Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:LisErm: Pfff kan me voorstellen dat je er tegen op ziet... en precies, het is voor een goed doel! Misschien weet Raponsje nog wat extra tips voor jou uit haar mouw te schudden? Sterkte
Wipsie schreef:Een nieuwe heup is eigenlijk niet zo erg hoor...
Ik was 4 weken na de operatie terug aan het rijden...
Het enige probleem bij mij is dat de chirurg niet genoeg 'cement' gebruikte om de kom te bevestigen... De meeste mensen met een nieuwe heup zijn dan ook 65+ en doen niet elke dag 25 stallen en rijden geen 5 paarden...en zware dingen dragen.. enz...
Daardoor is dus nu die kom losgekomen...
Ik probeer wat voorzichtig te zijn, en het nog wat uit te stellen tot sept, dan heb ik wat meer tijd...
Maar moet zeggen dat ik normaal met shred en ripped geen last had, alleen in de laatste 1-2 weken van ripped moet je verschillende oefeningen op 1 been doen...Dus ben ik gewoon terug met shred level 1 begonnen...
En ik weet goed wat je bedoelt hoor met 'aankomen' na een operatie... Na mn eerste operatie (eerst hebben ze de heup nog proberen aan elkaar te zetten met schroeven) kwam iedereen met lekkers op bezoek, en mn moeder maakte altijd vanalles lekkers, en ik lag toen zo'n 3 maand op de bank....
Dan gaat t natuurlijk wel heel snel!!!
Veel succes in elk geval en hopelijk een heel spoedig herstel!!!
Ukkiee schreef:Ik heb weer even een dipIk weet niet precies of het komt omdat ik tijdelijk ben gestopt met het actieve sporten, of omdat ik gewoon een paar drukke dagen achter de rug heb, maar ik ben constant zo moe. En heb echt geen puf om nog een workout of iets te gaan doen, of om uberhaupt wat te doen. Enige waar ik aan kan denken is terug mijn bed in
Ik wilde vanavond weer eens naar karate gaan, hoop dat ik mezelf er nog toe kan zetten.
cruesli schreef:Hier net dag 24 van de shred gedaan, laatste week is ingegaan
Bhriseis schreef:@ Ukkiee: hoe is je eetpatroon? Misschien krijg je enkele belangrijke vitamines niet voldoende binnen?
Van wat jij beschrijft heb ik zo'n vier maanden last gehad; ik stond op en na een uur of drie wilde ik al weer mijn bed in. Het is pas weggegaan door goed en gezond te eten en te blijven sporten. Het hoeft niet hetzelfde te zijn natuurlijk, maar ik merk dat ik van bepaalde voedingssoorten zoals brood weer ontzettend moe word.
Bhriseis schreef:Die 27 minuutjes op een dag is het probleem niet zo zeer, maar om dat tussen de drukke werkzaamheden in te kunnen plannen, en daarnaast ook na het sporten moeten douchen (want ik zweet als een tierelier, dus ik ben toch al snel een uur per dag kwijtMoonwencke: Gewoon elke dag tijd voor maken. Komaan meid, wat zijn 20 minuutjes!