[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:42

Ik heb dus donderdag m'n tongpiercing laten zetten, deed totaal geen pijn. Maar nu doet hij toch best wel pijn haha, hoe lang hebben hier mensen last van hun tongpiercing gehad?

nijnthju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:56

Vijf dagen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 18:57

Ong 5 dagen hier ook.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:01

Dankjewel :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:55

Veel ijsjes en vla eten, verkoeld lekker!
Hier ook 5 tot 7 dagen ongeveer.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:58

Bij mij ook een dag of 5..
Mijn vrienden vroegen, toen ik 's avonds in de kroeg kwam, of ik al een krat bier had weggewerkt in m'n eentje.. Naar aanleiding van mijn praten _O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:01

:( Ik heb mijn Bioplast staafje verknalt door er een stuk vanaf te knippen. :')
Ik weet niet meer wiens idee het was, maar het werkt dus niet. :+

Het staafje is niet van begin tot het einde hol.... Hahahaha. Jammerzzzz...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:06

Iris82 schreef:

Mijn idee O:) sorry haha
Bij mijn staafje was het wel succesvol, wat gek! Hoeveel moest je eraf knippen dan? Ik maar een heel klein stukje misschien maakt dat verschil..?

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:09

Ik zou ook nog wel een tongpiercing willen, alleen mijn ouders zullen dat niet heel tof vinden als ik dat zou doen.

Ik ben de op 2-weekse controle na het zetten van mijn tragus niet meer geweest bij BodyMX. Hij is nog flink gevoelig dus voorlopig laat ik hem lekker met rust.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:34

Rosannee_ schreef:
Veel ijsjes en vla eten, verkoeld lekker!
Hier ook 5 tot 7 dagen ongeveer.

Vla komt bijna m'n neus uit, vind het echt niet meer lekker :') heb babyvoeding banaan en smooties gekocht. Krijg ik tenminste nog iets van energie haha

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:35

Suzan_v_h schreef:
Ik zou ook nog wel een tongpiercing willen, alleen mijn ouders zullen dat niet heel tof vinden als ik dat zou doen.

Ik ben de op 2-weekse controle na het zetten van mijn tragus niet meer geweest bij BodyMX. Hij is nog flink gevoelig dus voorlopig laat ik hem lekker met rust.

Ik heb die van mij stiekem gezet, want ik wist dat het echt niet mocht. Ze hebben er geen probleem van gemaakt ze waren er alleen al niet zo blij mee haha

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:43

Ik was te eigenwijs voor dat soort dingen en deed dan ook rustig een half uur over 1 broodje :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:48

EmmyJoycee schreef:
Suzan_v_h schreef:

Ik heb die van mij stiekem gezet, want ik wist dat het echt niet mocht. Ze hebben er geen probleem van gemaakt ze waren er alleen al niet zo blij mee haha

Had ik niet hoeven proberen. :n
M'n vader was er heel makkelijk in maar m'n moeder had hem er wsl zelf uitgerukt. :=
Tegenwoordig heeft ze zoiets van 'jouw lijf, jouw geld' (woon al 12 jaar niet meer thuis) en zal ze hooguit zeggen wat ze ervan vind (afgrijselijk). :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:50

Corelli schreef:
Iris82 schreef:

Mijn idee O:) sorry haha
Bij mijn staafje was het wel succesvol, wat gek! Hoeveel moest je eraf knippen dan? Ik maar een heel klein stukje misschien maakt dat verschil..?

Ik had een staafje van 10 mm en ik heb er zeker 3 mm af laten knippen. Toen was er nog maar een gat van 0.5mm en ik maar wroeten en schelden waarom ik dat ding er niet meer in kreeg... Wat een drama was dat. :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 23:21

Blacky94 schreef:
Ik was te eigenwijs voor dat soort dingen en deed dan ook rustig een half uur over 1 broodje :')

Ik moest vandaag werken en had een banaan gekocht. Nou een halve banaan in een half uur, meer kwam er niet binnen _O-

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:11

EmmyJoycee schreef:
Ik heb dus donderdag m'n tongpiercing laten zetten, deed totaal geen pijn. Maar nu doet hij toch best wel pijn haha, hoe lang hebben hier mensen last van hun tongpiercing gehad?

Hoe lastig het ook is, ga niet lopen emmeren met babyvoeding, en ander vloeibaar goed...gewoon normale kost. Ja, dat is even niet prettig en het eten kan wat langer duren, maar dan ben je er het snelste doorheen ;)

Bij mij heeft het een weekje of 2 geduurd voor alle pijn/gevoeligheid weg was.

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 01:16

Nou ik ga niet normaal eten als m'n tong super dik is en bijna niet tussen m'n tanden past :') heb er erg veel last van, en probeer ook gewoon te eten maar als het me te pijn doet ga ik niet verder eten..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 03:14

Een tong is een spier en die moet in beweging blijven. Dus gewoon eten en niet alleen zacht. Ja dat is flink poedersuiker,maar wel het beste voor de genezing.Komt je tong alleen maar ten goede.En je tanden ook. Je wilt niet weten hoe pijn het dan kan doen als je weer moet kauwen nadat je alleen maar vloeibaar hebt gegeten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:19

Hier iemand tips om balletjes op nieuwe bioplasts te krijgen?
piercer heeft staafje te kort geknipt en ze zijn dinsdag pas weer open dus vroeger kan ik niet gaan maarrrrr ik heb hier wel nog bioplast liggen. Alleen niet zo'n "schroefdraadmaker"

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:19

Ik droomde vannacht dat ik een tongpiercing had haha

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:49

Ayasha schreef:
piercer heeft staafje te kort geknipt en ze zijn dinsdag pas weer open dus vroeger kan ik niet gaan maarrrrr ik heb hier wel nog bioplast liggen. Alleen niet zo'n "schroefdraadmaker"

Misschien kun je proberen er een metalen bolletje op te draaien, heeft hier toen gewerkt.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:51

Bij mij deed tongpiercing niet meer zeer na 3 dagen.. Zat een uur naderhand ook weer gewoon friet te kanen :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:54

SharonIndezz schreef:
Bij mij deed tongpiercing niet meer zeer na 3 dagen.. Zat een uur naderhand ook weer gewoon friet te kanen :')

:') ik zat diezelfde dag aan een indische rijstafel te knabbelen, en moest wel gewoon eten, want pa en ma wisten niet van mijn nieuwste aanwinst af.(En dat wou ik ook graag zo houden)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:59

SharonIndezz schreef:

Ik ook, bij de la place :')
Mijn ex heeft zitten wachten en me uit lopen lachen. Deed pijn en ik at natuurlijk heel langzaam. Maar ik moest en zou... :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 13:01

marlies85 schreef:
Ayasha schreef:

Misschien kun je proberen er een metalen bolletje op te draaien, heeft hier toen gewerkt.

Mja helaas... Krijg het niet klaar. Manlief ook niet (die is een stukkie sterker) maar heb zo'n threading tooltje besteld bij crazyfactory. :) Heb hier nog een lang staafje liggen (beginstaafje) dan moet dat er maar in tot het gereedschapje er is. :) Op lange termijn sowieso handig om te hebben vermoed ik. :+