[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:20

Xslvna ook ik ben benieuwd naar je keuze voor je tattoo.. ook omdat ie zo groot is. Heb je er bijvoorbeeld rekening mee gehouden dat je voor veel banen geen korte mouwen ed aan kan omdat je de tattoo niet mag laten zien. Iets waar iedereen over na moet denken hou oud ook, maar het zijn dingen die je als 17 jarige misschien wat onderschat. Ben iig nieuwsgierig geworden waarom je voor deze hebt gekozen als je aangeeft er niks mee te hebben en zelfs tegenje vriend moppert als die er weer een zet.
Ook ben ik net zo nieuwsgierig waarom je een artist naar jou toe hebt laten komen ? En vooral van ver...
Niet aanvallend maar gewoon echt interesse.

Zag prachtige bloemen voor oma's voorbij komen... heel gaaf !
Ook een super mooie veer :j

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:25

Ik heb op mijn 19e ook een tattoo laten zettenvoor mijn paard en voor mijn kat hier wel al 3jr over na gedacht en tis een hartje geworden. Verder wil ik zodra ik uit huis ben en helemaal mezelf kan redden nog een vlinder, de plaats is nog niet zeker: dat is afhankeljkk van hoe makkelijk de weg naar zelfstandigheid is. Gaat alles soepel en vloeiend dan word het wss vlinder op onderarm (klein), gaat t lastig dan word hij groot, op nb kuit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:31

Celinee_ schreef:
Wauw, die met die handtekening is echt heel mooi.

Dit is de mijne, gisteren laten zetten. :)

http://i60.tinypic.com/2gwdppf.jpg

Ik ben gewoon heel benieuwd he, dit is netjes gezet maar de stijl is echt heel simpel en plat, de blaadjes vind ik persoonlijk ook niet mooi omdat schaduw vanuit 1 lijn komt. Kies je bewust voor deze simpele stijl? Als ik namelijk aan dit soort bloemen denk, denk ik aan dit. https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 4143_n.jpg veel meer diepgang. Nog niet zo zeer realistisch. Ik ben hier heel nieuwsgierig naar, niet alleen bij jou, maar bij meerderen. Ik vraag me serieus af of dat smaak is, kun je iets eenvoudigs en oppervlakkigs mooier vinden dan iets met meer diepgang. Of ben je misschien niet kritisch genoeg op de kwaliteit?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:35

Hangt denk ik van je smaak af. Ik heb tribal-figuren op mijn lichaam staan. :) Daar heb je ook geen "diepgang" in. Ik voor één vind de tattoo van celinee_ ook mooier dan jouw voorbeeld (behalve dat ik die ene lijn anders gezet had van een bloemetje, die loopt daar voor mij wat gek)
Enfin, mooier, ik zou eerder voor de stijl van Celinee kiezen dan voor die wat jij liet zien. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:38

Ayasha schreef:
Hangt denk ik van je smaak af. Ik heb tribal-figuren op mijn lichaam staan. :) Daar heb je ook geen "diepgang" in. Ik voor één vind de tattoo van celinee_ ook mooier dan jouw voorbeeld (behalve dat ik die ene lijn anders gezet had van een bloemetje, die loopt daar voor mij wat gek)
Enfin, mooier, ik zou eerder voor de stijl van Celinee kiezen dan voor die wat jij liet zien. :)

Ja ok, dan is het misschien toch smaak. T gaat me overigens niet perse om de afbeelding zelf, maar ik bedoel de stijl.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:39

:j snap ik, maar met tribals heb je die ook niet he. :) En de toekomstige tattoo is opnieuw in die stijl. :) Zelfs mijn meer "diepgang" tattoo's zijn gewoon lekker simpel. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:43

Ayasha schreef:
:j snap ik, maar met tribals heb je die ook niet he. :) En de toekomstige tattoo is opnieuw in die stijl. :) Zelfs mijn meer "diepgang" tattoo's zijn gewoon lekker simpel. :')

Je hebt gewoon niet zoveel diepgang :') Haha nee kidding. :P Maar ok, duidelijk, toch smaakgevoelig. Vind dat alleen moeilijk te snappen soms :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:47

Joolien schreef:
Ayasha schreef:

Je hebt gewoon niet zoveel diepgang :') Haha nee kidding. :P Maar ok, duidelijk, toch smaakgevoelig. Vind dat alleen moeilijk te snappen soms :P

:') Ik ben te simpel voor veel diepgang! _O- Dan brengen mijn eigen tattoo's me in de war. Stel je voor wat een rotgevoel moet dat zijn! Word je wakker, kijk je naar je pols, dag naar de vaantjes! :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:49

Haha, de tattoo die ik wil heeft volgens mij ook niet echt veel diepgang.
Toch weet ik nu al dat die tattoo gewoon precies is wat ik wil en ik ben er nu al blij mee :D

Nog precies een maand wachten voordat ik naar Amanda mag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:50

Ayasha schreef:
Joolien schreef:

:') Ik ben te simpel voor veel diepgang! _O- Dan brengen mijn eigen tattoo's me in de war. Stel je voor wat een rotgevoel moet dat zijn! Word je wakker, kijk je naar je pols, dag naar de vaantjes! :')

Hahaha _O- ehh wat is t ook alweer :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 16:00

:') Voor mij heeft tribals op zich ook nog een "extra" iets omdat tribals me mijn middelbare school-periode door geholpen hebben. :) Het tekenen er van wel te verstaan. :) Dat was mijn "vlucht" zeg maar. :) en nu nog steeds als ik mijn hoofd wil leegmaken ga ik standaard tribals tekenen. :)
Er naar kijken geeft voor mij dus ook een soort "geconditioneerde respons" zeg maar... Ik krijg rust in mijn hoofd van er naar te kijken. Ik link tribals nl. aan ontspanning. :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:12

_Mondy_ schreef:
Xslvna ook ik ben benieuwd naar je keuze voor je tattoo.. ook omdat ie zo groot is. Heb je er bijvoorbeeld rekening mee gehouden dat je voor veel banen geen korte mouwen ed aan kan omdat je de tattoo niet mag laten zien. Iets waar iedereen over na moet denken hou oud ook, maar het zijn dingen die je als 17 jarige misschien wat onderschat. Ben iig nieuwsgierig geworden waarom je voor deze hebt gekozen als je aangeeft er niks mee te hebben en zelfs tegenje vriend moppert als die er weer een zet.
Ook ben ik net zo nieuwsgierig waarom je een artist naar jou toe hebt laten komen ? En vooral van ver...
Niet aanvallend maar gewoon echt interesse.

Waarom de Argentijn? Ik heb veel (goed) werk van hem gezien. Hij tattoeerd (?) al jaren een vriendin van mijn moeder en ook vrienden van haar. Iedere tattoo van haar ziet uitstekend uit, qua lijnen, qua kleuren, qua schaduwen. Hij was 'toevallig' (reist de wereld rond) in de buurt voor een paar weekjes en gezien ik, mijn moeder en de vriend (waarvoor hij eigenlijk langs kwam) tevreden waren, is hij gekomen.

Ik heb deze tattoo genomen omdat ik al lang de naam van 'mijn' pony als tattoo wil, gewoon om haar voor altijd bij me te hebben. Waarom ik dan voor mijn onderarm ben gegaan? Geen idee, mijn gevoel zei het gewoon. Ik kijk vreselijk vaak naar mijn linker onderarm en ik miste steeds 'iets'. En ik wil sowieso geen tattoo die ik zelf niet zie. Sta je daar in een gebrekkige houding om je tattoo te zien, nee... geef mij maar gewoon ergens waar ik het direct zie als ik wil. Ik heb die tattoo voor mezelf, niet voor anderen.

'Voordeel' van mijn toekomst is dat ik ga werken in de procestechniek als operator, hierbij ben ik verplicht om werkkleding te dragen met lange mouwen. :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 17:44

xSlvna schreef:
NeverGiveUp schreef:
Maakt toch niet uit waarvoor ik het heb laten zetten? Natuurlijk betekenen ze wat. Maar dat is voor mij.
Daarom zeg ik, als JIJ er blij mee bent, moeten we niet oordelen. Want voor jou kan er veel meer achter zitten dan dat wij weten. Ook al is het de naam van je parkiet.

Dus dan moet je het niet gaan omdraaien naar mijn zwaluwtjes, want op jou beurt weet jij niet wat dat voor mij betekend. Buiten dat ik het ontzettend leuk vind. :))

Nee tuurlijk, daarom stel ik de vraag toch? Het was helemaal niet aanvallend bedoeld, gewoon uit interesse. Een vriendin van mij heeft zwaluwtjes 'voor de leuk', en bij een andere heeft het echt een betekenis. Mijn vraag was dus echt informatief bedoeld! :)

Edit: even mijn vorige reactie nagelezen, ik moet toegeven, het komt inderdaad wat bot/aanvallend over maar dat is echt niet mijn bedoeling geweest.

Sorry begreep je niet helemaal juist :))

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 18:42

Kan gebeuren, mijn fout :Y)

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 18:51

xSlvna, in het begin dacht ik echt 'oh god daar gaat ze spijt van krijgen', maar je hebt er duidelijk echt wel over nagedacht (Ik vind ook echt dat je heel geduldig op alle reacties hier reageerd :)) ) . Ik vind hem (voor zo ver ik kan zien met het folie) erg mooi gezet. Ben benieuwd naar een foto zonder folie :) .

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 19:00

Het is nu (uiteraard) nog aan het genezen, zodra het beter is zet ik een foto neer.

Er is bij de tweede Y een klein foutje omdat ik mijn arm best heftig weg trok (geen idee waarom). De tattoo word trouwens gewoon bijgewerkt (als dat nodig is) zodra hij weer terug in de buurt is, gratis. :)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 20:00

Ik ga binnenkort een afspraam maken! Maar heb nog geen idee waar!

Iemand een goede tattooshop in omgeving Den Haag/Rotterdam ?

Het is belangrijk dat de lijnen echt superstrak worden, voor de rest kan je denk niet veel aan mn tat verpesten. Als iemand iets weet graag naam van de shop en waar het is (en misschien welke artiest je aanraad?)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 20:15

chantalboes schreef:
Ik ga binnenkort een afspraam maken! Maar heb nog geen idee waar!

Iemand een goede tattooshop in omgeving Den Haag/Rotterdam ?

Het is belangrijk dat de lijnen echt superstrak worden, voor de rest kan je denk niet veel aan mn tat verpesten. Als iemand iets weet graag naam van de shop en waar het is (en misschien welke artiest je aanraad?)

Ik zelf ben geweest bij de Inkstitution in Rotterdam en mijne is gezet door duncan, ik ben tevreden :)

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:32

Ik volg dit topic al een tijdje, maar nog nooit wat geplaatst.
Ik heb inmiddels twee tattoos.
Deze heb ik vorig jaar op mijn 17e laten zetten. Het zijn 6 vogeltjes en staan voor familie (wij zijn thuis met zijn 6e) en vrijheid.
Afbeelding

En deze heb ik ongeveer 6 weken geleden laten zetten (:
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:37

Sorry, maar ik vind beiden slecht gezet, van de vogeltjes vind ik er maar 1 op een vogel lijken en dat paard lijkt of ie maar 2 benen heeft... Sorry...

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:47

De eerste ben ik ook niet super blij mee, had hem eigenlijk bij iemand anders moeten laten zetten... Ze was namelijk nog vrij nieuw, was idee van mijn moeder om daar heen te gaan..
Je moet redelijk goed kijken hoe ze zitten, maar vind ze zelf allemaal op vogels lijken hoor!!

Die van het paard snap ik niet. Ik zie duidelijk vier benen..

edit: Ik vind het trouwens heel jammer dat sommige de tattoos van andere afkraken.. als je niks leuk hebt te zeggen zeg dan gewoon niks... je geeft een andere dan echt een poedersuiker gevoel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:57

Klopt, die disussie wordt wel vaker gevoerd hier. MAar het blijft een discussieforum, dus een mening mag. Ik kraak jou niet af, enkel je tatoeage en er wordt vaak genoeg 'gewaarschuwd' om goed rechearch te doen voor je naar een tatoeerder gaat.
Ik ben bang voor je dat het paard over 5 jaar echt nog maar 2 benen heeft, dat het een zwarte vlek wordt.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 21:58

Dit is een informatief topic over tatoeages. Informatief. Geen HK. We zijn hier niet om te complimenteren. We zijn hier om andermans tatoeage/tatoeëerders kritisch te bekijken en objectief te beoordelen. Als je alleen maar 'leuke dingen' wilt horen moet je je tattoo op Facebook zetten of in een HK-topic. :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:01

Oeh ik vind die zwaluwtjes voor familie echt een ontzettend leuk idee maar wat zijn ze slecht gezet zeg :oo
Ik zou ze echt laten fixen ergens, moet kunnen toch?

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 22:02

Persoonlijk vind ik de stijl van hierboven erg mooi. Gewoon' simpel' zwart, mijn tattoo word straks ook in het zwart. En ik snap wat je bedoeld met de vogels, maar dit kan ook door de hoek van de foto komen. Ook het paard vind ik erg mooi, en zonder poespas en kleuren, gewoon puur :)