Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ik heb mijn Bioplast staafje verknalt door er een stuk vanaf te knippen.
Ik weet niet meer wiens idee het was, maar het werkt dus niet.
Het staafje is niet van begin tot het einde hol.... Hahahaha. Jammerzzzz...
Suzan_v_h schreef:Ik zou ook nog wel een tongpiercing willen, alleen mijn ouders zullen dat niet heel tof vinden als ik dat zou doen.
Ik ben de op 2-weekse controle na het zetten van mijn tragus niet meer geweest bij BodyMX. Hij is nog flink gevoelig dus voorlopig laat ik hem lekker met rust.
EmmyJoycee schreef:Suzan_v_h schreef:Ik zou ook nog wel een tongpiercing willen, alleen mijn ouders zullen dat niet heel tof vinden als ik dat zou doen.
Ik ben de op 2-weekse controle na het zetten van mijn tragus niet meer geweest bij BodyMX. Hij is nog flink gevoelig dus voorlopig laat ik hem lekker met rust.
Ik heb die van mij stiekem gezet, want ik wist dat het echt niet mocht. Ze hebben er geen probleem van gemaakt ze waren er alleen al niet zo blij mee haha
Corelli schreef:Iris82 schreef:Ik heb mijn Bioplast staafje verknalt door er een stuk vanaf te knippen.
Ik weet niet meer wiens idee het was, maar het werkt dus niet.
Het staafje is niet van begin tot het einde hol.... Hahahaha. Jammerzzzz...
Mijn ideesorry haha
Bij mijn staafje was het wel succesvol, wat gek! Hoeveel moest je eraf knippen dan? Ik maar een heel klein stukje misschien maakt dat verschil..?
EmmyJoycee schreef:Ik heb dus donderdag m'n tongpiercing laten zetten, deed totaal geen pijn. Maar nu doet hij toch best wel pijn haha, hoe lang hebben hier mensen last van hun tongpiercing gehad?
Ayasha schreef:Hier iemand tips om balletjes op nieuwe bioplasts te krijgen?
piercer heeft staafje te kort geknipt en ze zijn dinsdag pas weer open dus vroeger kan ik niet gaan maarrrrr ik heb hier wel nog bioplast liggen. Alleen niet zo'n "schroefdraadmaker"
SharonIndezz schreef:Bij mij deed tongpiercing niet meer zeer na 3 dagen.. Zat een uur naderhand ook weer gewoon friet te kanen
marlies85 schreef:Ayasha schreef:Hier iemand tips om balletjes op nieuwe bioplasts te krijgen?
piercer heeft staafje te kort geknipt en ze zijn dinsdag pas weer open dus vroeger kan ik niet gaan maarrrrr ik heb hier wel nog bioplast liggen. Alleen niet zo'n "schroefdraadmaker"
Misschien kun je proberen er een metalen bolletje op te draaien, heeft hier toen gewerkt.