Hahaha jij was zeker bij de teamtraining!? Jaloers!
Wij hebben een nieuw systeem binnen de club, je lesgemiddelde moet op 5 deelnemers zitten. Ik zat toen ik begon op 4 ongeveer dus het was nog even twijfelen, maar afgelopen weken zat ik rond de 10, en dat vind ik voor grit veel! Ik pluk ook steeds mensen uit de fitnesszaal, die gaan nu een groepslesabonnement afsluiten
Daarom twijfelde de manager denk ik. Maar mijn contract loopt over 3 weken af en dan krijg ik een beoordelingsgesprek. Let's hope so Maar dat komt wel goed. Hij is zelf ook fan van grit
Ik zit er ook weet lekker in. Tijdje wat minder kunnen sporten ivm tijdgebrek, maar nu weet lekker de tijd om te sporten. Zo nog ff uurtje balance!
merel_gomez
Geplaatst: 12-02-15 21:28
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 14-02-15 09:43
Klopt Annemarie lessen jam en sh bam zijn echt tof!!! Eileen, in zwolle zijn de 1e kwartaalworkshops, in landstede met die basketbal kuil zeg maar!
10.15 de jam (combat loopt gelijk dus kies nu jam ) en dan pas 17.45 de sh bam, dan ben je echt gaaaaaar zo'n hele dag in de herrie zitten, maar wel lekker weer en leuk om al die instructeurs weer te zien!
Wat goed van je gemiddelde annemarie!! zo'n les moet ook groeien en de mensen moeten aan jou wennen! ben benieuwd!!
Hahaha! Leuk! Maar jeetje wat een slopende dag! Dat had je vorige keer ook al toch? Wat onhandig.. Ik zag een foto van de kledingwinkel.. ooooh.. ik wil ook
Baalmomentje van de dag: instructeur die vandaag combat en zumba geeft heeft weer zijn oude blessure, dus zumba gecancelled, heb grit gegeven als vervanging, maar echt balen!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 14-02-15 20:58
Hahaha ja hannemarie ik heb dat zwarte shirt met die 2 gaten in de mouwen gekocht met les mills erop in roze blauw enzo, tof shirt! De rest vond ik niet zo! en ik heb me een keer ingehouden
Geit plyo zag er heftig uit!!!
Jam en sh bam waren leuk, maar dat wist ik al maar toch is het oo kwartaal altijd weer leuk!
Ik hoorde al dat Let it Go erin zit ja Is het de cooling down of niet?
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 14-02-15 22:35
Nee zo'n spring nummer... geen stomme leaps maar wel lekkere sprongen!!!
I'm in LOOOOVE!!
Warboel
Geplaatst: 15-02-15 14:09
Klinkt goed Ben heel benieuwd! Nog ff wachten helaas Dat wordt een Frozen releaseparty
Ben net terug van de Pump, ging echt voor geen meter! Gisteren wakker geworden met enorme nekpijn, op dezelfde plaats als na het auto ongeluk dat ik in september gehad heb. Baal als een stekker Alles deed echt pijn pff. Alleen de biceps niet Had wel opties gekregen voor als het niet ging, maar die opties gingen ook niet Haha. Dat nummer van de biceps nu is wel echt heel erg leuk
Eileen_
Geplaatst: 15-02-15 20:28
Let it go.. Vind dat echt een stom nummer Net als Problem en Fancy van Iggy Azalea in deze release van Pump. Niks aan haha. Waar zit Let it go in dan? De rest van deze release van pump vind ik trouwens wel echt te gek. Vooral Come with me now (biceps), squats en The Phoenix (borst)
Balen zeg Warboel.. Is het echt in de spieren dat het pijn doet? Misschien dat dry needling werkt? Heb daar zelf goede ervaring mee! Met bijvoorbeeld een auto ongeluk kunnen er namelijk triggerpoints ontstaan wat dus pijn kan doen als je het belast.
Ik ga morgenochtend nog weer lekker lesje pump doen. Nu al zin in
Ik vind ariana grande ook echt 3 keer niks. Volgens mij zit er weer een van haar in de nieuwe pump Fall out boy met phoenix vind ik ook mwah maar hij zat eerst in combat en toen als bonus bij cx dus heb hem zovaak gehoord.
Squats vind ik daarintegen een tof nummer! Heerlijk ploeteren met 20 kilo. En pushups, dat pingpong liedje.
merel_gomez
Geplaatst: 25-02-15 15:57
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben de hele week nog niet geweest XD aangezien ik deze week zwem4daagse heb ben ik erna best wel moe. Niet van het bewegen maar mentaal. Morgen naar Combat en weer naar gewichtconsulent
anne_bento
Geplaatst: 25-02-15 18:23
Leuk een Les Mills topic! Ik ben fanatiek Combatter Kan me er helemaal op uitleven, heerlijk. Zit te denken om pump erbij te combineren voor nog iets meer krachttraining.
sh bam geven ze helaas bij ons (nog) niet, lijkt me ook leuk!
Warboel
Geplaatst: 25-02-15 18:29
Zo ik voel 'm wel zitten in m'n biceps hoor die 9 kilo
Helaas gaat de instructeur die bij ons Pump, Sh'bam en BURN geeft voor 7 maanden naar Portugal Echt jammer, hij geeft zo leuk les Hebben 15 maart afscheid. Vandaag was 'ie al voor het laatst in de andere vestiging waar ik sport, dus heb vast kunnen oefenen met doei zeggen
Targaryen
Geplaatst: 25-02-15 18:36
Gefeliciteerd Jans met je zwangerschap!
Ik heb gistermorgen voor het eerst Crossvive gedaan en heb stiekem toch een beetje spierpijn, dat had ik niet verwacht
merel_gomez
Geplaatst: 26-02-15 13:36
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt