Hey Ladies! oke laat ik maar meteen in huis vallen. Ik wil heel graag binnenkort een foundation van Mac kopen. Maar ik weet eerlijk gezegd echt niet wat Mijn huid is nu op sommige plaatsen redelijk vet met jeugdpuistjes (heerlijk als je 20 bent). Maar bij mn kaak etc is hij wel weer aan de droge kant. Verder zoek ik alleen iets om lichte oneffenheidjes weg te werken, dus vooral lichte dekking. Ik ben sowieso van plan om een winkel binnen te stappen voor de juiste kleur, maar ik zou graag weten waar ik ongeveer naar op zoek zou moeten
Ben ik het mee eens, wel vind ik hem erg vettig. Dus als je een gecombineerde huid hebt die neigt naar vet dan zou ik even verder kijken .
Loose
Geplaatst: 08-09-15 23:50
Ik vind de face and body foundation ook al een tijdje interessant. Alleen vaak hoor je van MAC foundations dat ze niet zo fijn zijn voor je huid... Is dat bij deze ook zo? En brengt ie fijn aan met een kwast? Ik heb nl ook 2 tinted moisturizers van NARS en die brengen het beste aan met je vingers, met een kwast wordt het wat streperig heb ik het idee. Brengt de face and body fijn aan met een kwast? Ik vind het 's ochtends nl wel zo fijn om het snel met een kwast aan te brengen, zonder m'n handen vies te maken. Iemand trouwens ervaring met de mineralize van MAC?
Wat voor potlood wil je? Eentje die matcht met je lipstick, eentje die je alleen kan dragen, een chubby stick of een kleurloze die bij alles past?
De Essence lippotloden zijn fijn en blijven goed zitten en die van MAC vind ik zelf heel fijn. Qua chubby sticks zijn de matte van de Hema heel fijn, die blijven ook heel goed zitten.
Is Physicians Formula helemaal niet in Nederland vekrijgbaar? Wat zien ze er leuk uit.
Majken
Geplaatst: 09-09-15 11:03
Ik heb die van essence en die blijft niet goed zitten. Ik wil een potlood die ongeveer dezelfde kleur heeft als mijn lippen. En matcht met mijn nude lippenstift. Die van essence doet het goed maar blijft bij mij niet zitten..
Anoniem
Geplaatst: 09-09-15 11:04
Alleen online. True Match is hier gewoon bij de Etos te krijgen. Je kunt hem zelfs beter hier kopen dan in de States, hier zit er een pompje op, daar niet.
Blijft je potlood niet zitten of je lipstick niet? En hoe lang moet hij blijven zitten?
Een potlood is niet bedoeld om de hele dag te blijven zitten, hangt ook van de lipstick af die je er overheen doet
Ik gebruik kwasten van Real techniques en de Hema ik kan alleen geen dikkere/romigere foundation aanbrengen met de stippling brush.. alleen vloeibare zoals True match, urban decay etc
Ik zweer bij mijn beautyblender. Alle soorten foundation brengt hij perfect aan, zonder dat je vegen, strepen of andere rare dingen ziet.
MyWishMax
Geplaatst: 09-09-15 14:08
DnT schreef:
Ik zweer bij mijn beautyblender. Alle soorten foundation brengt hij perfect aan, zonder dat je vegen, strepen of andere rare dingen ziet.
Ik ook.
Ik heb van Mac alleen een aantal poeders, geen vloeibare foundation. Die waren het meest geschikt voor mijn huid. Uit mijn hoofd de studio tech en een mineralize, geen idee welke, doorzichtige bovenkant.