Ook ben ik net zo nieuwsgierig waarom je een artist naar jou toe hebt laten komen ? En vooral van ver...
Niet aanvallend maar gewoon echt interesse.
Zag prachtige bloemen voor oma's voorbij komen... heel gaaf !
Ook een super mooie veer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celinee_ schreef:Wauw, die met die handtekening is echt heel mooi.
Dit is de mijne, gisteren laten zetten.
http://i60.tinypic.com/2gwdppf.jpg
Ayasha schreef:Hangt denk ik van je smaak af. Ik heb tribal-figuren op mijn lichaam staan.Daar heb je ook geen "diepgang" in. Ik voor één vind de tattoo van celinee_ ook mooier dan jouw voorbeeld (behalve dat ik die ene lijn anders gezet had van een bloemetje, die loopt daar voor mij wat gek)
Enfin, mooier, ik zou eerder voor de stijl van Celinee kiezen dan voor die wat jij liet zien.
Ayasha schreef:snap ik, maar met tribals heb je die ook niet he.
En de toekomstige tattoo is opnieuw in die stijl.
Zelfs mijn meer "diepgang" tattoo's zijn gewoon lekker simpel.
Joolien schreef:Ayasha schreef:snap ik, maar met tribals heb je die ook niet he.
En de toekomstige tattoo is opnieuw in die stijl.
Zelfs mijn meer "diepgang" tattoo's zijn gewoon lekker simpel.
Je hebt gewoon niet zoveel diepgangHaha nee kidding.
Maar ok, duidelijk, toch smaakgevoelig. Vind dat alleen moeilijk te snappen soms
Ayasha schreef:Joolien schreef:
Je hebt gewoon niet zoveel diepgangHaha nee kidding.
Maar ok, duidelijk, toch smaakgevoelig. Vind dat alleen moeilijk te snappen soms
Ik ben te simpel voor veel diepgang!
Dan brengen mijn eigen tattoo's me in de war. Stel je voor wat een rotgevoel moet dat zijn! Word je wakker, kijk je naar je pols, dag naar de vaantjes!
_Mondy_ schreef:Xslvna ook ik ben benieuwd naar je keuze voor je tattoo.. ook omdat ie zo groot is. Heb je er bijvoorbeeld rekening mee gehouden dat je voor veel banen geen korte mouwen ed aan kan omdat je de tattoo niet mag laten zien. Iets waar iedereen over na moet denken hou oud ook, maar het zijn dingen die je als 17 jarige misschien wat onderschat. Ben iig nieuwsgierig geworden waarom je voor deze hebt gekozen als je aangeeft er niks mee te hebben en zelfs tegenje vriend moppert als die er weer een zet.
Ook ben ik net zo nieuwsgierig waarom je een artist naar jou toe hebt laten komen ? En vooral van ver...
Niet aanvallend maar gewoon echt interesse.
xSlvna schreef:NeverGiveUp schreef:Maakt toch niet uit waarvoor ik het heb laten zetten? Natuurlijk betekenen ze wat. Maar dat is voor mij.
Daarom zeg ik, als JIJ er blij mee bent, moeten we niet oordelen. Want voor jou kan er veel meer achter zitten dan dat wij weten. Ook al is het de naam van je parkiet.
Dus dan moet je het niet gaan omdraaien naar mijn zwaluwtjes, want op jou beurt weet jij niet wat dat voor mij betekend. Buiten dat ik het ontzettend leuk vind.
Nee tuurlijk, daarom stel ik de vraag toch? Het was helemaal niet aanvallend bedoeld, gewoon uit interesse. Een vriendin van mij heeft zwaluwtjes 'voor de leuk', en bij een andere heeft het echt een betekenis. Mijn vraag was dus echt informatief bedoeld!
Edit: even mijn vorige reactie nagelezen, ik moet toegeven, het komt inderdaad wat bot/aanvallend over maar dat is echt niet mijn bedoeling geweest.
chantalboes schreef:Ik ga binnenkort een afspraam maken! Maar heb nog geen idee waar!
Iemand een goede tattooshop in omgeving Den Haag/Rotterdam ?
Het is belangrijk dat de lijnen echt superstrak worden, voor de rest kan je denk niet veel aan mn tat verpesten. Als iemand iets weet graag naam van de shop en waar het is (en misschien welke artiest je aanraad?)