Ah ok Cayenne, dan is het enigszins te 'begrijpen', al is het niet leuk. Maar het mag wel helaas.
Ik ben 2 jaar geleden toen plots gestopt, achteraf uiteraard geen goed idee

Maar ik zit nu inmiddels 10 maanden aan de ad. En nee, nu ga ik niet plots stoppen hoor
Laetitia, bedoelen ze niet traumabehandeling lichamelijk zeg maar? Of staat er specifiek GGZ bij? Ik ga ook nog eens goed mijn zirgverzekering raadplegen, wil optimaal gedekt zijn voor de kosten.
Pfff ik kan er maar niet over uit hoeveel de aderlating van woensdag mij gebracht heeft. Gisteren was ik kapot, maar dat wist ik. Vandaag nog een beetje duf, maar ik ben zo blij dat mijn somatische klachten als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Ik heb letterlijk weer meer lucht, mn stoelgang is weer normaal, ik kan weer gewoon eten, ik ben niet zo moe meer.
Interessant dingetje trouwens wat mijn psych zei woensdag, ik vertelde dat ik zoveel slaap.
Ze zegt dat het niet zozeer te maken hoeft te hebben met vermoeidheid, maar h et kan ook een copingstrategie zijn, door maar te gaan slapen, hoef je alle lasten etc niet te dragen . Dat vond ik erg interessant en logisch klinken. Vandaag kon ik lekker wakker worden om 9 uur