Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eight schreef:Dus willen jullie zeggen dat je gewoon naar de kleur in het potje kijkt en koopt? Dan zou ik een maandloon aan miskopen doen, dus ja ik swatch echt alles op mijn handen wat bacteriën betreft, ik als microbioloog in spe kan je met zekerheid zeggen dat je dagelijks in aanraking komt met objecten die meer bacteriën bevatten
Eight schreef:Echt heel interessant deze richting!waar ergens volg je hem? Sorry voor deze off topic vraag haha
Wie weet een foundation van een merk verkrijgbaar bij vb Douglas gelijk aan kleur 51 van bourjois healthy mix? Dus echt geelmijn budget is max een euro of 50
Eight schreef:Dus willen jullie zeggen dat je gewoon naar de kleur in het potje kijkt en koopt? Dan zou ik een maandloon aan miskopen doen, dus ja ik swatch echt alles op mijn handen wat bacteriën betreft, ik als microbioloog in spe kan je met zekerheid zeggen dat je dagelijks in aanraking komt met objecten die meer bacteriën bevatten
Eight schreef:Ik heb niemand gevonden op internet die dezelfde kleur heeft als ik en ik vind het fijn om even de structuur enzo te voeleneven naar buiten lopen heb je dag licht haha. Ik zal eens bij Bobbi Brown kijken
heeft Chanel gele ondertonen?