Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:09

Ik mag echt niks meer bestellen :') Heb t vandaag eens uitgezocht en het is echt niet meer normaal :o

Afbeelding
Afbeelding

En dan ontbreken nog:
Pink Peppermint Foot Lotion
Dirty Massagebar
Percup Massagebar
Seanik Shampoobar
King of Skin Bodybutter
Beautiful Showergel
Dirty Showergel
Aromaco Deodorant
Rub Rub Rub Solid Scrub
Key Lime Pie Lipbalm
Breath of God Solid Perfume

Dus nee, shopverbod voor mij := _O-

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:13

Lekker bezig :D
Ik zie die Whoosh staan, die hebben wij nu ook. Kerel riep om hulp toen hij onder de douche stond….hoe hij dat in vredesnaam moest gebruiken _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:18

lieveli schreef:
Ik wil volgende week een order doen op UK maar ik heb maar 3 dingetjes nodig. Wil iemand meedoen en dan verzendkosten splitten? Ik woon in Alkmaar.

Tempting....... Ik ben voor m'n werk regelmatig in Alkmaar. Dus ook nog makkelijk
Maar had jij niet ook een stop?

Urbanus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:19

Denk er even over na, ik wil zelf babyface en you snap the whip hebben. Die komen komende week in de kitchen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:29

Hoe weet je dat soort dingen....?
En wat er nu staat, demon in the shower, dat klinkt ook lekker, minty appeltjes!
Ik ga nog even met mezelf in overleg. :o

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:38

Lieveli, als we met 3 mensen of meer splitten, is het voor mij wel gunstig. Ik woon echter niet echt in de buurt van Alkmaar... Dus ik weet niet of je het met Kiala eventueel weer verder wilt sturen? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 00:27

Anoniem schreef:
En wat er nu staat, demon in the shower, dat klinkt ook lekker, minty appeltjes!

Ik ben helderziend en ik heb Lush Kitchen op facebook :P

Celestial schreef:
Lieveli, als we met 3 mensen of meer splitten, is het voor mij wel gunstig. Ik woon echter niet echt in de buurt van Alkmaar... Dus ik weet niet of je het met Kiala eventueel weer verder wilt sturen? :)

Ja dat wil ik wel, maar dat maakt voor de kosten niet zoveel uit dan. In de zin van, ik weet niet of je goedkoper uit bent? Waar woon je?

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 10:04

MarcoBorsato schreef:
Anoniem schreef:

Ik ben helderziend en ik heb Lush Kitchen op facebook :P

Celestial schreef:

Ja dat wil ik wel, maar dat maakt voor de kosten niet zoveel uit dan. In de zin van, ik weet niet of je goedkoper uit bent? Waar woon je?

Ik woon in Eindhoven :) Mijn vriend en ik gebruiken de Jumping Jupiter shampoo bars, dat scheelt 2 euro per stuk met Nederland. Als we er 10 bestellen (hebben we 1.5 jaar geleden ook gedaan), is het dus al snel rendabel. En dat is nog excl andere spulletjes *D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 10:51

Chamaya_ schreef:
Stamper schreef:
Wat is Dark angels een rotspulletje zeg!

Geef mij maar lekker Angels ob the bare skin! <3

Wat is er met Dark Angels? Gewoon benieuwd :o ik wilde die namelijk ook nog een keer gaan proberen
Angels on bare skin is ook heel fijn ja!

Werkt wel fijn hoor.
Maar rotzooi om het van je huid/gezicht af te krijgen! :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 12:24

Celestial ik vind helemaal mooi!

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 12:26

Ik wil ook meer bestellen, maar dat kan ik even echt niet maken :'). Snel alles opmaken zodat ik weer nieuw spul nodig heb :Y)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 13:37

lieveli schreef:

Top! *\o/* Laat maat weten! :j

@ xSwanHeart

Wat een verzameling <3 Is de rubrubrub solid fijn?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 13:39

Ja ik ga donderdag bestellen want dan is de you snap the whip er, hopelijk is er ook nog babyface. Ik vind 3 wel overzichtelijk, ik moet het ook voorschieten en nasturen natuurlijk. En hopen dat Tica geen topic opent dat mijn huis een bende is :') Ik ben net verhuisd :=

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 13:44

lieveli schreef:
Ja ik ga donderdag bestellen want dan is de you snap the whip er, hopelijk is er ook nog babyface. Ik vind 3 wel overzichtelijk, ik moet het ook voorschieten en nasturen natuurlijk. En hopen dat Tica geen topic opent dat mijn huis een bende is :') Ik ben net verhuisd :=

Oh ik wil het best van te voren overmaken hoor? Dat is geen punt :j Ik ga alvast even een lijstje maken :D

Weet je al hoeveel verzendkosten er precies bij komt met zijn 3'en (excl. de 3,95 Kiala verzending)?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 13:56

In mijn eentje doe ik het altijd via de T&T, dat is 9 of 10 pond. Dus dat zou uitkomen op 3 pond pp. Vooraf overmaken is misschien wel handig, ik zal even een lijst maken met de prijzen in het NL als ik weet wie wat wil hebben. Wil je ook nog iets uit de kitchen hebben?

edit: Het wordt 11 pond, verzenden. Maar dan doen we alsnog gewoon 3 pond pp toch?

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 14:01

lieveli schreef:
In mijn eentje doe ik het altijd via de T&T, dat is 9 of 10 pond. Dus dat zou uitkomen op 3 pond pp. Vooraf overmaken is misschien wel handig, ik zal even een lijst maken met de prijzen in het NL als ik weet wie wat wil hebben. Wil je ook nog iets uit de kitchen hebben?

edit: Het wordt 11 pond, verzenden. Maar dan doen we alsnog gewoon 3 pond pp toch?

Ja, of 3.50? Prima! Kitchen... Ik ga even opzoeken wat dat inhoud :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 14:57

Oh ja 3,5 is prima := Kitchen dat zijn exclusieve dingetjes. Babyface en you snap the whip zijn 2 spulletjes die ik 5 jaar geleden in Londen gebruikte maar nu niet meer in het assortiment zitten.

You snap the whip is net zoiets als Buffy, maar hij ruikt heerlijk naar bosbessen.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 15:10

Klinkt heerlijk! *\o/*

Iemand ervaring met Skinny Dip? Deze klinkt fijn en is relatief goedkoop, maar ik heb een hekel aan kokos geuren... ;( Dus als hij sterk naar kokos ruikt, gaat dat hem niet worden.

En kan je alleen spulletjes van de Kitchen bestellen van dezelfde dag? Dus donderdag alleen van het donderdag menu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 16:11

Tica kan prima horen zien en zwijgen hoor O:)
Maar een help deze bokker is net verhuisd topic... Hmzzz :)*
3.5 dan idd prima toch? En ik maak het ook vooraf over dan, maar ik weet nog niet helemaal zeker dat ik weer ga bestellen of dat ik wil snuffelen in den haag ... Ik laat het zsm weten!

Chamaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 18:48

Stamper schreef:
Chamaya_ schreef:

Wat is Dark angels een rotspulletje zeg!

Geef mij maar lekker Angels ob the bare skin! <3

Wat is er met Dark Angels? Gewoon benieuwd :o ik wilde die namelijk ook nog een keer gaan proberen
Angels on bare skin is ook heel fijn ja!

Werkt wel fijn hoor.
Maar rotzooi om het van je huid/gezicht af te krijgen! :+

Ahaa :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:23

Celestial schreef:
lieveli schreef:

Top! *\o/* Laat maat weten! :j

@ xSwanHeart

Wat een verzameling <3 Is de rubrubrub solid fijn?

De Rub Rub Rub solid vind ik maar mwah. Hij scrubt maar heeeel licht, te licht naar mijn zin. Vind de gewone Rub Rub Rub fijner :j

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:56

xSwanHeart schreef:
De Rub Rub Rub solid vind ik maar mwah. Hij scrubt maar heeeel licht, te licht naar mijn zin. Vind de gewone Rub Rub Rub fijner :j

Daar was ik al bang voor... -O- Dankjewel :)

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:54

Holy Moly SwanHeart! Dat is een beste verzameling :oo voor hoeveel euro aan spullen heb je daar nu wel niet staan? :=

Lush-experts; ik heb jullie even nodig! Ik ben tot nu toe alleen maar bekend met de bad producten van Lush, maar ik ga als het goed is in februari verhuizen, maar dan heb ik geen bad meer en alleen een douche..
Van welke douche producten zeggen jullie nu; dát is echt awesome en móet je proberen? :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:32

van wat voor geuren hou je DideH? Zoet, kruidig, fris?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:44

Kinke schreef:
van wat voor geuren hou je DideH? Zoet, kruidig, fris?

Ik ben een beetje gek qua geuren, vind de the comforter bubble bar en the intergalactic bad bomb heerlijk ruiken, maar ik ben bijvoorbeeld ook weer gek van lavendel :+