Succes donderdag Stonedromy! Zo te lezen heb je volgens mij al wel aan alles gedacht!
Nou zeg die nachten slapen gaan nog niet hier. Vind dat toch wel het vervelendste hoor het breekt me helemaal op bah!. Morgen naar het AMC vind stiekem toch wel beetje spannend, vooral omdat ik weet dat anders het gesprek echt over Davos gaat. Maar goed hoop dat ze in AMC nog wat voor me kunnen doen
Nou... Ze zijn eruit wat het is wat ze gaan verwijderen... Een tumor.... Niet zo goed dus.
Deze week geen ziekenhuis en volgende week voor mijn astma... Blijf ondertussen zoeken naar een ander ziekenhuis voor mijn astma, want deze is echt te slordig ( of is dat in alle Nederlandse ziekenhuizen zo? )
Chatelaine, ben jij al bij het ziekenhuis geweest? Of is dat pas volgende week?
het is gelukkig geen echte kanker, gewoon cellen die geïrriteerd zijn door een watje en daardoor verkeerd zijn gaan delen... kans dat het terug groeit is maar 30-50% en als het terug groeit kan ik het gewoon weer laten verwijderen. Geen chemo en gedoe dus.
Nou ja, t is natuurlijk alsnog hartstikke ellendig! Je bent al een wandelend medisch wonder en t is natuurlijk wel echt even k*t dat dit ook op je lijstje komt te staan. Als er een bingo was, dan zou jij winnen!
ach, dokter met 8 titels gaat me opereren, moet dus wel goedkomen!
nieuwe medicijnen lijken ook te helpen, kan denk ik niet tegen dat gas in pompjes... want zelfde medicijn, maar dan in poeder vorm werkt super bij mij!
Pf heftig stonedromy!! Sterkte! In welk opzicht zijn ze daar slordig? Of heb ik dat deel gemist? Wel.fijn dat medicatie in poeder wel goed werkt!
Bah klinkt ook niet prettig vuurneon! Beterschap .
Ja was vorige week in AMC was erge.fijne arts en wou ook echt kindgeschiedenis en alles weten. Ze vroeg zich alleen wel af wat ik niet kreeg in.vorm van medicijnen. Maar we gaan daar traject in... Moet donderdag na week prednison stop bloedprikken en week daarna longfunctie en gesprek arts. Dus zijn mee.bezig... Helaaswas donderdag bij xolair halen al ellende... Temp te hoog...te benauwd en pols ook te hoog. Xolair niet gehad en arts kon naar afdeling komen. Wat een gedoe mocht met strenge voorwaarde gelukkig naar huis
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 23-02-14 16:18
Hoe is het met iedereen?
Hier ging het zo goed, maar de afgelopen drie dagen is het helemaal mis Ik hoest m'n longen uit m'n lijf, echt zo'n typische bronchitis hoest. De slijmklodders hangen vast in m'n keel en ben ook verkouden en geregeld m'n stem kwijt. Gisterochtend nog geprobeerd te sporten maar stond te tollen op m'n benen. Vandaag de hele dag in bed nadat ik vannacht mezelf en m'n vriend heb wakker gehouden: zodra ik ging liggen kreeg ik steeds een enorme hoestaanval die niet meer op hield. Uiteindelijk de halve nacht op de bank beneden gezeten en dat gaat wel. Ben bekaf en brak.
fijn chatelaine! vervelend van alle medicijnen, maar fijn dat de arts je serieus neemt. op de een of andere manier doen die van mij dat nooit.... heel vervelend blijf ik dat vinden, in duitsland ben ik dat ook absoluut niet gewend...
virtuele knuffel voor jou, cayenne! hopelijk gaat het snel weer beter!
ik ga morgen weer naar het ziekenhuis... afgelopen nacht 3 uur kunnen slapen... rest van de nacht lag ik wakker van de pijn ( tumor en borstbeen ) en van het geen lucht kunnen krijgen. heb mijn noodpompje in de nacht al 2 keer gebruikt en 1x om op te staan en 1x om naar school te gaan ( wat ik overigens weer niet ben geweest... ) verder nog 2x2 per dag van het normale pompje.... wil toch wat fitter de operatie ingaan....
nog iemand tips voor morgen? laat mijn moeder niet meegaan ( moet het toch ooit zelf leren? ben het van duitsland altijd gewoon geweest om alles zelf te vertellen en dat is in een andere taal ) en zal nogmaals voorleggen wat we kunnen verbeteren aan mijn situatie... zie er nu alweer tegenop... zo frustrerend dat ze met niets kunnen komen
Jeetje, wat balen dat het ook met jou niet goed gaat, Romy! Ga je onder narcose? Pfff, sterkte! Ik ben vanochtend naar de dokter geweest en heb toch weer een longontsteking.
vuurneon
Geplaatst: 24-02-14 20:58
Chatelaine, nog steeds zo aan het kwakkelen dus... Maar goed dat je naar huis mocht in ieder geval. Thuis kun je vaak wel lekkerder slapen. Nog steeds geen Davos?
Romy: meid toch! Succes morgen. Er is niets mis mee om je moeder gewoon mee te nemen hoor als het nodig is, neem ik ook wel ondersteuning mee. Ik heb het wel met je te doen hoor! ik hoop dat ze toch iets kunnen doen
Cayenne: toch omgeslagen naar longontsteking... Jammer! Aan de kuren weer? Beterschap.
Ik moet morgen ook naar het ziekenhuis, voor overleg. Normaal maanden wachttijd; belde vrijdag en bleek er 1 uitgevallen te zijn dus kan nu al heen. Dikke prima! Wie weet weet die beste man nog een goede pijnstiller waar ik wel tegen zou kunnen.
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Cayenne gads wat vervelend zeg! Beterschap en rustig aan! Hoop dat je snel opknapt .
Stonedromy is indd heel fijn dat ze het serieus nemen. Al moet ik zeggen dat wel ook anders heb mee gemaakt maar vooral op de eerste hulp. Wat naar dat je zo een slechte nacht had. Hoe is het afgelopen nacht gegaan?? Ik denk dat vooral heel duidelijk moet maken hoe voor jou is en wat je nodig hebt nog bedoel operatie is niet niks en is niet meer dan normaal dat je daar fitter in wil gaan.
Vuurneon fijn dat je zo snel terrecht kan! En nee heb mogen uitstellen tot na AMC omdat gewoon erg tegen op zag en net een hele revalidatie achter de rug heb. Maar goed volgende week opnieuw AMC voor longfunctie en uitslagen. Helaaas is met bloedprikken wat mis gegaan ze zijn buisje vergeten.... Ziekenhuis belde gisteren dus nu eerst AMC bellen omdat na week prednison vrij moest prikken. En ben donderdag weer gestart.... Wat eengedoe
vuurneon
Geplaatst: 25-02-14 15:10
Chatelaine: dat is ook handig
Doordat ik het heb gelezen van jou, heb ik even goed nagevraagd bij de prikpoli of alles correct was met de buisjes .
Er wordt nu nog onderzocht of ik een allergie heb voor een bepaalde medicatie omdat ik er wat gek op reageerde. Moet binnenkort dus weer terugkomen voor wat testen. Voor de verandering: weer wat allergie testen Maar verder was alles prima in het ziekenhuis! Kan tzt met de pil stoppen en de arts stuurt naar mijn huisarts door wat ik dan wel en niet mag gebruiken erg fijn dus!