lisa_pluisje schreef:Scherp, heel scherp, daar houd ik wel van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saar4 schreef:En als mensen ontevreden zijn met hun gewicht; doe er wat aan en stop met piepen! En nee, niet iedereen valt makkelijk af maar of je gaat ermee aan de slag of je accepteert dat dit nou eenmaal een gewicht is dat bij je past en in beide gevallen gewoon niet zo zeuren.
kjoetie schreef:Joh ik ben 125 kg geweest, weeg er nu 70 bij 1.72 m dus er mogen er nog best een paar af, heb broekmaat 40 en ben dus nog bepaald niet 'aan de onderkant van mn bmi' zoals hc dat zo mooi brengten je wil niet weten hoeveel mensen zeggen 'dat t wel goed is nu' en dat ik wel erg smal wordt'.. het is nooit goed hoor!
Maat 36 ga ik overigens ook nooit redden, teveel tiet en heupZelfs niet in de huidige maatvoering, al merk ik ook dat de maten tov 15 jaar geleden vergroot zijn.. slimme marketing, maar zorgelijke ontwikkeling.
kjoetie schreef:al merk ik ook dat de maten tov 15 jaar geleden vergroot zijn.. slimme marketing, maar zorgelijke ontwikkeling.
Horse_xx schreef:Oja btw, de prijzen van groente en fruit werken ook niet echt mee voor de ''mollige'' mensen om gezond te gaan eten
quera schreef:HC zoveel balkon heb ik niet hoor. Enne zou ook graag nog op m'n balkon willen zitten. Heb nu een klein kersenboompje staan en aardbeien op het balkon verder een klein tafeltje en 2 stoeltjes. En dat past echt net. Hoe graag ik ook meer groente en fruit zou willen telen het gaat gewoon niet. Afgezien van de kruiden want die staan bij mij binnen te groeien.
DianneM schreef:Het slanke type wordt niet meer geaccepteerd, eerder uit jaloezie dan uit wat anders.. Naar de binnenkant wordt niet gekeken. We leven in een consumptiemaatschappij. Overal kan je ongezond eten krijgen.. De groente en fruit afdeling in de supermarkt wordt kleiner en kleiner en kleiner. De schappen met chips, snoep, koek, frisdrank en kant en klaar maaltijden alleen maar groter..
Er wordt aan alle kanten dus gepropageerd voor het mollige type. Het rolmodel is niet meer het sportieve slanke type. Dat is het mollige flegmatieke type. Alles wordt geënt op relaxen en lekker eten tegenwoordig. Voor kinderen is het al een hel als ze 1 dag niet op de i-pad mogen en moeten buitenspelen..
Men mag niet stoppen met eten, men mag niet stoppen met roken, dat levert inkomsten op voor de staat en zorgt er voor dat de verzekeringsmaatschappij er wel bij vaart...
DianneM schreef:Men mag niet stoppen met eten, men mag niet stoppen met roken, dat levert inkomsten op voor de staat en zorgt er voor dat de verzekeringsmaatschappij er wel bij vaart...