Maar ja dat afzien geeft zeker voldoening.
Maandag avond was t zo benauwd en heb ik zo hard gezweten (had harldloop training die erg zwaar was

Maar dan kun je wel heerlijk slapen daarna
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stacey schreef:Bedoel je mij magda90? Ik ben begonnen met een zelf in elkaar geflanst schemaatje met een minuut wandelen en hardlopen enz. En toen kreeg ik mijn iPod en ben ik het 20 minute workout programma gaan volgen met intervallen van 1 en 1,5 minuut hardlopen en joggen. En nu heb ik hem ingesteld op 20 minuten hardlopen en dat was het wel. Ik wil nu dus de tijd gaan uitbouwen en zal dan ook maar niet overstappen. Wel ligt mijn tempo nog te laag. Zal ik dis eerst tempo verhogen of uitbouwen, zodat ik het langer vol kan houden?
Ik moet wel zeggen dat ik hier op m'n vakantieadres niet echt netjes aan de rustdagen heb gehouden, maar vlieg vanavond weer naar huis dus krijg morgen en misschien ook nog wel vrijdag een rustdag.
Ik vind het echt met de keer dat ik een rondje doe leuker worden en ik merk het ook al goed aan mijn lijf en uithoudingsvermogen! Geeft toch wel een kick!
Wendy schreef:Stacey schreef:Bedoel je mij magda90? Ik ben begonnen met een zelf in elkaar geflanst schemaatje met een minuut wandelen en hardlopen enz. En toen kreeg ik mijn iPod en ben ik het 20 minute workout programma gaan volgen met intervallen van 1 en 1,5 minuut hardlopen en joggen. En nu heb ik hem ingesteld op 20 minuten hardlopen en dat was het wel. Ik wil nu dus de tijd gaan uitbouwen en zal dan ook maar niet overstappen. Wel ligt mijn tempo nog te laag. Zal ik dis eerst tempo verhogen of uitbouwen, zodat ik het langer vol kan houden?
Ik moet wel zeggen dat ik hier op m'n vakantieadres niet echt netjes aan de rustdagen heb gehouden, maar vlieg vanavond weer naar huis dus krijg morgen en misschien ook nog wel vrijdag een rustdag.
Ik vind het echt met de keer dat ik een rondje doe leuker worden en ik merk het ook al goed aan mijn lijf en uithoudingsvermogen! Geeft toch wel een kick!
Er zijn ook schema's die beide combineren. Op de ene dag een duurloop, de keer erna korter en sneller, de keer daarna interval...
Bijvoorbeeld op de site hardloopschema.nl zijn veel van dat soort schema's te vindenHandig is om dan wel een doel in gedachten te hebben, bijvoorbeeld de 5 kilometer in 30 minuten. Oid.
xRowina schreef:Nikka wat sneu, wat heeft 'ie?
Ben vanmiddag naar de fysiotherapeut geweest. Die heeft het allemaal bekeken en het is inderdaad partelofemoraal pijnsyndroom. Ze liet me ook zien dat als ze een bepaalde plek indrukt bij de knieschijf dat de bovenbeenspier de knieschijf dan een bepaalde kant uit moet 'drukken', maar dat doet mijn spier dus niet. Ze heeft de spier losgemaakt (wat verschrikkelijke pijn deed) en mijn been ingetaped met curetape. Heb ook een paar oefeningen gekregen. Volgende week weer twee keer heen.