Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oreade_

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:29

Nou volgens mij is het hun job omdat ze echt willen helpen ;)
Dus daarover zou ik me niet echt zorgen maken!
Blij dat het iets beter gaat!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:37

Wat een vooruitgang boek je zeg! Begeleid wonen zou inderdaad heel fijn zijn!

Wat betreft dat het hun job is, ik werk zelf al jaren in de hulpverlening, ja het is mijn werk, maar ik ben dat gaan doen omdat ik mensen graag wil helpen. Dus ik luister graag naar verhalen, denk mee, probeer mee te voelen en doe wat ik kan. Natuurlijk wordt ik einde van de maand daarvoor betaald, maar dat wat ik soms met mensen kan bereiken is onbetaalbaar

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 12:52

Wat fijn om wat van je te horen! En wat maak jij een mega sprongen zeg, superknap! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik wel een paar keer 'bang' ben geweest dat je een grote stap terug zou maken, en weer in je ouderlijke huis belandde, gelukkig is dit niet gebeurd!

Ik snap trouwens best dat het allemaal even teveel werd, maar daarna heb je toch weer de stap verder gezet, echt respect daarvoor!

En eigelijk snap ik je gevoel ook wel mbt hulpverleners. Ik heb er ook een aantal gehad, en bij de 1 merkte ik heel duidelijk dat dit haar passie was, en me echt wilde helpen. Een ander was het toch wel echt het werk, maar wij klikten niet. (Maar dan vind ik het ook weer taak van de hulpverlener wat of iemand anders te zoeken)

Zijn er niet een aantal bokkers waar je al een klik mee hebt? Via pb heb ik het wel begrepen, maar ook via de sms bijvoorbeeld, of iemand die je even kan bellen?

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 15:56

Wat maak jij wijze beslissingen zeg.
Ga zo door topper!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 15:57

Ik ben heel blij om te horen dat je veilig bent!

Ik vind het heel dapper en goed van je allemaal!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 16:44

Wat fijn dat je geholpen wordt daar. Dat ze beroepsmatig met je praten heb jij denk ik alleen maar baat bij, een vrindin heb je ook nodig, maar deze mensen hebben meer meiden zoals jij geholpen. Die weten door evaring en hun eigen hart en inzet waar ze moeten steunen en waar je wat aan heb.. dat ze betaald worden is alleen maar omdat t werk genoemd wordt! Dit is een passie een roeping geen baan waar je je verstand op nul kan zetten en je even later uit kan zwaaien. Stap over het idee heen, praat tegen diegene die jou het beste past. Want de 1 of de ander zal heus wel uitmaken. Praten tegen een in jou ogen bitch of hazelnoot, zal geen tot weinig resultaten opleveren. Je moet je er makkelijk bij voelen en dat is logisch, niet bij iedereen.
Meid..hou vol,probeer te genieten van de leuke dingen, je bent er nog niet, nog lang!! niet, maar je bent verekte goed bezig.!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 15:52

Het is inderdaad hun beroep, maar ze zouden er niet goed in kunnen zijn, als ze het geen fijn werk vinden. Denk dat je voor dit soort werk echt heel gepast moet zijn, anders kan je dan ook niet volhouden. Ga er dus maar vanuit dat het een combi is van beide. Ze helpen je oprecht graag, maar door hun opleiding en ervaring, kunnen ze wel de gepaste afstand houden, die nodig is om dit als werk te kunnen doen en om jou ook echt het allerbest te kunnen helpen.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:19

Blij dat we af en toe wat van je lezen, goed dat je steeds weer een stapje vooruit gaat.
Had je nu een baantje of is dat niet door gegaan?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:28

Fijn om weer wat van je te horen. Ga zo door meid, je bent echt goed bezig!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:42

Wat een fijne update, super meis!

Ga zo door, jij komt er écht wel!

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 10:49

Ik zou donderdag verhuizen naar een appartementje, ik ben nu dus aan het zoeken naar niet al te dure meubeltjes, ben al met een begeleider naar de kringwinkel gegaan en heb al een bed, eettafel en stoelen. Zou graag ook nog een zetel kopen maar daar heb ik geen geld meer voor. Heb al een voorschot gekregen en zou elke week een bepaald bedrag 'leefgeld' krijgen.

Tot de volgende update.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:51

Oh dat klinkt goed! Misschien zijn er nog bokkers die een bank over hebben! Hoe voel je je verder?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 10:53

Wat voor maat dekbed heb je? Anders heb ik nog wel wat voor je, en ook overtrekken 2.00 x 2.00. Laat maar weten!

intel_1x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 11:18

Fijn dat je nu een nieuw leven in gaat. Met hopelijk veel mooie momenten. Heel veel succes!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:18

23-8 open jij een topic, met een verhaal, dat je denkt, tjonge wat een ellende. Je heb er binnen notime een berg "vrienden"en luisterde oren bij, tips en adviezen krijg je ook kado. En nu ben je een korte tijd verder en moet je eens kijken, je heb mensen in vertrouwen genomen, actie ondernomen, en nu, nu zit je een soort van op jezelf met hulp. Kan niks anders zeggen, wat ben jij een sterke meid, met het verstand op de juiste plek. Jij gaat er zeker en vast komen, misschien een keertje een terug val, maar dat mag. Als dit allemaal een plekje heeft gekregen, dan heeft de wereld er een enorm sterk persoon bij gekregen. Respect voor jou.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:32

Misschien op marktplaats een goedkope zetel te vinden? Of soms zelfs gratis.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:36

Wat ben jij al vergekomen zeg! Wat fijn dat je een appartement hebt nu, begeleiding en leefgeld. Echt super voor je :)

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 12:53

Ik vind het ook heel erg knap van je, hoe ver je nu al bent gekomen.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:06

Echt super TS al n eigen appartementje etc. Vind je erg sterk en hoop dat je dadelijk lekker rustig begeleid kunt wonen!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:09

Hee TS, was alweer even geleden dat ik je topic kon lezen...maar ik kan niet anders zeggen (zoals de rest ook) dat je echt wel stappen maakt zeg...wouw, ik ben echt onder de indruk. Ik kan je weinig advies geven, dus dan maar een schouderklop en een pluim. Je bent echt wel goed bezig. En die zetel heh...die komt misschien nog wel op je weg. Als mensen weten dat je met zoiets bezig bent (alhoewel ik me kan voorstellen in jouw geval, dat je liever niet hebt dat teveel mensen het weten) vliegen de spullen je soms om de oren. Hopelijk bij jou ook...en is het niet nu, dan is het wel volgende week. En soms is het heel fijn om gewoon iets te kunnen accepteren...ook al zit het misschien niet in je aard...

Nou succes nogmaals hoor!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:44

je moet op MP kijken bij Gratis af te halen
mijn vriendin heeft heel haar huis vol met gratis meubels en apparaten staan :j

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:19

Wat super dat je een appartementje hebt en dat je begeleiding hebt "ingeschakeld"! Vaak kom je op marktplaats idd gratis dingen tegen. Ook bestaat er geloof ik een website: www.gratisaftehalen.nl of www.gratisoptehalen.nl . Misschien vind je wat :)

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:01

van waar ben je ? ik heb hier nog een glazen salon tafel en een bijpassend glazen kastje.
mag je gratis hebben.
Laatst bijgewerkt door dodyg op 10-09-12 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:02

Maak even een lijstje met wat je nog moet hebben (ook huishoudelijke dingen), wie weet wat we allemaal op zolder hebben staan wat jij goed kunt gebruiken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 18:04

Meid wat ben jij knap op weg! Beslissingen nemen en nu zo snel ook al met een eigen huisje bezig. Goed idee van Vera! :j Ik wil ook best even op zolder kijken wat we hebben staan!