Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrow_Less schreef:Ik heb even een vraag.
Nu niet qua make-up maar eerder over verzorging.
En iedereen weet dat de reiniging en verzorging de basis is van alles.
Nu je leest veel over over peelings met AHA's. Nu was ik eens in een artikel me wat een het verdiepen, aangezien het de huid sneller doet vernieuwen door oude cellen weg te nemen en je huid er dus beter van gaat uitzien.
Ik zag dat er veel middeltjes fruitzuren bevatten, of beter gezegd fruitzuur zijn.
Daarbij zag ik dat citroenzuur een veel gebruikt AHA is in producten.
Echter kan je dit ook kopen in poeder vorm voor 1/50ste van de prijs aan een crème en is het mogelijk om er ook exact te concentratie mee te maken dat er in die crèmes ook zit.
Maar is dit wel goed het zelf maken of is het aangeraden om toch voor een dure crème te gaan.
Overigens kan je ermee ook limonade maken moest het niet goed zijn voor op je gezicht
mlc schreef:Babel schreef:Dag dames!
Ik heb een kerstfeest met thema winter fairytale.
Heb een zwarte jurk met glittertjes, echt heel fairytale achtig maar ben nu op zoek naar make up.
Iets met veel wit en glitter, heel heftig dus. Iemand een goed idee?
Misschien leuk om zoiets te gebruiken? [ Afbeelding ]
Met een wit/zilveren of zilver/zwarte(grijs kan ook) smokey look?
Davinia_ schreef:Kenden jullie haar al?
http://www.youtube.com/watch?v=YzOHNrWj ... uoTZDoEUuQ
Heb haar net ontdekt en zij is echt heel leuk
Julia schreef:Ik weet niet of het hier al eens voorbij is gekomen, maar heeft iemand enig idee hoe je kan voorkomen dat je foundation in je/een shirt smeert?Van de week nog, gaf ik iemand met een wit shirt een knuffel. Nou heb ik helemaal niet veel foundation op, maar het geeft blijkbaar wel heel erg af. Ik gebruik de Photo Finish van Catrice.