Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haasje20 schreef:Hi! Ik lees een beetje mee, super goed bezig allemaal!
Ik wil misschien meedoen met de crossfit games (open), doen er nog meer van jullie mee?
Twijfel omdat ik wel alles denk ik scaled zal moeten doen, maar aan de andere kant super gaaf om mee te doen denk ik :-D
elenaMM77 schreef:haasje20 schreef:Hi! Ik lees een beetje mee, super goed bezig allemaal!
Ik wil misschien meedoen met de crossfit games (open), doen er nog meer van jullie mee?
Twijfel omdat ik wel alles denk ik scaled zal moeten doen, maar aan de andere kant super gaaf om mee te doen denk ik :-D
bij ons in de box doen er geloof ik een stuk of 10 mee.. paar voor all the way, al is de kans klein dat we dit jaar iemand op de games zullen krijgen.. Jill is net een leeftijdscategorie opgeschoven, samen met degene die boven haar geeindigd zijn, dus of ze dit jaar zich kan kwalificeren.. maar ze heeft er gelukkig nog twee jaar.
barbar schreef:90 push updie hadden ze beter met die 70 sit ups kunnen wisselen.
Voor de games voel ik me denk ik nog niet hoed genoeg, maar mijn boc gaat er wel wat mee doen dus wie weet.
Eerst de mudmasters.
secricible schreef:Ik zou wat dat betreft iedereen aanraden mee te doen met de open. Ik deed de eerste keer mee toen ik 2mnd crossfit deed en ervaarde daar echt het communitygevoel nog meer als met gewoon alleen lessen. Ook al scalede ik alles.
Dit jaar doe ik niet mee ivm wat fysieke dingetjes maar ga wel kijken en judgen.