Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Radetski

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 12:55

joopC: Dank je wel!

En ik heb het idee dat jij zelf ook wel vooruit wil. En dat heeft inderdaad tijd nodig, gun je ook die tijd! Alles komt ooit goed meid, geloof me! Ik weet hoe zwaar moeilijke tijden kunnen zijn. Maar na regen komt zonneschijn. Meisje je kunt het!

Iedereen die het nodig heeft! Een hele hele hele dikke knuffel!! Xxxx

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:01

sorry even ego post....

ik gooi het er even uit hier weet ff niet waar ik het anders moet doen...en moet het nu echt kwijt voor ik domme dingen ga zeggen/doen uit frustratie.

en dit heeft te maken met een heel ander topic laat dat duidelijk zijn!!!

soms snap ik niet dat mensen denken dat ze de enige zijn op deze aardkloot...en dan zo erg dat echt iedereen er medelijden met haar krijgt, verdorie er zijn er genoeg die het meemaken en ook zij willen aandacht voor hun situatie maar dat gaat niet want jij eist alle aandacht op!
pfff waarom word ik hier zo boos om....omdat ik ook nog besta en mijn situatie veel erger en langer heeft geduurd en veel meer moeite heeft gekost dan die paar maand dat jij er mee bezig bent...maar als je constant iedere scheet die je laat in een topic plaatst mag je ook bij jezelf te raden gaan maar nee dat gebeurt niet...helaas en jammer dat de rest het niet ziet en gewoon ingaat op je vraag naar medelijden want ja het is ook heel erg wat je mee maakt maar kom zeg geef de andere ook eens wat ruimte om hun situatie te bespreken!

Sorry maar het lucht een beetje op....voor nu....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:04

Ik snap er niets van, maar hoop echt dat het jou een beetje oplucht nu je het kwijt bent?!
Wat een heerlijk topic is dit toch eigenlijk :D

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:08

ja het heeft wel iets meer lucht gegeven in de bovenkamer!

ik heb geen vriendinnen meer.....voel me dan zo alleen en moet sommige dingen echt kwijt.
Laatst bijgewerkt door Boompje1985 op 15-11-12 15:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:09

+:)+

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 15:50

En daar is dit topic ook voor bedoelt: gooi het er lekker uit!

Afbeelding

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 16:37

@Radetski, graag gedaan. ;)

Dankjewel.. Ik wil inderdaad uit deze rot situatie, helaas gaat het niet zo snel als dat ik gewenst had. De oplossing die ik zelf had gevonden was natuurlijk helemaal niet goed, maar ik vind met mijn llnbegeleider wel een goede oplossing.

Iedereen weer een hele dikke knuffel en zet 'm op, nog een (of twee) dagjes voor het weekend!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 16:48

Radetski; wat goed om te horen :j

Ik heb ook goed nieuws; diarreeremmers werken geweldig! Ik mag die dagelijks nemen en dan functioneer ik weer aardig :D (alleen laatst een dag vergeten... Ik heb het geweten! := )

JoopC; sterkte natuurlijk, maar bedenk ook dat als je op een rustig tempo het gewenste resultaat behaald, je er ook veel langer plezier van zult hebben. Kost tijd immers, dus die tijd moet je er ook voor nemen. Hoe rot soms ook!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:03

@Vuurneon, whoops... medicijnen vergeten gaat hier af en toe ook fout... :o

Inderdaad, maar omdat het bergafwaarts gaat, wil ik er snel wat aan doen, maar ik kan niet sneller. Geest en lichaam liggen weer eens in de clinch. Ik moet gewoon goed denken en de tijd nemen. Bedankt! ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 17:02

Afbeelding

Afbeelding

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:45

Jeutje, ik ben echt even heel erg geschrokken.
Gym ging niet helemaal lekker met een verband om mijn arm, maar goed.
Vervolgens komt 's avonds mijn allerbeste vriendin "uit de kast" (ik bedoel dit niet verkeerd hoor, ik heb ook niks tegen dit soort mensen).
Ik ben zo geschrokken toen een vriendin van mij suggereerde dat ze misschien op mij verliefd is.
Ik ben absoluut niet lesbisch... Maar het laat me zo schrikken.
Sorry, ik moest het even kwijt...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:55

Misschien is het helemaal niet waar en kun je het beter aan het meisje zelf vragen ?
Zou zo jammer zijn als hierdoor een mooie vriendschap kapot zou gaan ...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 22:57

Ik ga het denk ik maar aan haar vragen, maar ik stap nog niet op haar af...
Het is nog zo kort dat ik het weet, misschien moet ik nog maar even afwachten..
Best apart, acht jaar lang hebben we de meest onzinnige meidendingen gedaan, knappe koppen gespot en elkaars haren ingevlochten, ach je weet wel...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:09

Heb hetzelfde meegemaakt met mijn hartsvriendinnetje in mijn jeugd ... we hebben er fijn over gepraat en ik was zo verschrikkelijk blij dat we daarna nog gewoon vriendinnen konden blijven, echt doen, hoor !!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:10

Bedankt voor de tip, ik ga er over nadenken. ;)

SterkeSisu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:25

omdat iedereen toch al met goedbedoelde adviezen komt, gooi ik gewoon even wat stiekeme fantasietjes eruit: komop zeg, spannende tijden beleven met je bff!! dat is waar iedereeen stiekem snachts over fantaseert en droomt. en nu niet roepen dat ik vunzig ben, want iedereen *op wat enkelen na, sorry, ik heb niets tegen dit soort mensen....* heeft zulke ideetjes wel eens. maar ik heb dus jammer genoeg geen goed bedoeld advies, maar vind het best wel een spannende onthulling! meer van dit graag!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 23:30

SterkeSisu schreef:
omdat iedereen toch al met goedbedoelde adviezen komt, gooi ik gewoon even wat stiekeme fantasietjes eruit: komop zeg, spannende tijden beleven met je bff!! dat is waar iedereeen stiekem snachts over fantaseert en droomt. en nu niet roepen dat ik vunzig ben, want iedereen *op wat enkelen na, sorry, ik heb niets tegen dit soort mensen....* heeft zulke ideetjes wel eens. maar ik heb dus jammer genoeg geen goed bedoeld advies, maar vind het best wel een spannende onthulling! meer van dit graag!

Jij misschien ?
Beetje raar dit :?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 20:23

Sisu, wat een walgelijk idee zeg. Wat is dit nu weer?

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:34

hej lieve mensjes,

Even leuk nieuws. Me blind date is vroeger door gegaan dan geplant en jawel.. Bij deze mag ik me gelukkig prijzen! Hij bevalt me echt en hij zegt ook dat ik hem wel bevalt! We spreken van de week weer af!

Joopc: Ik zou het gewoon vragen.

Sisu: Op wat slaagt dit weer? Beetje vieze gedachten.

voor iedereen die het nodig heeft. Een dikke knuffel!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 23:14

pfff
even van me af typen.
Ik loop al 6 jaar te dubben welke studie ik wil gaan doen. Nu heb ik gister míjn droomstudie gevonden. Enige probleem; medische keuring. Die kom ik (waarschijnlijk) niet door. Kom ik hem wel door, zal ik op wilskracht die studie moeten afmaken en kan ik hoogstwaarschijnlijk 5 jaar doen waarvoor ik ben opgeleid :\ waarom moet ik alles voor mezelf verpesten? -O-

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:49

Sisu: Denk dat je voor dat soort gedachte niet hier moet zijn...
Radetski: Wat een super bericht!! Het is je gegunt ook!
CRos95: Wat vervelend! Wat voor opleiding is het dan?

Nu mijn eigen verhaal... Het is allemaal weer lekker Kwalitatief Uitermate Teleurstellend in me leventje...
Heb ontzettend veel last van mijn rug, kan nog geen doos van 5 kilo optillen en hier erger ik me echt dood aan. Ben al die pijn gewoon helemaal beu. Ook in mijn hoofd zit alles weer in de knoop.
Heb constant het idee dat mensen nep doen tegen me en eigenlijk niemand me nou werkelijk mag. Die negatieve gedacht over mezelf zijn ook weer helemaal terug
Heb het ook maar opgegeven met die jongen die ik leuk vind, ik durf toch niks, hij durf niks dus dan houd het op.. Pff zit er echt weer helemaal doorheen :(

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 10:59

Oh en heb nu net ook te horen gekregen dat ik niet meer nodig ben bij mijn verzorgpaardje dus dat ben ik ook weer kwijt.. Waarom raak ik toch iedere keer wanneer ik van iets of iemand begin te houden in mijn leven het allemaal weer kwijt..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:02

Dat is echt vervelend voor je ... juist een verzorgpaardje kan je net dat zetje geven dat je nodig hebt !
Waarom hoef je niet meer te komen dan ?

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:09

Nou, die meid van wie dat paardje is (ze is 19) is zwanger.. dus in eerste instantie had ze mij gevraagt omdat ze het allemaal niet meer alleen redde. Maar nu belde ze me vanmorgen op dat ze het samen met haar moeder wel red en het paardje naar een andere stal gaat waar hij buiten en binnen wordt gezet en de stal ook wordt gedaan.. Ze zegt dat ze het zo allemaal wel red en ik dus overbodig ben..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:09

Jeetje meis, wat ontzettend balen zeg!!! (het is jammer dat je zo'n eind uit de buurt woont, hier zijn er zat die gek zijn op heerlijke knuffelsessies :) )