leuk om bij te houden op papier ook volgens die kalender

Ik ga vrijdag dagje overslaan, dat zou dag 10 zijn
Daar ga ik zaterdag dan mee verder... zondag level 2 dan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:Ik gebruik ook nog flesjes waterga dit weekend voor echte gewichtjes kijken. Heb vanochtend mn laptop vast gereed gezet en nu is het filmpje helemaal geladen
![]()
90cm heupomvang rapons? Je lijkt echt veel smaller! Im heb 86cm omtrek maar ben bij lange na niet zo strak
Raponsje schreef:dressagelady schreef:Ik gebruik ook nog flesjes waterga dit weekend voor echte gewichtjes kijken. Heb vanochtend mn laptop vast gereed gezet en nu is het filmpje helemaal geladen
![]()
90cm heupomvang rapons? Je lijkt echt veel smaller! Im heb 86cm omtrek maar ben bij lange na niet zo strak
Smaller word ik niet, ook al ga ik een jaar op een blaadje sla leven.
Het is echt bot wat daar zit.
Moet zeggen dat ik blij ben met mijn figuur.
Hoewel ik slank en strak ben en een laag vetpercentage heb zou ik (ook al zou ik de lengte hebben) nooit model kunnen worden door mijn heupen.
Ik heb een platte buik en smalle taille en hele vrouwelijke heupen wat mij weer ten goede komt omdat ik anders misschien te atletisch / gespierd zou lijken.
Julia schreef:Beterschap Julia!Ontbijtkoek bevat volgens mij behoorlijk wat suiker? Weet niet zeker.
Anyway. Dikke kans dat ik het shredden vandaag moet overslaan. Ben nog steeds goed ziek, vanmiddag eerst maar kijken wat de huisarts zegt.
Dianta schreef:Wow wat een verschil! Gaaf zeg!Deze tumblr is voor mij een inspiratiehttp://keep-calm-get-skinny.tumblr.com/tagged/progress Wat een progressie!!
Rebel_Jits schreef:In level 2 vind ik de Natalie-manier vaak makkelijker dan de Anita-manier. Zo statisch blijven staan en enkel je benen bewegen is echt killing als je armen het begeven![]()
Dag 12: check!
Er zijn geen ideale maten, maar wel ideale verhoudingen. Zo zou je taille 70% omvang moeten hebben van je heupen. Deze verhoudingen vind je ook terug bij bijv. schilderijen van Rubens. Dat zijn nogal stevige dames, maar hebben wel die 70% ratio, wat ze aantrekkelijk zou maken.
Destino schreef:Raponsje schreef:Smaller word ik niet, ook al ga ik een jaar op een blaadje sla leven.
Het is echt bot wat daar zit.
Moet zeggen dat ik blij ben met mijn figuur.
Hoewel ik slank en strak ben en een laag vetpercentage heb zou ik (ook al zou ik de lengte hebben) nooit model kunnen worden door mijn heupen.
Ik heb een platte buik en smalle taille en hele vrouwelijke heupen wat mij weer ten goede komt omdat ik anders misschien te atletisch / gespierd zou lijken.
De ideale maten zijn 90-60-90 toch?
Denk dat je aardig in de buurt komt hoor
phormicola schreef:Rebel_Jits schreef:In level 2 vind ik de Natalie-manier vaak makkelijker dan de Anita-manier. Zo statisch blijven staan en enkel je benen bewegen is echt killing als je armen het begeven![]()
Er zijn geen ideale maten, maar wel ideale verhoudingen. Zo zou je taille 70% omvang moeten hebben van je heupen. Deze verhoudingen vind je ook terug bij bijv. schilderijen van Rubens. Dat zijn nogal stevige dames, maar hebben wel die 70% ratio, wat ze aantrekkelijk zou maken.
Ik heb een 70% ratio, maar zou wel een grotere booty willen hoor
Rebel_Jits schreef:In level 2 vind ik de Natalie-manier vaak makkelijker dan de Anita-manier. Zo statisch blijven staan en enkel je benen bewegen is echt killing als je armen het begeven![]()
Destino schreef:Daar heb je wel gelijk in Raponsje, maar denk dat de gemiddelde vrouw vaak behoorlijk onzeker kan zijn over haar eigen figuur.
Destino schreef:Daar heb je wel gelijk in Raponsje, maar denk dat de gemiddelde vrouw vaak behoorlijk onzeker kan zijn over haar eigen figuur.
Winged schreef:Destino schreef:Daar heb je wel gelijk in Raponsje, maar denk dat de gemiddelde vrouw vaak behoorlijk onzeker kan zijn over haar eigen figuur.
Jep
Trek mij ook veel te veel aan van wat mijn omgeving denktBen er ondertussen uit dat iemand die ik als mijn beste vriendin beschouwde mij graag niet slank en gespierd ziet omdat ZIJ zich daar niet fijn bij voelt. Tjaaaaaah.
Vanavond Schred 2-2