Dit is bij mijn vaste piercer. Wil zelf geen lippiercing, maar misschien iemand anders hier wel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Jeetje wat een goedkope prijzen! M'n duurste was 90, intiem, tepel... Verder alles rond de 70.. Zou best m'n 2de tongpiercing terug willen alleen niet voor die prijs. Voor 20 zou ik t zo doen!
Ik heb me een aantal keer door een leerling
laten prikken via het piercingforum, meer dan tevreden over! 1x tepel en mijn vch! Vch heb ik nu al 8 jaaris top gezet!
Ik zit nu op 12mm, vanochtend de tunnels in gedaanhet is groot maar ik kan het hebben, dit is wel echt de laatste maat. M'n andere oorbellen (8 stuks) heb ik er al een tijdje uit en laat ik eruit, beter zo
_Ekenna schreef:Marie_v schreef:Ok bedankt allemaal! ik ga de zeep weglaten en enkel nog 1 keer per dag met zeezout. Voor de rest gewoon water als er weer pis uit komt ☺
Ik zou ook even niet zeezouten. Misschien gebruik je wel te veel, of te weinig, zout wat óf niet helpt óf averechts werkt. Je piercing is nog zo vers en nu al aan het zeezouten.. Laat je lijf het eerst zelf even oplossen..
xxxjanna schreef:Hoihoi,
Eerder heb ik hier fijn advies gehad van jullie omdat jullie er toch net wat meer ervaring mee hebben dan ik, vandaar dat ik nog een keer wat kom vragen.
Mijn helix zit er nu ruim 6 maanden in en het ging de laatste maanden echt prima, tot ik een weekje geleden een behoorlijk groot vochtbultje aan de achterkant kreeg. Hij doet geen pijn zolang ik niet aan mijn oor kom. Ik ben vanaf toen 2x per dag gaan zeezouten met een gaasje, aangezien ik het een lastige plek vind om echt te weken.
Nu vind ik dat zeezouten toch ook wel veel gedoe en heb ik geen idee hoe goed dat eigenlijk werkt tegen een vochtbultje. Zouden jullie mij aanraden om door te gaan met het zeezouten, of gewoon rustig afwachten?
Ik heb er wel een klein beetje haast bij omdat ik over 6 weken voor 3 maanden naar Zuid-Afrika vertrek, en ik heb geen zin in geklooi met dat ding als ik daar zit. Ik zou daarom echt in staat zijn hem eruit te laten halen en hem weer opnieuw te laten piercen zodra ik terug ben.
Dus wat zijn jullie ervaringen? Hoe lang hebben die vochtbultjes bij jullie geduurd, en hoe gingen ze uiteindelijk weg?