Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Nou nou nou, dit word feest. Zojuist de Braun Silk epil 1 aangeschaft. (Gemoedelijke prijs, 34,95)
Ik haal thuis het ding uit de verpakking, deed nog niets dus even tien minuten aan de lader gedaan en wilde toch wel graag weten wat het ding dan doet. Nou, ik zag aan de 'mesjes' al dat het met grof geweld moest gaan gebeuren, maar ik schrok me dood toen ik het ding aan zette. Jezus, dat word een bloedbad!![]()
[ Afbeelding ]
Wish me luck.
Air schreef:Oksels zijn ook wel heel gevoelig, ik zou daar niet gaan waxen of epileren, autsj
Gelukkig groeit er geen haar in onze knieholte's
Ell_en schreef:Ik heb hier de set van philips nog liggen, maar die mag weg. (dus bied ik te koop aan).
De kleine is 1x uitgeprobeerd, de rest is nog helemaal nieuw
Ik wou het proberen voor mijn oksels, maar houd het toch liever bij scheermesjes!
Mag weg voor een leuke prijs!
evaac schreef:Vanavond de oeroude epilator van mn ma eensbuit de kast trekken.. wel beetje bang omdat jullie zegge dat de nieuwere veel munder pijn doen... :s als ik dit overleef bestel ik maandag die jullie ook hebben. Dan komt mn loon binnen
Giolli schreef:evaac schreef:Vanavond de oeroude epilator van mn ma eensbuit de kast trekken.. wel beetje bang omdat jullie zegge dat de nieuwere veel munder pijn doen... :s als ik dit overleef bestel ik maandag die jullie ook hebben. Dan komt mn loon binnen
Nou, jij hebt maandag geen epilator in huis, dat weet ik nu al.Net weer een stukje verder gegaan met een been, maar het ding vloekend in de kast gegooid.