Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elmira30 schreef:Zojuist weer een nieuw trainingschema gekregen. Dat wordt weer afzien de eerste paar keer. PLanken op de Trx...met mijn evenwichtsprobleem...en daarna hetzelfde maar met je knieen naar je toe trekken...pfff...dat wordt voorlopig even de rustige tijden vd sportschool opzoeken![]()
Wel leuk weer allemaal nieuwe oefeningen of dezelfde oefeningen maar met ander materiaal. Dat traint net weer even anders.
Welkom RusselNuwell! Kan je niet krachttraining naast je cardio doen? Dus niet apart voor kracht naar de sportschool gaan;-)
Wellicht kan je wat proeflessen volgen op je sportschool? Dan weet je snel genoeg wat je leuk vind
renee16 schreef:Klinkt leuk moonfish!
Waarom zijn jullie eigenlijk begonnen met sporten?
Puur voor gewicht/lichaam?
renee16 schreef:Dat vind ik hier met die groepslessen ook, alles lijkt me wel leuk haha ! Moeilijk om te kiezen. Maar ik denk dat ik eerst maar eens op de loopband etc. wat conditie op ga doen voor ik aan zo een les mee durf te doen hoor...
Ja vervelend zijn die jaartjes bij een vrouw he, het lijkt wel of ze stiekem je kleding smaller makenMaar dat gaat niet meer gebeuren !
MIjn omslag is gekomen toen ik naar een zwembasfeestje ging en ik me gewoon niet prettig voelde om in bikini te moeten, me schamen voor mijn eigen lichaam. Dat was de druppel, eetpatroon volledig omgegooid en sporten oppakken ! Maar uiteindelijk is mijn voornaamste reden letterlijk en figuurlijk beter in mijn vel zitten
RusselNuwell schreef:Elmira30 schreef:Zojuist weer een nieuw trainingschema gekregen. Dat wordt weer afzien de eerste paar keer. PLanken op de Trx...met mijn evenwichtsprobleem...en daarna hetzelfde maar met je knieen naar je toe trekken...pfff...dat wordt voorlopig even de rustige tijden vd sportschool opzoeken![]()
Wel leuk weer allemaal nieuwe oefeningen of dezelfde oefeningen maar met ander materiaal. Dat traint net weer even anders.
Welkom RusselNuwell! Kan je niet krachttraining naast je cardio doen? Dus niet apart voor kracht naar de sportschool gaan;-)
Wellicht kan je wat proeflessen volgen op je sportschool? Dan weet je snel genoeg wat je leuk vind
Ik denk dat ik het verkeerd verwoord hebIk doe vaak na het hardlopen nog krachttraining.
Ik heb al eerder gefitnesst wel, dus een groot deel van de groepslessen ken ik al wel. Probleem is dat ik te veel dingen leuk vind en dus niet goed kan beslissenIk kan natuurlijk ook gewoon iedere week wat anders gaan doen, maar ik denk niet dat het dan heel zinvol is...