SharonIndezz schreef:Milka oreo op een verse croisant met slagroom is lekker
Ennn ik heb honger

Maanlicht, bij new york pizza kun je idd beter geen kcal tellen. Daar word je niet vrolijk van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
). Mag bij mn buik en heupen/bovenbenen wel wat af voor het mooie
. Vroeg op bed vandaag en er niet meer uit voorlopig
Rebecca schreef:Als ik nu blok om ga dan ga ik rechtstreeks naar de jumbo of ah , kan beter binnen blijven mokken. Laptop stuk , telefoon laad 10% per uur op. Bijna ongesteld en de hormonen zijn mijn vrienden al niet , heb geen vrienden of iets dus internet is gewoon belangrijk voor me. En nu kan ik gewoon niks , alleen met mezelf mokken . Kitten voelt het al aan en blijft dichtbij, pfff en dan mijn vriend de chocolade op verboden lijst maakt me nog nukkiger en lijd tot tranen. Vroeg op bed vandaag en er niet meer uit voorlopig
ik ben ook niet op mn best als ik ongesteld moet worden. Dan regent het overal in mijn ogen
denk dat 98% van de vrouwen zich vervelend voelt dan
aan de rooie ofniet maakt niet uit
komt wel goed!
moet zeggen dat ik niet in eten mijn troost haal. Wat ik vorige maand nog wel gedaan zou hebben. 
En je avond eten ziet er lekker uit!
) .. kan wel even kijken of ik die naast een oude kan zetten
Had daarna alleen wel dat ik in de badkamer ging staan waar het fel van de bovenkant kwam en toen dacht ik mehh 
! voor een zaterdag dan. Zat nog onder m'n doel, wel allemaal op de gok (ben bij m'n schoonouders dus dan wil ik niet alles af hoeven wegen) maar heb ruim geteld.
, dit is goed tegen dipjes