[Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 17:53

stunning schreef:
Ik ben niet zo groot :=. Maar 1.62m :P. Jij dan?

Ik ben 1.68 ook niet zo groot dus :D

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:05

stunning hoeveel weeg je nu dan?
Ik ben ook 1,62

Mijn lijstje totaal van vandaag.

O: twee beschuitjes 1 met kaas en met hagelslag.
T: Niks
M: 1 eiwitshake
T: grote appel
A: 2 tartaartjes, 1 gekookt ei en spinazie.
T: ongeveer om 20:00 neem ik nog meloen en wat yoghurt.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 18:09

Ik heb 's ochtends eigenlijk nooit honger, dan rond half 12 begint de ellende en dat duurt de rest van de middag :+ En dat terwijl ik vandaag bijvoorbeeld de hele dag nog geen honger heb gehad..

Ik ben het wel eens met F_Orumster, voor mij is de beleving van eten ook heel belangrijk. Ik zou ook niet op shakes kunnen leven.. Ik raak bijvoorbeeld ook voller als ik mijn boterham door de midden doe en dan de helften apart opeet, dan dat ik een broodje dubbel doe.

Mi_Amore

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:31

Hier zit het inderdaad ook 'tussen de oren'.

Ik moet vast voedsel hebben om te eten, anders ben ik niet voldaan.
Ik eet bijvoorbeeld 's avonds mijn eten in 2 porties, zo denk ik dat ik meer heb :D

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:15

caj2008 schreef:
stunning hoeveel weeg je nu dan?
Ik ben ook 1,62

Mijn lijstje totaal van vandaag.

O: twee beschuitjes 1 met kaas en met hagelslag.
T: Niks
M: 1 eiwitshake
T: grote appel
A: 2 tartaartjes, 1 gekookt ei en spinazie.
T: ongeveer om 20:00 neem ik nog meloen en wat yoghurt.

Ik ben nu 62,5. Wil sowieso op de 60 komen en dan wil ik proberen om er nog 2 kilo af te krijgen. Maar mijn eerste doel is om de 60 kilo te halen :P.

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:17

Ik doe nu ook vaker wat kleinere porties, dat ik dan voor mijn idee wel heel veel binnen krijg, terwijl het gewoon normaal is zegmaar. Hierdoor heb ik ook geen honger gevoel, als ik al die dingen die ik nu eet verdeel over alleen ontbijt, lunch en avondeten heb ik tussendoor echt honger!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:21

Doe ik ook :j op school heb ik altijd chronische honger en dan eet ik om 12 uur een broodje met een stukje fruit en dan om 2 uur nog een broodje. Dan hou ik het een stuk beter vol! En vaak neem ik dan nog iets van cherrytomaatjes of waspeentjes mee mocht ik tussendoor vreselijke trek krijgen.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:22

Ben hier al een tijdje niet geweest :oo Ik ben nu begonnen met hardlopen en heb er echt lol aan! Heb het idee dat ik al wat strakker wordt, qua kilo's nog niet veel verschil.

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:27

Dat heb ik ook! Op bepaalde tijden, zelfs als ik het niet eens door heb dat het die tijd is, heb ik honger en dan kijk ik op de klok en dan is het: ohja tis weer zo laat :+.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:01

*\o/* WHoeeehoeeeee!

Even een overwinningsfeestje voor mij! Ik heb een broek in de kast liggen die ik al jaren niet meer pas en mijn eerste doel was om daar weer in te kunnen. Nu dacht ik net, ik ga eens proberen of ik 'm aankrijg en ja hoor. Ik kreeg 'm aan! :D Het laatste stukje moest ik wel even sjorren omdat hij toch nog wat strak zit om mijn bovenbenen, maar hij ging wel normaal dicht. En dat terwijl ik eerst mijn kuiten er niet eens normaal inkreeg! Hij zit nog niet goed genoeg om echt te gaan dragen, mede omdat hij dus vrij strak om mijn bovenbenen zit, wat betekent dat zitten een missie wordt :') Maar we zijn dus goed op weg!

Ik ben zoooo trots op mezelf! Dit zorgt meteen voor een hele boel extra motivatie om door te blijven vlammen!

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:03

Super! :D Dat zijn altijd leuke dingetjes en motiveert jezelf ook weer!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:41

Wat goed negerzoen!!

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:17

Goedzo negerzoen...

Stunning wij hebben het zelfde doel :)
Mijn gewicht was vorige week 63,7 morgen is mijn weeg moment weer.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:54

Negerzoen schreef:
*\o/* WHoeeehoeeeee!

Even een overwinningsfeestje voor mij! Ik heb een broek in de kast liggen die ik al jaren niet meer pas en mijn eerste doel was om daar weer in te kunnen. Nu dacht ik net, ik ga eens proberen of ik 'm aankrijg en ja hoor. Ik kreeg 'm aan! :D Het laatste stukje moest ik wel even sjorren omdat hij toch nog wat strak zit om mijn bovenbenen, maar hij ging wel normaal dicht. En dat terwijl ik eerst mijn kuiten er niet eens normaal inkreeg! Hij zit nog niet goed genoeg om echt te gaan dragen, mede omdat hij dus vrij strak om mijn bovenbenen zit, wat betekent dat zitten een missie wordt :') Maar we zijn dus goed op weg!

Ik ben zoooo trots op mezelf! Dit zorgt meteen voor een hele boel extra motivatie om door te blijven vlammen!

Wat goed zeg! lekker motivatie is dat he *D *D

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:56

stunning schreef:
Heb het heel druk gehad met leren, heb deze week toets week. Ben daarom ook niet zo vaak online geweest.. Ben dit weekend naar de film geweest en heb op een internationaal concour gekeken dus heb dit weekend gezondigd :o. Maargoed, mag ook wel een keer vind ik zelf :D. Ben al wel in totaal 7,5 kilo kwijt! *\o/* Nog 2,5 kilo te gaan voor ik mijn doel heb bereikt, kom er nu echt in de buurt :D

Jij gaat ook wel goed zeg met afvallen! nog steeds aan de kwark? of doe je het nog gedeeltelijk, kwark en normaal eten? :)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 00:01

Vandaag ben ik lekker actief geweest om mijn dag van gister even goed te maken!.
Ik heb 50 minuten hardgelopen en een uur met me honden nog gewandeld en lekker een middag door de stad geslenterd. En toen was ik ook wel echt moe.

Mijn lijstje voor vandaag: (ik heb een dieet maar ik hou me er niet helemaal precies aan omdat ik heel veel alleen ben en ik elke dag weer andere boodschappen moet halen en het vervolgens bederft.)

O: 2 sneetjes brood met kaas en pasta.
T: cracker met leverworst.
M: 2 sneetjes brood met ei en tomaat.
T: banaan
A: 1 gegrilde kippenbout en een schaaltje yoghurt met amandelnoten.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 05:54

Negerzoen, wat fijn dat je de broek weer aan kon! :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 08:17

Negerzoen, dat is een geweldig gevoel he :D

Schema voor vandaag:

O: cornflakes 35gr met glas magere melk
T: meloen (vers)
M: 2 sneetjes donkerbruin brood met light kaas + soep
T: meloen
A: 2 kleine aardappelen met half bord boontjes en kabeljauw

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:09

Negerzoen, wat knap!!!! Super. Goed gevoel inderdaad denk ik?

Ben vorige week een weekje op vakantie geweest. Enorm lekker gegeten (en er ook niet echt om gedacht) maar ook heel veel gefietst. Denk wel 60/65 km in 1 week (voor mijn doen, erg veel :P)

Ben vrijdag thuis gekomen en was toen ongeveer 1 kilo aangekomen maar vanmorgen was hij er al weer af!
Nu met frisse moed weer verder :D *\o/*

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 tarwe boterhammen met hagelslag, 1 beker melk
T: Banaan , glas water en glas ranja.
L: 1 boterham met kaas of worst en misschien nog een beschuitje met jam.+ 2 bekers melk
T: niks / Sultana koekje - 1 liter water
A: geen idee....:P

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 09:47

caj2008 schreef:
Goedzo negerzoen...

Stunning wij hebben het zelfde doel :)
Mijn gewicht was vorige week 63,7 morgen is mijn weeg moment weer.

Ben benieuwd! :D Ik ga me vande week ook weer even een keer wegen, hopelijk er weer iets af!

Davina21 schreef:
stunning schreef:
Heb het heel druk gehad met leren, heb deze week toets week. Ben daarom ook niet zo vaak online geweest.. Ben dit weekend naar de film geweest en heb op een internationaal concour gekeken dus heb dit weekend gezondigd :o. Maargoed, mag ook wel een keer vind ik zelf :D. Ben al wel in totaal 7,5 kilo kwijt! *\o/* Nog 2,5 kilo te gaan voor ik mijn doel heb bereikt, kom er nu echt in de buurt :D

Jij gaat ook wel goed zeg met afvallen! nog steeds aan de kwark? of doe je het nog gedeeltelijk, kwark en normaal eten? :)

Jazeker :D. Ik ben nu eigenlijk meer gedeeltelijk bezig, nog wel grotendeels kwark, maar neem nu zeker 2-3 (soms vaker) keer in de week weer gewoon eten.

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:22

Ik ben deze week maar 0,2 kilo afgevallen :( logies na zo'n weekend nou hopen dat het deze week beter gaat.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:31

Beter iets dan niets :D maar ik denk dat jij te vaak ook te weinig eet, aan de lijstjes te zien. Hoeveel kcal zitten er in een shake?

Ik ben vanmorgen begonnen aan mn nieuwe baan, was benieuwd of ik genoeg zou hebben aan 2 boterhammetjes in de ochtend maar het viel mee

6:15 2 boterhammen sandwichspread
10:10 grote banaan

De rest is nog even een raadsel. Ik werk dus van 7-10 en kan tussendoor niet even iets gaan eten. Ik doe zwaar lichamelijk werk, denken jullie dat ik het zo gewoon moet blijven volhouden? Of raden jullie me iets anders aan?

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:32

In 1 shake zit 225 kcal.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:13

Ik kan me inderdaad voorstellen dat je wat te weinig eet caj2008. Als ik je vorige lijstje bij de voedingswijzer in vul kom ik op 950 calorieën uit. Bij een lijstje daarvoor zelfs maar op 525 calorieën!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 14:02

Negerzoen schreef:
*\o/* WHoeeehoeeeee!

Wat goed zeg :D
Altijd leuk zulke dingen !