Blacky94 schreef:Ik vind die scanfunctie ook fijn!
Maar dat komt ook deels omdat als ik bepaalde producten op zoek de calorieën vaak wel kloppen maar niet altijd alle ingrediënten. Sta geregeld met vitaminen veel te laag terwijl ik weet dat het in bepaalde producten wel zat (als is het maar een klein beetje).
En als ik ze dan scan vs op zoek zie je dat het er dan vaak wel gewoon op staat...
Klopt, ik schrok eigenlijk een beetje hoe weinig vitaminen ik at, maar bleek dus dat dat bij veel producten niet aangegeven stond. Wat een opluchting was dat zeg! Ik hou sinds deze week de app bij en vind het wel prettig werken, juist zodat ik niet te weinig eet. Anders val ik vlot 2 kg per week af en ondanks dat dat er ook niet meer aankomt (zolang het geen carnaval is), is dat natuurlijk gewoon niet gezond.
CecileDV schreef:Magrathea, mag ik vragen hoe jij zorgt dat je toch genoeg eiwitten binnenkrijgt? Vind dat altijd lastig zonder dierlijke producten..
Tegenwoordig eet ik verschillende bonen en dan daar nog andere groente naast en soms wat vlees of vis er door of ik maak er een roerei van. Bij ons thuis stond er eigenlijk nooit veel aan groente en juist veel vlees op tafel, dus het is allemaal wat experimenteel, maar dat maakt het ook wel weer leuk.
Deze week had ik zoete aardappels in frieten gesneden, met wat olijfolie en paprikapoeder bestrooid en in de oven gebakken. Was ook erg lekker