hoor, maar het ging opvallend beter met een bioplast staafje). En aangezien mijn rook nu al zo verschrikkelijk lang aan het b*tchen is, leek het me wel goed om die ook te vervangen voor een plastic variant.
....
Nou dat heb ik geweten! Holy sh*t wat deed dat zeer! Met veel moeten eindelijk het staafje weer in m'n oor en aan de onderkant alvast een balletje, krijg ik toch de bovenkant er niet meer opVriend om hulp geroepen en ook hij kreeg het echt niet voor elkaar (balletje was ook nog eens in m'n oor gerold, en kreeg ik er niet meer uit
) Afijn na al zo'n beetje afscheid van mijn geliefde doch zeer irritante piercing genomen te hebben, het toch nog 1 keer geprobeerd. En dat lukte
Vanaf nu raak ik die piercing nooooooit meer aan en laat ik die balletjes wel lekker vervangen in de shop
En hoop echt dat dit helpt, anders is alle moeite voor niks geweest...
Lous schreef:Spelt schreef:Ehm ja, ik was ook meer van het eerst doen en dan pas vragen, nou maakte het mijn ouders toch al niet veel uit. Heb nu inmiddels wel samen met mijn moeder een tattoo![]()
Eindelijk mijn pakketje van CF binnen gekregen vandaag. Heb bij al mijn piercings gehad dat ze niet wilde genezen met een metale staafje, en wel met een plastic/ bioplast (kan zijn dat het tussen m'n oren zit hoor, maar het ging opvallend beter met een bioplast staafje). En aangezien mijn rook nu al zo verschrikkelijk lang aan het b*tchen is, leek het me wel goed om die ook te vervangen voor een plastic variant.
....
Nou dat heb ik geweten! Holy sh*t wat deed dat zeer! Met veel moeten eindelijk het staafje weer in m'n oor en aan de onderkant alvast een balletje, krijg ik toch de bovenkant er niet meer opVriend om hulp geroepen en ook hij kreeg het echt niet voor elkaar (balletje was ook nog eens in m'n oor gerold, en kreeg ik er niet meer uit
) Afijn na al zo'n beetje afscheid van mijn geliefde doch zeer irritante piercing genomen te hebben, het toch nog 1 keer geprobeerd. En dat lukte
Vanaf nu raak ik die piercing nooooooit meer aan en laat ik die balletjes wel lekker vervangen in de shop
En hoop echt dat dit helpt, anders is alle moeite voor niks geweest...
Dat is dus voor mij ook de reden geweest om dat ding nooit meer te verwisselen.
Er zit een kans in dat ik binnenkort weer in de MRI moet. Kan nog heel leuk worden
De laatste keer dat ik moest had ik mijn Rook nog niet.
lor1_1984 schreef:Plastic mag, er mag alleen geen metaal in zitten, mocht het magnetisch zijn dan ben je nl echt de l*l.
Een sporttop/comfortbeha aanhouden mag bijv ook, maar geen gewone beha ivm de metalen haakjes en evt beugels.
BiBiQ schreef:Dan zou ik mooi de sjaak zijn. Piercings in tong en clithood kan ik er wel zelf uithalen. Maar de piercings in mn lip en tepels niet.
M'n linker tepel piercing is nog steeds aan het bitchen. Echt heel irritant en super gevoelig.