Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Om stevigheid te bieden moet er ook iets bovenop je borsten, anders wiebelen ze aan de bovenkant weer.. (Ik weet niet hoe ik t anders moer omschrijven
)

werd ook een tikkie dizzy, dankzij dit topic toch doorgezet maar vond het toch vreemd dat ik er nu zo'n moeite mee had! Dus even nagegaan wat ik gisteren allemaal had gegeten en ik zat (incl het avondeten wat ik daarna ging eten) maar op 1100 kcal
dus niet zo gek dat ik me ontzettend flauw voelde! Maargoed wel afgemaakt en dus mooi door kunnen strepen op mijn kalender en vandaag gaan we voor dag 6! En ook nog zwemmen vanavond
, geloof ook niet dat het goed is om nu voor dit programma van 30 dagen te gaan stoppen met je normale eetgewoontes.. Pas ze of helemaal aan, of blijf eten zoals je nu doet, anders heeft het op de langere termijn nog geen resultaat
Hou nu sinds een week echt precies bij wat ik eet om inzicht te krijgen hoeveel ik binnen krijg. Normaal hou ik het boven de 1500 kcal maar had gisteren net veel dingen uitgekozen waar bijna niks in zat... Vandaag dus weer wat meer
(was vanmorgen wel 0,5 kg lichter dan anders...
)
gelukkig is het wel al wat minder dan gister, maar heb gister mn oefeninfen niet helemaal voluit gedaan (alle springoefeningen met wat minder overtuiging
)

Heb alleen wel mijn hoge hakken nog even in de kast laten staan