Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:24

Meteen even beide lijstjes uitgeprint
leuk om bij te houden op papier ook volgens die kalender :)

Ik ga vrijdag dagje overslaan, dat zou dag 10 zijn
Daar ga ik zaterdag dan mee verder... zondag level 2 dan :=

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:44

dressagelady schreef:
Ik gebruik ook nog flesjes water :P ga dit weekend voor echte gewichtjes kijken. Heb vanochtend mn laptop vast gereed gezet en nu is het filmpje helemaal geladen :D

90cm heupomvang rapons? Je lijkt echt veel smaller! Im heb 86cm omtrek maar ben bij lange na niet zo strak :P

Smaller word ik niet, ook al ga ik een jaar op een blaadje sla leven.
Het is echt bot wat daar zit.

Moet zeggen dat ik blij ben met mijn figuur.
Hoewel ik slank en strak ben en een laag vetpercentage heb zou ik (ook al zou ik de lengte hebben) nooit model kunnen worden door mijn heupen.

Ik heb een platte buik en smalle taille en hele vrouwelijke heupen wat mij weer ten goede komt omdat ik anders misschien te atletisch / gespierd zou lijken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 16:58

Sodemieter wat gaat dit topic toch hard!! Forgive me for not reading everything :D

Fammiie_x: flesjes water worden wel gebruikt, eventueel kun je ze ook vullen met zand, is wat zwaarder.

Vandaag de laatste dag van level 1, morgen voor het eerst level 2, aaah :=

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:00

Level 2 zal wel meevallen als je flesjes gebruikt :) Met gewichten boven de 2 kilo wordt het schreeuwen :+

Ik ga voor de V-raise denk ik anderhalf liter waterflessen pakken, ik wil wel de volledige beweging kunnen maken. Nu doe ik het Anita style en daar ben ik niet tevreden over.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:01

Phor: Met de hoeveelheid gewicht verschilt per persoon he ;) De één schreeuwt eerder dan de ander :)

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:01

Geniet nog even van je laatste dagje level 1 Aranel, level 2 is best wel killing zeg maar :')

De V-raise lukte mij ook voor geen meter met mijn 1.5kg gewichten, vandaag maar eens met een halve kg proberen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:03

Winged schreef:
Phor: Met de hoeveelheid gewicht verschilt per persoon he ;) De één schreeuwt eerder dan de ander :)

Ik hoor sommigen zeggen dat level 2 ze meevalt, vandaar dat ik dat zeg. Kan het ook fout hebben hoor, maar level 2 valt mij nog steeds niet mee :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:05

Raponsje schreef:
dressagelady schreef:
Ik gebruik ook nog flesjes water :P ga dit weekend voor echte gewichtjes kijken. Heb vanochtend mn laptop vast gereed gezet en nu is het filmpje helemaal geladen :D

90cm heupomvang rapons? Je lijkt echt veel smaller! Im heb 86cm omtrek maar ben bij lange na niet zo strak :P

Hoewel ik slank en strak ben en een laag vetpercentage heb zou ik (ook al zou ik de lengte hebben) nooit model kunnen worden door mijn heupen.

Ik heb een platte buik en smalle taille en hele vrouwelijke heupen wat mij weer ten goede komt omdat ik anders misschien te atletisch / gespierd zou lijken.

De ideale maten zijn 90-60-90 toch :) ?
Denk dat je aardig in de buurt komt hoor ;)

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:05

kan je die oefeningen ook met van die ronde gewichten doen die je normaal op een stang schuif?
nu net begonnen met insanity, maar hierna wil ik dit wat jullie doen wel gaan doen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:08

In level 2 vind ik de Natalie-manier vaak makkelijker dan de Anita-manier. Zo statisch blijven staan en enkel je benen bewegen is echt killing als je armen het begeven :o
Dag 12: check!

Er zijn geen ideale maten, maar wel ideale verhoudingen. Zo zou je taille 70% omvang moeten hebben van je heupen. Deze verhoudingen vind je ook terug bij bijv. schilderijen van Rubens. Dat zijn nogal stevige dames, maar hebben wel die 70% ratio, wat ze aantrekkelijk zou maken.

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:08

Ik heb gewichtjes van 1 kg, vind ik meer dan genoeg! (vooral nu in level 2)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:09

Julia schreef:
Ontbijtkoek bevat volgens mij behoorlijk wat suiker? Weet niet zeker. :))

Anyway. Dikke kans dat ik het shredden vandaag moet overslaan. Ben nog steeds goed ziek, vanmiddag eerst maar kijken wat de huisarts zegt.
Beterschap Julia!
En ontbijtkoek koop ik altijd in de variant met het minste suiker (vaak in een lichtblauwe verpakking).

SAKKIA hoe lang ben jij?

Dianta schreef:
Deze tumblr is voor mij een inspiratie :) http://keep-calm-get-skinny.tumblr.com/tagged/progress Wat een progressie!!
Wow wat een verschil! Gaaf zeg!

Pff ik heb een KALOOOOTNdag. Sorry, moet het ff van me afschrijven. Straks mooi alle frustraties eruit sporten voor het avondeten. Ga eerst 5 km hardlopen en dan dag 9 shredden :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:12

Rebel_Jits schreef:
In level 2 vind ik de Natalie-manier vaak makkelijker dan de Anita-manier. Zo statisch blijven staan en enkel je benen bewegen is echt killing als je armen het begeven :o

Er zijn geen ideale maten, maar wel ideale verhoudingen. Zo zou je taille 70% omvang moeten hebben van je heupen. Deze verhoudingen vind je ook terug bij bijv. schilderijen van Rubens. Dat zijn nogal stevige dames, maar hebben wel die 70% ratio, wat ze aantrekkelijk zou maken.

Ik heb een 70% ratio, maar zou wel een grotere booty willen hoor :))

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:14

Ik zit zelfs onder die 70% := op 65,63%
Ik ben echt uit verhouding :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:15

Destino schreef:
Raponsje schreef:

De ideale maten zijn 90-60-90 toch :) ?
Denk dat je aardig in de buurt komt hoor ;)

Ik zat eerst ook bijna aan die maten, maar ik ben veel kleiner dan het gemiddelde model _O- Mijn borstomvang is sowieso ook al groter dan 90 dus bij mij zou het 'm ook niet worden :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:16

phormicola schreef:
Rebel_Jits schreef:

Ik heb een 70% ratio, maar zou wel een grotere booty willen hoor :))

Ja booty, die wil ik ook wel wat meer :)) in hoeverre kun je dat er eigenlijk bij trainen?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:17

Wat is een booty? :o?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:17

Kont :))

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:18

Rebel_Jits schreef:

Al zouden mijn heupen nog 10 cm breden zijn, ik zou er echt niet wakker liggen.
Als je gezond, fit en gelukkig bent wat maakt het dan uit hoeveel cm je heupen zijn?

Ik vind figuren juist heel interessant.
Net zoals sommige vrouwen slank zijn met flinke billen, of sommige vrouwen juist heel atletisch zijn, sommige vrouwen juist love handles hebben maar die super mooi zijn in verhouding.

Dat zijn vind ik vaak juist de dingen die een vrouw mooi en "eigen" maken.

Al blijf ik erbij, iemand die gelukkig lijkt en glimlacht is echt 100 x knapper dan een typisch perfect gezichtje wat altijd maar zuur en naar kijkt.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:19

Daar heb je wel gelijk in Raponsje, maar denk dat de gemiddelde vrouw vaak behoorlijk onzeker kan zijn over haar eigen figuur.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:21

Destino schreef:
Daar heb je wel gelijk in Raponsje, maar denk dat de gemiddelde vrouw vaak behoorlijk onzeker kan zijn over haar eigen figuur.

Dat is elke vrouw wel.
Ik zou graag grotere borsten willen en grote bambi ogen.

Als ik dan met een vriendin ga zwemmen die mooie volle borsten heeft dan kan ik soms best jaloers zijn.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:21

Terwijl die vriendin misschien wel weer tegen jouw figuurtje opkijkt :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:22

Destino schreef:

Jep :j

Trek mij ook veel te veel aan van wat mijn omgeving denkt -O- Ben er ondertussen uit dat iemand die ik als mijn beste vriendin beschouwde mij graag niet slank en gespierd ziet omdat ZIJ zich daar niet fijn bij voelt. Tjaaaaaah.

Vanavond Schred 2-2 *\o/*

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:23

Winged schreef:
Destino schreef:

Jep :j

Trek mij ook veel te veel aan van wat mijn omgeving denkt -O- Ben er ondertussen uit dat iemand die ik als mijn beste vriendin beschouwde mij graag niet slank en gespierd ziet omdat ZIJ zich daar niet fijn bij voelt. Tjaaaaaah.

Vanavond Schred 2-2 *\o/*

Jeetje, dat snap ik niet zo goed, waarom zou je een ander iets niet gunnen..
Waarschijnlijk is die vriendin enorm onzeker?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 17:23

Ik ben heel tevreden met mezelf hoor, maar dat neemt niet weg dat ik sommige dingen best iets anders had gewild, kan er alleen niet mee zitten verder :P
Ik had graag kleinere voeten gehad :')