Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

tammiebels

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 23:27

Zusjacobs...niet geepileerd maar gewaxt...mn oksels en nu nog steeds bont en blauw...geen bloedingkje maar een grote bloeduitstorting. Maar de aanhouder wint zeggen ze toch. Volgende week weer een stukje maar nu heeft mn huid echt even rust nodig

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:13

Ik heb dat dus ook altijd bij mijn okesels! Waxen doet Geen zeer maar de pijn van de rode geerriteerde huid is wel!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:57

Oksels zijn ook wel heel gevoelig, ik zou daar niet gaan waxen of epileren, autsj :')
Gelukkig groeit er geen haar in onze knieholte's :=

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 12:18

Giolli schreef:
Nou nou nou, dit word feest. Zojuist de Braun Silk epil 1 aangeschaft. (Gemoedelijke prijs, 34,95)
Ik haal thuis het ding uit de verpakking, deed nog niets dus even tien minuten aan de lader gedaan en wilde toch wel graag weten wat het ding dan doet. Nou, ik zag aan de 'mesjes' al dat het met grof geweld moest gaan gebeuren, maar ik schrok me dood toen ik het ding aan zette. Jezus, dat word een bloedbad! -O-

[ Afbeelding ]

Wish me luck.

Deze heb ik ook en heb ik deze week maar is voor het eerst uitgeprobeerd... Een klein stukje op mijn benen gedaan want zo erg kan de pijn toch niet zijn? Ik vind het echt niet uit te houden eigenlijk :') Wat een pijn.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 12:35

Air schreef:
Oksels zijn ook wel heel gevoelig, ik zou daar niet gaan waxen of epileren, autsj :')

Ik heb serieus mensen gezien die daar wel haar hebben :Y)
Moet er niet aan denken om daar te moeten epileren :7

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 12:56

Lumea schreef:
Air schreef:

Ik heb serieus mensen gezien die daar wel haar hebben :Y)
Moet er niet aan denken om daar te moeten epileren :7

T idee alleen al -O-

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:04

Air schreef:

Ehm, google er maar eens op....

Maarre, je zult behept zijn met wat lichaamshaar....
http://plazilla.com/page/4295098976/bor ... eeeuwwwwhh
(even naar beneden scrollen.......

en als je dan googled, kom je de mafste dingen tegen. Voor degene die wat moeite heeft de bikinilijn in toon te houden, is dit wellicht een alternatief:
Afbeelding

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:11

Ugh. Ik vind dat echt zo vies, al dat haar.. Ik scheer zelfs de sokken van mijn paard elke week omdat ik er zo'n afkeer van heb O:)

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:17

Huh wat is dat? :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:38

Ik heb wel haar in m'n knieholtes? Geloof ik? :') Geen bossen _O- maar gewoon wat haartjes. *voelt zich een freak*

Bij m'n paarden vind ik haar niet erg. Gelukkig maar, want ze (twee Tinkers) hebben ook nogal wat haar :+

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:39

Donshaartjes ja :j ik ook
Zelfde als op je hand bijv

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:39

Heel miniscuul

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 13:48

Ik heb ook haar in mijn knieholtes hoor. Geen bossen idd, voornamelijk donshaar, maar er zitten ook wel een paar donkere haren. Die epileer ik gewoon.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:13

Jongens, Mijn pakket is er nog steeds niet en hij blijft bij track and trace op de eerste stap hangen, snap er niets van boehoee

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 15:52

Ell_en schreef:
Ik heb hier de set van philips nog liggen, maar die mag weg. (dus bied ik te koop aan) :o.
De kleine is 1x uitgeprobeerd, de rest is nog helemaal nieuw
Ik wou het proberen voor mijn oksels, maar houd het toch liever bij scheermesjes!
Mag weg voor een leuke prijs! :)

Welke prijs heb je in gedachten?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 16:05

Oh dan moet ik dus blij zijn met haarloze knieholtes :')
Maar mijn bovenbenen die ik sowieso niet, dat zijn ook blonde fijne haartjes gelukkig :P

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 16:51

Ik doe mijn bovenbenen wel. Heb gelukkig geen last van haar in mijn knieholtes (of het zijn gewoon blonde donshaartjes die niet zichtbaar zijn) :Y)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:31

Ik scheer mijn bovenbenen niet. Maar als ik een epilator zou hebben zou ik ze wel meenemen.
Wil geen stoppels op mn bovenbenen en heb soms er net een paar dagen te lang tussen zitten.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:44

Berdien schreef:
Ik heb wel haar in m'n knieholtes? Geloof ik? :') Geen bossen _O- maar gewoon wat haartjes. *voelt zich een freak*

Ik dacht al dat ik de enige was :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 17:47

Donshaar heb ik overal veel te veel (handen, buik, navel..) :+ Maar echt haartjes in mijn knieholtes dan weer niet.

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:46

Vanavond de oeroude epilator van mn ma eensbuit de kast trekken.. wel beetje bang omdat jullie zegge dat de nieuwere veel munder pijn doen... :s als ik dit overleef bestel ik maandag die jullie ook hebben. Dan komt mn loon binnen *\o/*

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:58

evaac schreef:
Vanavond de oeroude epilator van mn ma eensbuit de kast trekken.. wel beetje bang omdat jullie zegge dat de nieuwere veel munder pijn doen... :s als ik dit overleef bestel ik maandag die jullie ook hebben. Dan komt mn loon binnen *\o/*

Nou, jij hebt maandag geen epilator in huis, dat weet ik nu al. :') Net weer een stukje verder gegaan met een been, maar het ding vloekend in de kast gegooid.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:25

Iedereen die nu spontaan de epilator besteld, gebruikt hem over een maand niet meer :')
Ik heb vorige week ook epilator besteld en binnengehad en vond het even doorbijten maar ben nu blij met mijn gladde huidje. Ik heb meteen mijn benen oksels en foef gedaan :)). Niet voor iedereen bestemd gok ik, ben benieuwd hoeveel mensen over een maand nog epileren!

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:29

Jeuj ik heb goed nieuws voor de aanhouders! Heb vanochtend deel 2 van mijn oksels gedaan en het deed al veeeel minder pijn dan de eerste keer, gewoon omdat er minder haren tegelijk waren om weg te trekken. Ziet er mooi glad uit en bloedde niet. En tja, snap nu helemaal dat bevredigende gevoel van lekker al die onwelkome haartjes eruit trekken ~~}>

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 20:41

Giolli schreef:
evaac schreef:

Nou, jij hebt maandag geen epilator in huis, dat weet ik nu al. :') Net weer een stukje verder gegaan met een been, maar het ding vloekend in de kast gegooid.

Zet door! De volgende keren gaat het steeds minder pijn doen las ik.