stunning schreef:Ik ben niet zo groot. Maar 1.62m
. Jij dan?
Ik ben 1.68 ook niet zo groot dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caj2008 schreef:stunning hoeveel weeg je nu dan?
Ik ben ook 1,62
Mijn lijstje totaal van vandaag.
O: twee beschuitjes 1 met kaas en met hagelslag.
T: Niks
M: 1 eiwitshake
T: grote appel
A: 2 tartaartjes, 1 gekookt ei en spinazie.
T: ongeveer om 20:00 neem ik nog meloen en wat yoghurt.
Negerzoen schreef:WHoeeehoeeeee!
Even een overwinningsfeestje voor mij! Ik heb een broek in de kast liggen die ik al jaren niet meer pas en mijn eerste doel was om daar weer in te kunnen. Nu dacht ik net, ik ga eens proberen of ik 'm aankrijg en ja hoor. Ik kreeg 'm aan!Het laatste stukje moest ik wel even sjorren omdat hij toch nog wat strak zit om mijn bovenbenen, maar hij ging wel normaal dicht. En dat terwijl ik eerst mijn kuiten er niet eens normaal inkreeg! Hij zit nog niet goed genoeg om echt te gaan dragen, mede omdat hij dus vrij strak om mijn bovenbenen zit, wat betekent dat zitten een missie wordt
Maar we zijn dus goed op weg!
Ik ben zoooo trots op mezelf! Dit zorgt meteen voor een hele boel extra motivatie om door te blijven vlammen!
stunning schreef:Heb het heel druk gehad met leren, heb deze week toets week. Ben daarom ook niet zo vaak online geweest.. Ben dit weekend naar de film geweest en heb op een internationaal concour gekeken dus heb dit weekend gezondigd. Maargoed, mag ook wel een keer vind ik zelf
. Ben al wel in totaal 7,5 kilo kwijt!
Nog 2,5 kilo te gaan voor ik mijn doel heb bereikt, kom er nu echt in de buurt
caj2008 schreef:Goedzo negerzoen...
Stunning wij hebben het zelfde doel
Mijn gewicht was vorige week 63,7 morgen is mijn weeg moment weer.
Davina21 schreef:stunning schreef:Heb het heel druk gehad met leren, heb deze week toets week. Ben daarom ook niet zo vaak online geweest.. Ben dit weekend naar de film geweest en heb op een internationaal concour gekeken dus heb dit weekend gezondigd. Maargoed, mag ook wel een keer vind ik zelf
. Ben al wel in totaal 7,5 kilo kwijt!
Nog 2,5 kilo te gaan voor ik mijn doel heb bereikt, kom er nu echt in de buurt
Jij gaat ook wel goed zeg met afvallen! nog steeds aan de kwark? of doe je het nog gedeeltelijk, kwark en normaal eten?
Negerzoen schreef:WHoeeehoeeeee!
Even een overwinningsfeestje voor mij! Ik heb een broek in de kast liggen die ik al jaren niet meer pas en mijn eerste doel was om daar weer in te kunnen. Nu dacht ik net, ik ga eens proberen of ik 'm aankrijg en ja hoor. Ik kreeg 'm aan!Het laatste stukje moest ik wel even sjorren omdat hij toch nog wat strak zit om mijn bovenbenen, maar hij ging wel normaal dicht. En dat terwijl ik eerst mijn kuiten er niet eens normaal inkreeg! Hij zit nog niet goed genoeg om echt te gaan dragen, mede omdat hij dus vrij strak om mijn bovenbenen zit, wat betekent dat zitten een missie wordt
Maar we zijn dus goed op weg!
Ik ben zoooo trots op mezelf! Dit zorgt meteen voor een hele boel extra motivatie om door te blijven vlammen!