Shaun T - Insanity workout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Shaun T - Insanity workout

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:00

Oh gelukkig maar! Bij mij begint het inderdaad ook bij het stretchen na de warming up en als daarna de oefeningen gedaan worden loop ik leeg lijkt het wel :'). Toevallig net een foto van gemaakt voor mn hardloopmaatje en doorgestuurd want die vroeg zich af of het wat was :').

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 10:32

Ook al ben ik niet heel actief hier, ik doe qua workouts wel m'n best en dus toch even een updateje :D :
Alpha van Focus T25 afgerond! 5 weken volgehouden en loop nog steeds op schema, dus toch stiekem wel een beetje trots haha. Nu begonnen aan Beta, wat is dat leuk! Zag er een beetje tegenop omdat ik Alpha goed doorgekomen ben, maar soms toch best pittig vond, maar nergens voor nodig! Beta is zeker zwaarder, maar ook weer anders en vind het echt heel leuk! Voor de mensen met weinig tijd raad ik T25 echt aan. Er is gewoon geen excuus mogelijk, aangezien je altijd wel ergens 25 minuten vandaan kunt halen haha.

Verder ontzettend leuk om te lezen hoe iedereen insanity ervaart en op weg is daarmee. Is toch altijd weer motiverend als je weet dat je niet als enige dood aan het gaan bent :')

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:22

Ik meld me, zag net de reclame op tv en werd nieuwsgierig.
Wat vinden jij van Insanity?

Ik wil graag een aantal kilo afvallen maar in de sportschool verveel ik me snel. Ik heb m'n leefstijl qua eten al behoorlijk aangepakt maar het afvallen hiermee duurt nog wel eventjes. Ik wil mezelf graag een boost geven zodat ik het vol blijf houden. Daarnaast wil ik ook aan m'n conditie en spieren werken. Dus Insanity klinkt goed. Maar werkt het ook echt?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:12

Nou, mn "ex" (even lastige situatie, weet momenteel ff niet wat het is) was hier zondag en het eerste wat hij vroeg toen hij binnenkwam (hij woont hier nu precies 4 weken niet meer): heb je je haar geverfd en ben je afgevallen?
Dus ja.. Het werkt denk ik wel :D. Zelf heb ik geen idee, heb nog steeds geen weegschaal en moet eind deze week pas de 2de fittest doen en dan ga ik pas weer een paar maten opmeten. Wel merk ik dat mn broeken enzo wat losser zijn gaan zitten, maar het is natuurlijk niet zo dat ik meteen 6 maten kleiner kan. Zit nu in mn tweede week.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:41

Ik heb mij bewust niet gewogen voordat ik begon omdat ik gewicht maar een relatief begrip vindt. Wel heb ik een foto gemaakt op dag 1, dag 7 en dag 14, en daar is echt een groot verschil. En dat na 2 weken al.
Heb helaas even 2 weken moeten stoppen, maar aanstaande maandag ben ik weer aan de beurt.

Moet er overigens wel even bij vermelden dat ik niet het dieet volg, maar wel de grote lijnen. Dus 5 keer op een dag kleinere porties, fruit voor 12.00, veel water drinken, bij iedere training een Whey shake voor de spiertjes, en voldoende eiwit op een dag als brandstof voor de training.

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:39

Alweer lang geleden dat ik hier heb gereageerd! Zo te lezen is iedereen goed bezig :)
Ik ben van de week begonnen met het tweede deel: Insanity The Asylum.
Dit is minder springen en conditie, maar vooral kracht en spieren. Je gebruikt hierbij dumbells, een springtouw en een laddertje.
Behoorlijk pittig en vergt veel van je armen, maar wel heel leuk!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 15:48

Ik moet helaas even een timeout inlassen, heb sinds gister weer eens last van een slijmbeursontsteking in mijn schouder, dus kan neit zoveel.

Zijn er hier mensen die tussentijds een pauze hebben ingelast? En toen je weer begon? Verder gegaan waar je gebleven was of opnieuw begonnen? Gok dat ik er tot eind van de week uitlig, dus 5 dagen :(.

Die deel 2 klinkt ook wel erg leuk!

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 16:55

Meld me hier ook maar weer, ik heb nu al een week niet kunnen sporten door een overbelaste enkel (waarschijnlijk door een combi van Insanity en lange bosritten (te lang de verkeerde spieren belast)).. Hoop echter snel weer te kunnen beginnen, dit is echt weer afkikken nu :P

Ik denk dat wanneer mijn enkel weer volledig is hersteld, ik weer opnieuw ga beginnen met maand 1, aangezien je duidelijk een erg goede conditie nodig hebt om maand 2 te gaan doen!

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 04:54

Meld me ook! Ik ben vandaag bij dag 4.
Moet alleen nog het trainingsprogramma zien te downloaden. Had vandaag wel erg veel last van mijn kuiten. Echt iedere stap die ik zet.
Mijn doel is een paar kilo eraf en strakker worden.
Ben nu 3 maanden gestopt met roken en een paar kilo erbij. .

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 21:02

Ik ben vandaag weer doorgegaan, vrijdag voelde mn schouder al stukken beter, maar wilde toch nog even een paar extra daagjes rust inlassen. Heb de les gedaan die ik donderdag niet heb afgemaakt en daarna zo'n buikspierles. Had nog een beetje last van overtollige woede :'), dus ook nog een extra warmupje gedaan. Dat hielp :D. Morgen gewoon weer verder met het schema.

Netjes lightmorebh! Stoppen met roken staat bij mij ook in de planning :j. Maar eerst even wat rustiger worden in het koppie, anders is het bij voorbaat al een gedoemde poging en dat willen we juist niet :D.

Hoe is het ondertussen met je enkel Lisanne? Beterschap!

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 23:50

Hoe meer ik lees hoe enthousiaster ik word. Waar hebben jullie de DVD's gekocht? Ik heb tot nu toe alleen maar prijzen van boven de 100 euro voorbij zien komen en dat kan ik op dit moment niet missen..

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 00:00

Ik gok dat de meeste hier het niet gekocht hebben haha

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 00:14

Aha toch wel hahaha ennuh waar halen jullie die vandaan?

(Ben namelijk nog al voorzichtig met dat soort dingen..)

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 00:15

Ik had vandaag echt een dag met geen zin. Toch de dvd aangezet en voor ik het wist was de sessie ql werr klaar! Vandaag wel last van enkel qua spieren dus niet te veel gesprongen.
Nee ik ook indd niet gekocht.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 07:49

Mp :D

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 09:18

Gekocht. Als je het hele schema volgt kost het je uiteindelijk 2 ,5 euro per dag.
Vandaaag plyo

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:29

Yv_ schreef:
Mp :D

De volle mep betaald? Ik had ook al op MP gekeken. Staat dan voor 7 euro het gehele pakket maar ben erg huiverig daarmee..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:47

Dat zijn dan gewoon gekopieerde dvd's. Kan je prima gebruiken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 15:58

Ik heb idd ook gewoon gekopieerde :)
Vond het an sich niet heel veel geld voor het pakket hoor, maar nu met momenteel een huishouden in mn up kon ik die 120 euro f niet missen en vobd ik het een mooie oplossing :).

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 18:34

Hoi! Ik meld me haha, ik ben vandaag begonnen heb hem net voor de eerste keer gedaan. Ben nu al half dood ongeveer!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:37

Mijn buik wil niet meer, die abb dinges, wat een hel :')
Morgen nog 1 lesje en dan alweer de tweede fittest! Zie er nu al tegen op _O-.

Hoe ging je fittest Keedie?

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:44

Opzich wel goed, moet echt meer aan m'n conditie gaan doen heb ik gemerkt. Wel mega zwaar hoor, van 0 naar dit. _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:48

Conditie gaat erg hard, merk ik nu ook! Die eerste fittest.. Ik was kapot, daarom zie ik zo op tegen de volgende! Maar als ik kijk hoe "makkelijk" ik nu met het tempo van de tv mee gaat vergeleken met de eerste week.. bouwt echt wel snel op :j.

Kwam trouwens net dit filmpje tegen.. Vind dit een erg mooie, en een goede voor motivatie!
Tenminste een waarlijkend verhaal, niet zo'n in elkaar gezet filmpje.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:01

Ja klopt geloof ik ook wel meteen ja! Ben ook echt benieuwd naar de aankomende weken en hoe ik op het einde uit zie mocht ik het halen!

Ja echt he, ziet er goed uit :j

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 10:07

Gadver alle spieren doen pijn, zelfs die waarvan ik niet eens wist dat ik ze had! Verteler wel even bij dat ik het hardlopen vandaag heb opgepakt, al buikspieren en squats heb gedaan. Vanavond maar weer insanity hahaha