Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en wat bacteriën betreft, ik als microbioloog in spe kan je met zekerheid zeggen dat je dagelijks in aanraking komt met objecten die meer bacteriën bevatten

Eight schreef:Dus willen jullie zeggen dat je gewoon naar de kleur in het potje kijkt en koopt? Dan zou ik een maandloon aan miskopen doen, dus ja ik swatch echt alles op mijn handen wat bacteriën betreft, ik als microbioloog in spe kan je met zekerheid zeggen dat je dagelijks in aanraking komt met objecten die meer bacteriën bevatten
Ben ook bezig voor die richting, wel pas in 1ste jaar
waar ergens volg je hem? Sorry voor deze off topic vraag haha
mijn budget is max een euro of 50
Ik gebruikte eerst ook Bourjois healthy mix (alleen dan 52) dus ook echt zo'n gele (:
Eight schreef:Echt heel interessant deze richting!waar ergens volg je hem? Sorry voor deze off topic vraag haha
Wie weet een foundation van een merk verkrijgbaar bij vb Douglas gelijk aan kleur 51 van bourjois healthy mix? Dus echt geelmijn budget is max een euro of 50
Eight schreef:Dus willen jullie zeggen dat je gewoon naar de kleur in het potje kijkt en koopt? Dan zou ik een maandloon aan miskopen doen, dus ja ik swatch echt alles op mijn handen wat bacteriën betreft, ik als microbioloog in spe kan je met zekerheid zeggen dat je dagelijks in aanraking komt met objecten die meer bacteriën bevatten
even naar buiten lopen heb je dag licht haha. Ik zal eens bij Bobbi Brown kijken
heeft Chanel gele ondertonen?
Maar vooral doen wat jij fijn vindt, dan doe ik wat ik fijn vind.
Whatever floats your boat haha. Heb zelf nog nooit iets terug moeten brengen omdat het mijn kleur niet was. Foundation vraag ik altijd samples van maar dat is omdat de kleur makkelijk kan veranderen nadat je het 10 minuten op hebt. Stom spul. 
. Zo bleek thuis Lancome te roze en EL te geel terwijl ze in de winkel oké leken. Ik zit echt meer naar het neutrale en dan de warme kant. Bobbi is perfect voor mij en die ene van Superlooks. De Bourjois HM 52 en 53 gaan net ondanks dat die ook best gelig zijn.
Modesty vind ik ook mooi bijv. Eight schreef:Ik heb niemand gevonden op internet die dezelfde kleur heeft als ik en ik vind het fijn om even de structuur enzo te voeleneven naar buiten lopen heb je dag licht haha. Ik zal eens bij Bobbi Brown kijken
heeft Chanel gele ondertonen?

) en nog steeds dacht ze dat het een grapje was dat ik foundation op had dus daar heb ik het maar op gehouden.
Enige nadeel vind ik dat ie vrij dik is en niet heel makkelijk over het gezicht verdeelt. Ik gebruik voor alle dag een andere foundation want deze is wel erg dekkend, ik vind deze trouwens ook wat moeilijk af te halen.

En ik moet m wel gelijk goed verdelen want als ik even wacht dan verdeeld het niet meer zo makkelijk :'D
wilde Mac lippotlood in brick bestellen : uitverkocht. Toen dacht ik nou dan wil ik Russian Red.. niet te vinden bij de douglas. WHYYY