om te vragen of het wat zachter kon en ze luisteren ook naar hem hij is met ze gaan drinken en ze vinden zo'n Nederlander wel leuk. Iig hoor ik nu bijna niks meer Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als er op vakantie veel afleiding is valt het nog mee (alleen de eerste 1 á 2 dagen ben ik zowieso even heel erg uit mijn doen) probeer er maar het beste van te maken, gewoon de leuke dingen benadrukken
toch nog een fijne vakantie!

voor je het weet ben je weer thuis. Zit ik mezelf ook steeds te vertellen xD
. We gaan morgen iig lekker naar het strand, visjes kijken in de zee enzo
. Water is hier super helder! Dus dat is wel leuk.
.
En met de rest van jullie?
. Ben erg moe met dit weer en mijn darmen zijn zo vervelend , en mijn konijnen zitten niet lekker in hun vel..

verder is ze gek op dieren, dus activiteiten die daarmee te maken hebben (mogen geld kosten) zijn helemaal leuk! Hoop dat jullie me wat op weg kunnen helpen, mijn creativiteit reikt niet heel ver..

Maar ik sta op de wachtlijst. 
We gaan winkelen, omdat een doel van de begeleiding is dat ze meer verschillende uitstapjes gaat maken, meer bekend raakt met drukkere en onoverzichtelijke situaties en haar sociale vaardigheden oefent. Bovendien vindt haar moeder dat ze nieuwe kleding nodig heeft 
En eens rondvragen of er iemand in mn omgeving zijn paard voor een middagje uit wil lenen, lekker tutten en kroelen (ze is gek op paarden). 
hannahaapje schreef:Hoi Marocje. Wat jammer dat je er achteraan moet zitten. Maar wel fijn dat de school op je zoon let.