Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
glenda schreef:Davina21 schreef:Ik heb laatst geschreven dat ik 6kg ben aangekomen in ongeveer 5 weken tijd tijdens me vakantie. Dat is me nog nooit gebeurd en ik snapte niet hoe het kon gebeuren. Inmiddels ben ik er achter wat het geweest zou kunnen zijn (volgens de arts). Ik ben begonnen met de prik pil begin september en 1 van de bijwerkingen is dat je wat aankomt.
Dit heb ik natuurlijk ergens wel gelezen maar nooit gedacht dat je echt zomaar aan kon komen van de pil en ik dacht dit zelf in de hand te kunnen houden.
Zo zie je maar dat het niet altijd te maken hoeft te hebben met teveel eten of te weinig bewegen, maar het een combinatie kan zijn of gewoon echt eenmedische oorzaak.
Nog andere bokkers hier ervaring mee, aankomen door prikpil?
Hier precies hetzelfde alleen dan niet met de prikpil maar met het mirena spiraaltje!ik heb soms geen idee waar de kilo's vandaan komen,ze vliegen er echt aan![]()
Ik ben gister weer begonnen met Weight watchers,dit is voor mij een fijne methode,ik ben een ontzettende jojo dus een streng dieet met shakes moet ik maar niet meer aan beginnen,hoe verleidelijk de snelle resultaten ook zijn!